Seisval autol vahetates käiku mitu korda drive asendist park peale kostub auto alt eest osas, umbes armatuuri alt kolks (eeldan, et käigukast).
Kui auto on eelnevalt sõitnud kasvõi mõned meetrid, siis esmakordsel lülitusel park asendisse heli ei kostu. Võib võtta 3-6 vahetust, enne kui heli tekitama hakkab.
Neutrali ja parki vahel vahetades heli ei kostu.
Muus osas tundub käiguvahetus normaalne ja sujuv.
Kas selline heli on tavapärane ja milles võib probleem esineda?
Äkki saaks mõni teine sama auto omanik testida, kuidas neil samas olukorrs auto käitub?
F30/31 8k automaat
Re: F30/31 8k automaat
Ma pole tähele pannud aga hommikul kuulan spetsiaalselt
Re: F30/31 8k automaat
Ei kuulnud kolksu
Re: F30/31 8k automaat
Tänan, et testida viitsisid.
Video ka asja illustreerimiseks.
Siin näha, et esimene vahetus on helita ja teistkordsel vahetusel kõlab kolks (filmimise ajal olid aknad lahti, et salongi kõvemini kuulda oleks)
Video ka asja illustreerimiseks.
Siin näha, et esimene vahetus on helita ja teistkordsel vahetusel kõlab kolks (filmimise ajal olid aknad lahti, et salongi kõvemini kuulda oleks)
Re: F30/31 8k automaat
Aga miks sa üldse nii vahetad?Ei tea kas sōita vōi mitte?
- A.Karro
- Klubiliige
- Postitusi: 294
- Liitunud: 24.10.2014 17:05 39
- Peamine sõiduk: BMW 735i
- Telefon: 53413027
- Asukoht: Jõgevamaa, Mustvee vald, Piilsi küla, Karusoo-Joosepi
- Kontakt:
Re: F30/31 8k automaat
Sellel on häda Neutraali kang ja tross jookseb kasti küljepeale. Seal peaks pisike lõtk sees olema kui pargis on. Pärast on see liiga pingul ning ja kui hüdroplokk laseb hoova lahti ja vedruga parkki lükkab kast selle siis pärast see pauk kandub mööda trossi hoovani. Kahekesi peaks selle ikka ülesse leidma kas kasti seest või mujalt tuleb. Mul on olnud autot käivitades kolks, aga sellel tavaliselt error järgi ning põhjus hüdroplokis olnud. Viimane kast, mida remontisin, tõmbas käivitades murdosa sekundiks reversi näiteks ja see tegi kolksu autot käima pannes, põhjus oli korralikult mitteliikuvates klappides hüdroplokis. Neutraali trossi õnneks lihtne kontrollida, sinna võiks mõni mm trossile vaba ruumi jääda siis oleks ok, päris pingul siis vale.
Ahjaa, pane korra kaabel külge, ehk annab mõne veakoodi, teeb sellist asja ka siis kui kasti on mõni aktiivne error siis tõstab liinirõhu ülesse.
Normaalne see igaljuhul pole ja tuleks ülesse leida põhjus.
Ahjaa, pane korra kaabel külge, ehk annab mõne veakoodi, teeb sellist asja ka siis kui kasti on mõni aktiivne error siis tõstab liinirõhu ülesse.
Normaalne see igaljuhul pole ja tuleks ülesse leida põhjus.
Automaatkastide remont Jõgevamaal.