E65 mure käigukastiga
E65 mure käigukastiga
Tere, E65 2005a 730d 170kw
Vahepeal ei vaheta käiku kui kiirendada yhtlaselt, laseb pöörded mingi 3000 kuigi peaks 1500-2000 peal käigu juba ära vahetama ja vahest on teinud sellist asja et
Sõidad D resiimis ja iseenesest läheb nagu sport resiimi
Lambist hakkab hoidma pöördeid kõrgemal nagu S resiimis.
Jääd korraks seisma paned uuesti mootori käima
Hakkad sõitma ja kõik korras, vahepeal teeb sellist nalja
Kas on kellelgi ideid kust viga otsida
Vahepeal ei vaheta käiku kui kiirendada yhtlaselt, laseb pöörded mingi 3000 kuigi peaks 1500-2000 peal käigu juba ära vahetama ja vahest on teinud sellist asja et
Sõidad D resiimis ja iseenesest läheb nagu sport resiimi
Lambist hakkab hoidma pöördeid kõrgemal nagu S resiimis.
Jääd korraks seisma paned uuesti mootori käima
Hakkad sõitma ja kõik korras, vahepeal teeb sellist nalja
Kas on kellelgi ideid kust viga otsida
-
- Huviline
- Postitusi: 1099
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: E65 mure käigukastiga
Tahmafiltri pöletamine toimub. Löpeta see auto välja suretamine ja mine vöimalusel maanteele söitma ühtlase kiirusega. Kui nii jätkad ss varsti dpf piixus.
BMW g31 520d M Sport
Re: E65 mure käigukastiga
Olen olnud auto omanik 1,5a, paar kuud tagasi sai dpf
Eemaldatud ja soft ymber kirjutatud + cip
Enne kui dpf oli ja nüüd kui enam pole teeb ikka sama asja
Eemaldatud ja soft ymber kirjutatud + cip
Enne kui dpf oli ja nüüd kui enam pole teeb ikka sama asja
Re: E65 mure käigukastiga
Kõigepealt vaataks mida diagnostika näitab. Ei imesta, et selle chippimisega midagi pekki keerati.
Buumer Auto / 56826000
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E65 mure käigukastiga
Pigem vastupidi. Märk sellest, et hakati viagratama vealist mootori. Probleemiga ei tegeletud vaid eemaldati arusaamatul põhjusel DPF ning lisaks pandi haigele kooslusele veel ilmselt chip-viagrat juurde.
Re: E65 mure käigukastiga
Dpf-i eemaldasin sellepärast et mootori õli tasapind tõusis ja yhelepoole cip ka siis juba, termostaadid ei lasknud mootori tempil normaal töötempi saavutada, need said ka välja vahetatud, pole yhtegi veakoodi ei mootoril ega kastil
-
- Huviline
- Postitusi: 4702
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E65 mure käigukastiga
viimased paar mootorit millel tasapind tõusis, olid õlirõngad kinni ja klapisääred läbi. Põletas õli, tahmas filtrit, sagedased puhastused, osa kütust valgus karterisse. Vot selline karussell.
Pärast kapremonti kõik läks korda
Tee õhumassisüsteem korda, saad ka oma murest lahti ja hakkab auto lõpuks sõitma.
Pärast kapremonti kõik läks korda
Tee õhumassisüsteem korda, saad ka oma murest lahti ja hakkab auto lõpuks sõitma.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E65 mure käigukastiga
Peale dpf-i eemaldust õli tasapind korras ei tõuse ega lange, kytuse kulu ka langes , ei usu väga et 215000km odo ja õlirõngad või klapisääred läbi oleks.
-
- Huviline
- Postitusi: 4702
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E65 mure käigukastiga
Kuna nüüd enam ei põleta, siis ka karterisse ei jookse.
Kahjuks on sinu läbisõidu juures rõngad kinni ja klapisääred läbi.
Põhjuseks kehvasti disainitud rõnga kuju, harvad õlivahetused ja järjest kehvemate materjalide kasutamine keerulisemate lahenduste puhul bmw mootorites. bmw on muide õlirõnga disaini muutnud ja kõrvaldanud oma vea. Kui ei usu, tule vaata meie mootoriruumi, m57 reas, kõik sama veaga- ketiajamid, sääred, rõngad.
Õhumassisüsteem tee ka korda!
Kahjuks on sinu läbisõidu juures rõngad kinni ja klapisääred läbi.
Põhjuseks kehvasti disainitud rõnga kuju, harvad õlivahetused ja järjest kehvemate materjalide kasutamine keerulisemate lahenduste puhul bmw mootorites. bmw on muide õlirõnga disaini muutnud ja kõrvaldanud oma vea. Kui ei usu, tule vaata meie mootoriruumi, m57 reas, kõik sama veaga- ketiajamid, sääred, rõngad.
Õhumassisüsteem tee ka korda!
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E65 mure käigukastiga
Haloo!!! Kysisin kysimuse miks kast vahest harva teeb trikke ja teie tarkpead hakkate ajama et autol on klapisääred ja õlirõngad läbi, krdi imelik miks siis pill tagant sinist välja ei aja, ei suitse ega võta õli.
Re: E65 mure käigukastiga
A kasti õli peaks kontrollima ja vahetama. Mul trikitas ostes ka, vahetas jõnksuga käike jne. 6HP26 õli kontrollimiseks on kindel protseduur, netist leiab.
Peale õlivahetust ei pruugi kohe paremaks minna, aga mingi paari kuu möödudes läheb käiguvahetus üsna pehmeks. Kogemus selle käigukastiga ja ühe GM-i käigukastiga.
Peale õlivahetust ei pruugi kohe paremaks minna, aga mingi paari kuu möödudes läheb käiguvahetus üsna pehmeks. Kogemus selle käigukastiga ja ühe GM-i käigukastiga.
-
- Huviline
- Postitusi: 4702
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E65 mure käigukastiga
Sulle öeldi miks. Korduvalttipo730d kirjutas:Haloo!!! Kysisin kysimuse miks kast vahest harva teeb trikke ja teie tarkpead hakkate ajama et autol on klapisääred ja õlirõngad läbi, krdi imelik miks siis pill tagant sinist välja ei aja, ei suitse ega võta õli.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E65 mure käigukastiga
Endal kah mitmeid juhtumeid olnud, kus omanik kahtlustab autom. kasti riket, kuna see imelikult toimetab, kuid tegelikult oli probleem hoopis mootoriga.
tel. 51 949 859