Probleem E46 mootoriga.
Probleem E46 mootoriga.
Tere, mul on järgmine mure.
Autoks 2002a E46, 316i 1,8 85kw. (N42B18A)
Nimelt selline asi, et käib nagu diisel, tühikäiku pole, kui ka on, siis pöörded kõiguvad, kuni lõpuks sureb ikka välja.
Kui juba pöörded umbes 2500, siis kaob diisli hääl ja hakkab nagu normaalselt tööle.
Kas mootorikett vaja kiiremas korras vahetada?
Rohkem väga ei oska rääkida, kuna sai auto sellisena ostetud. Eelmine omanik rääkis et diagnost oli näidanud, et Vanos läbi. Kas siis oleks sellised sümptomid?
Ette tänades.
A.M
Autoks 2002a E46, 316i 1,8 85kw. (N42B18A)
Nimelt selline asi, et käib nagu diisel, tühikäiku pole, kui ka on, siis pöörded kõiguvad, kuni lõpuks sureb ikka välja.
Kui juba pöörded umbes 2500, siis kaob diisli hääl ja hakkab nagu normaalselt tööle.
Kas mootorikett vaja kiiremas korras vahetada?
Rohkem väga ei oska rääkida, kuna sai auto sellisena ostetud. Eelmine omanik rääkis et diagnost oli näidanud, et Vanos läbi. Kas siis oleks sellised sümptomid?
Ette tänades.
A.M
Viimati muutis agyr, 09.08.2019 23:47 40, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Probleem E46 mootoriga.
Nii ongi. Remont või uus mootor.
Re: Probleem E46 mootoriga.
Jah, arusaadav et remontida vaja, küsimus on selles, et mida täpsemalt?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Probleem E46 mootoriga.
Vanos. Sisuliselt kogu mootori kapikas.
Re: Probleem E46 mootoriga.
N42 peaks olema nii Vanos kui Valvetronic, remont pole mõttekas arvatavasti rahaliselt. Enne tehke ikka põhjalik kodutöö ja ärge ostke igasugust jama 

- mastergut
- Huviline
- Postitusi: 785
- Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Rakvere
- Kontakt:
Re: Probleem E46 mootoriga.
Kui huvi siis on mootor olemas mis käib ilusti
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
Re: Probleem E46 mootoriga.
Mastergut- jätan meelde, võib vaja minna.
Täna panin teised vanose solenoidid, ikka kõik sama, kuniks üks moment hakkas täiesti ilusti käima. Ja esialgu jäigi käima, liikus ka normaalselt, aga seda täpselt seni, kuni välja suretasin, uuesti käivitades sama jama edasi.
Mis järgmisena?
Täna panin teised vanose solenoidid, ikka kõik sama, kuniks üks moment hakkas täiesti ilusti käima. Ja esialgu jäigi käima, liikus ka normaalselt, aga seda täpselt seni, kuni välja suretasin, uuesti käivitades sama jama edasi.
Mis järgmisena?
Re: Probleem E46 mootoriga.
Tühikäiku peaks hoidma pigem Valvetronic süsteem, viga võib olla seal, veakoode ei pruugi olla selle kohta. Ise pole katsetanud, aga oli vist mingi jutt, et ekstsentrikvõlli asendianduri pistik lahti võtta ja siis tühistatakse Valvetronic ja hakkab drosselklapiga tööle, keegi teab täpsemalt võib-olla.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Probleem E46 mootoriga.
Kulunud valvetronic võll ja nookurid pole hääl alati ühesugune või alati kohe traktor. Algab kõik sellega, et mootor ei käi tühikäigul ühtlaselt ja pöörete tõstmisel on tõsine viivitus.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Probleem E46 mootoriga.
Ketipingutit kontrollida. Seda õnneks lihtne teha.
Valvetronicu ekstsentrikvõlli anduri pistik lahti võtta. Kui siis mootor käib paremini, siis selge kas süsteem toimib või mitte.
Valvetronicu ekstsentrikvõlli anduri pistik lahti võtta. Kui siis mootor käib paremini, siis selge kas süsteem toimib või mitte.
tel. 51 949 859
Re: Probleem E46 mootoriga.
