Juulis sai aasta sõidetud 530e xd. Saksast tõin ja ls oli 86k.
Kui aku on tühi siis see 135kw on kuidagi mannetu. Tallinna linnas lausa ebameeldiv sõita, puudub kohaltmineku vääne ja kuidagi väga kiljuma tuleb mootor saada et reavahetused ja peateele keeramised tehtud saaks. Ise arvasin tegelikult sama et 185kw on bensumootor ja siis akupank lisaks. Enne ostu käisin Inchapes proovimas 185 kw bensukat ja jäin rahule. Liikus hästi. Elektrijõul tegelikult kaugele ei saagi, ca 22-23 km kui väga lappi ei anna. Kuna kodus laadimine puudub siis kõige parem hoida nn. auto reziimis,ise siis valib millal laeb, millal mootori seiskab. Tallinna linnakulu jääb kusagile 8 piirile (ei sõida tipptundidel).
Sisu on sportiste ja poolnahkpolster. Väga korvis istumise tunne. Kitsas ja istmepadi veidralt kõva, suhteline pettumus selle kohalt. Kuna selle mootoriga comfort vent istumist oli võimatu leida siis ehk on seal mugavam, kogemus puudub. 15 aastat vana A6 s-line iste on isegi mugavam. Lisaks on käetugi järgmine kõva element. Ei teagi kas sport varustuses on jäetud sellele pehmendus panemata aga tunne on selline et puitprussile on nahk ümber tõmmatud lihtsalt. Keskkonsool kliima, raadio, käigukangi ja menüü rattaga on kuidagi väga F10-lik. Täis digitaalne spidokas on ilus. Ja siis need iluliistud
 Koputage nendele vastu- seest tühi plastik tundub, lisaks kui neid õrnalt muljuda on mõnus plastiku nagin. Seda ilmselt sest kogu kupatus on klõpsudega kinni mitte kruvidega. Aga noh, ega nad katsumiseks polegi mõeldud ilmselt. Rool on väga kerge, lausa Audilik. Kuigi on konkreetne ja täpne siis talvel ikka tekkis aegajalt kahtlusi kas rehvi all on jää või pidamine. Sportlikust viiesest on pigem saanud seitsmese väikevend, ilmselgelt mugavusele orienteeritud. Esistange on 4cm eestpool kui F10-l. Parkimine ja manööverdamine sellest tulenevalt kohmetum. Ega see linnaauto pigem polegi. HK stereo on meeldiv ja kui võimlaik siis ikka adaptiivsete tuledega isend valida. Need baastuled on vanad ja esiosa läheb nendega jällegi väga F-likuks.
 Koputage nendele vastu- seest tühi plastik tundub, lisaks kui neid õrnalt muljuda on mõnus plastiku nagin. Seda ilmselt sest kogu kupatus on klõpsudega kinni mitte kruvidega. Aga noh, ega nad katsumiseks polegi mõeldud ilmselt. Rool on väga kerge, lausa Audilik. Kuigi on konkreetne ja täpne siis talvel ikka tekkis aegajalt kahtlusi kas rehvi all on jää või pidamine. Sportlikust viiesest on pigem saanud seitsmese väikevend, ilmselgelt mugavusele orienteeritud. Esistange on 4cm eestpool kui F10-l. Parkimine ja manööverdamine sellest tulenevalt kohmetum. Ega see linnaauto pigem polegi. HK stereo on meeldiv ja kui võimlaik siis ikka adaptiivsete tuledega isend valida. Need baastuled on vanad ja esiosa läheb nendega jällegi väga F-likuks. 
				
 Sport peal on mõnusalt terv ja jäik.
 Sport peal on mõnusalt terv ja jäik.
 
 
