 
 Tänud.
 
 
 golf 3/Passat b6 jne tiivad ei istunud ikka üldse, ei augud, ei vahed jne nende peale sai küll korralikult närvi mindud.
  golf 3/Passat b6 jne tiivad ei istunud ikka üldse, ei augud, ei vahed jne nende peale sai küll korralikult närvi mindud.
 Kui ikka plaan pikemalt masinat hoida, siis igaljuhul pooldan originaali. Pidevatele autovahetajatele kärab see B-plekk ka kui vaeva näha.
 Kui ikka plaan pikemalt masinat hoida, siis igaljuhul pooldan originaali. Pidevatele autovahetajatele kärab see B-plekk ka kui vaeva näha.Kui B osa oleks originaaliga 1:1 mõõdus, siis tegemist oleks patendi rikkumisega. Sellist asja lubada, oleks aastaga Hiinas tehase liin koos, mis toodab uusi BMW-si, neile sobiva nimega. B osa ei saa ja ei tohigi olla samas mõõdus.VeikoA kirjutas: 08.05.2019 11:14 26 Huvitav millest see tuleneb, et teised tootjad peale BMW ei suuda stantsida üks ühele plekke.
Kas sellest, et BMW ei jaga oma nn siseinfot ega vorme ega täpseid mõõte, milledes nemad plekke stantsivad.
 ei ulatunud kapotini
 ei ulatunud kapotini 
 Kumb siis ikkagi rohkem spekulatsioon on, kas reaalse näite põhjal jagada infot või lihtsalt juttude põhjal?
  Kumb siis ikkagi rohkem spekulatsioon on, kas reaalse näite põhjal jagada infot või lihtsalt juttude põhjal?