F10 R6 diislite soojenemine talvel?
F10 R6 diislite soojenemine talvel?
Kas kellelgi on võrdlusmomenti kuidas F10 diislid talvel soojaks lähevad? Võrreldes näiteks bensukatega või teiste markidega. Kas mõnel mudelil on webasto standardis ka peal või on kõikidel lisavarustuses? Näiteks samaväärne MB V6 diisel tahab mnt-l sõitmist 8-9km enne norm temp saavutamist (kui väljas alla 0 kraadi).
Re: F10 R6 diislite soojenemine talvel?
Uuemad R6 diislid lähevad väga kiiresti soojaks.
Buumer Auto / 56826000
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: F10 R6 diislite soojenemine talvel?
Ega diiselmootor ei lähegi nii kiiresti soojaks, kui samaväärne bensukas. Paljudel uuematel diislitel aga peaks peal olema jahutusvedeliku soojendus, ehk siis mootor on veel jahe aga sooja hakkab tulema umbes sama kiiresti kui bensukal.
Re: F10 R6 diislite soojenemine talvel?
Lähevad väga hästi soojaks
Ja ega need uued bensukad ka enam super kiired soojenejad ei ole, kuna küttekulu läheneb diislitele.
Ja ega need uued bensukad ka enam super kiired soojenejad ei ole, kuna küttekulu läheneb diislitele.
Re: F10 R6 diislite soojenemine talvel?
Salongi tuleb kohe sooja tänu webastole või el.soojendile? Või mingi muu lahendus?
Tegelt mind huvitab rohkem mootori soojenemine ja kas peaks arvestama ka webasto paigaldamisega. Ilmselt jahtuvad ka need mootorid kohapeal käies maha.
Tegelt mind huvitab rohkem mootori soojenemine ja kas peaks arvestama ka webasto paigaldamisega. Ilmselt jahtuvad ka need mootorid kohapeal käies maha.
-
- Huviline
- Postitusi: 229
- Liitunud: 30.06.2016 11:36 49
- Peamine sõiduk: G31; B57
- Asukoht: Tln/Harju
Re: F10 R6 diislite soojenemine talvel?
Tühikäigul tiksumist ei oska kommenteerida. Korralikult soojakssõidetuna peab see mootor minu hinnangul hästi sooja, jahtub väga aeglaselt. Mootoriploki peal on poorsest kummist, ideaalselt istuv latakas, iluvõre taga olev ribistik keerab end vajadusel kinni jne. Aprillikuus parkisin töisel ajal "pooled seinad avatud" parkimismajas. Tuulevari seal enamvähem oli. Peale 5-6 h parkimist sõitma minnes oli õlitemp. seier kohe sinisest alast väljas. Mul on raske uskuda, et bensukas soojeneks veel kiiremini kui N57D30A.
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: F10 R6 diislite soojenemine talvel?
Julgen väita, et 2.5 r6 bensukas soojeneb sellest talvel külmaga pea 2x kiiremini.andres_v kirjutas: Mul on raske uskuda, et bensukas soojeneks veel kiiremini kui N57D30A.
Mul tööle läbi linna kuskil 5-6km. 325-ga juba poole maa peal seier keskel, kui väljas näiteks -20 kraadi. Olen sama teed sõitnud erinevate diislitega ja sama külmaga ei saavuta mõni isegi kohale jõudes õiget töötemperatuuri.
Re: F10 R6 diislite soojenemine talvel?
Mootorite kaaluvahe on ju päris suur, loomulikult soojeneb bensukas oluliselt kiiremini.
-
- Huviline
- Postitusi: 229
- Liitunud: 30.06.2016 11:36 49
- Peamine sõiduk: G31; B57
- Asukoht: Tln/Harju
Re: F10 R6 diislite soojenemine talvel?
Kui suur see on? Ma ei leia diisli kaalu.
Re: F10 R6 diislite soojenemine talvel?
Fans ütleb, et 3-liitrise diisli plokk kaalub 55 kilo ja 3
-liitrise bensuka plokk on 35 kilo.
-liitrise bensuka plokk on 35 kilo.
Re: F10 R6 diislite soojenemine talvel?
Ega eesmärk ei olegi seda mootoriplokki soojendada, see on raisatud kütus, samamoodi nagu soe õhk summutist. Kaasaegsete mootorite kasutegurit üritatakse võimalikult kõrgeks saada, kütust põletatakse ainult kolbide liigutamiseks. Seega ei saa korraga sooja autot ja madalat kütusekulu.
Eks need uued diislid on mõeldud ikka igas kliimas kasutamiseks, kui kõik süsteemid on töökorras, siis ei pea vast muretsema selle soojenemise pärast. Need eraldi soojendused on natuke jaburad, sest põhimõtteliselt tuleb ju ikkagi kütust põletada elektri saamiseks, aga suvel õigustab asi end jälle ära.
Eks need uued diislid on mõeldud ikka igas kliimas kasutamiseks, kui kõik süsteemid on töökorras, siis ei pea vast muretsema selle soojenemise pärast. Need eraldi soojendused on natuke jaburad, sest põhimõtteliselt tuleb ju ikkagi kütust põletada elektri saamiseks, aga suvel õigustab asi end jälle ära.