Alustan siis sellest, et külmalt käib, soojalt sureb tühikäigul välja, aga ainult mitte siis, kui konditsioneer on sisse lülitatud.
Aga täna veel niipalju, et sai veakoode loetud, ja neid ikka tuli.
278A - outside temperature sensor
27BB - camshaft control function exhaust
2782 - camshaft sensor exhaust
2781 - camshaft sensor inlet
27C1 - All camshaft sensors out of function
2865 - variable valve drive,power limitation limphome mode
Ja mingi teine programm andis sellise:
P0015 - Exhaust (B) Camshaft position timing - over retarded (bank1)
Aga täna veel niipalju, et sai veakoode loetud, ja neid ikka tuli.
278A - outside temperature sensor
27BB - camshaft control function exhaust
2782 - camshaft sensor exhaust
2781 - camshaft sensor inlet
27C1 - All camshaft sensors out of function
2865 - variable valve drive,power limitation limphome mode
Ja mingi teine programm andis sellise:
P0015 - Exhaust (B) Camshaft position timing - over retarded (bank1)
Re: Probleem E46 mootoriga.
Abi saad kindlalt Patricu käest.. muidu vahetad lampi vanoseid ja andureid.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Probleem E46 mootoriga.
Kui ketijooks kulunud, siis rakistega saab prooviks uuesti paika panna vanosed, ilma täieliku mootori lammutamiseta. Aga koormuse suurenemisel tõstab pöördeid vist ikka valvetronic süsteem, ka kliima sisselülitamisel. Abi võib saada "live data" uurimisest, et kus asendis miski on, kas vanosed üldse teevad midagi seal jne, INPA sobib näiteks.
Edit: Tühikäiku peaks saama tõsta ka, kui juba tehtud pole.
Edit: Tühikäiku peaks saama tõsta ka, kui juba tehtud pole.
Re: Probleem E46 mootoriga.
Kui see Valvetronicu pistik lahti võtta, ei muutunud mitte midagi.
Re: Probleem E46 mootoriga.
Eile juhtus korra jälle, käis longates tühikäigul, ja järsku hakkas ilusti käima.Ja hakkab kohe väga ilusti, vaikselt ja ühtlaselt.
Taaskäivitades probleem tagasi.
Vahetatud sai ka õli ja filter, mis tegi ka asja veidi paremaks.
Nüüd tellisin uue ketipinguti ja küünlad, näis kas muutub midagi.
Ketikomplekt siis ilmselt järgmine samm.
Taaskäivitades probleem tagasi.
Vahetatud sai ka õli ja filter, mis tegi ka asja veidi paremaks.
Nüüd tellisin uue ketipinguti ja küünlad, näis kas muutub midagi.
Ketikomplekt siis ilmselt järgmine samm.
Re: Probleem E46 mootoriga.
Selle sama ekstsentriku pistiku võtsin, õlikorgi kõrvalt.
Re: Probleem E46 mootoriga.
Arvuti peab abis olema kogu aeg sellise auto juures, huupi asju vahetades läheb kalliks. Ja soovitavalt mõni BMW enda programm, mis annab ka mingi pikema selgituse veakoodi juurde. Seal ju mingid nukaandurite veakoodid, aga mis täpsemalt, kas signaali pole või signaal pole usutav jne.. Vaata näitaks INPA-ga live data-t, seal kohe näha, et mis punases ja mis rohelises, pildid ka siia kui võimalik. Ja eespool pakutud õlirõhu mõõtmine tasub ka ära teha.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Probleem E46 mootoriga.
Vale asi lahti ühendatud. Testimise eesmärk on valvetronic madalatel pööretel välja lülitada ehk panna võll ja nookurid kaugemasse asendisse nagu kuskil 2000p/m. Kui matsu ei jaga siis mine näita sõiduk töökojas. See on 5min test. Saab ka valvetronic mootoriga sama olukorra tekitada ja ühtlasi selle käiku vaadata. Koos keti, õlisurve ja kütusesurve testiga ca 30-45min töö. Jabur on hakata midagi pimesi vahetama, sh veel ketipingutit, sest ka selleni jõudmiseks on vaja asju lahti võtta, mis tähendab uusi tihendeid, aega jne. Diagnostika on kõige mõttekam tegevus, millest alustada.