 ). Kuidas olukorra lahendate?
). Kuidas olukorra lahendate? - Rehvivaht ja kompressor ... vist ei aita kui rehvi küljel 10-20mm lõige on? Väiksem torkeauk - selle lokaliseerimine maanteeservas ja tiheda liikluse korral võib ka keeruline olla. Tühjal parkimisplatsil saaks ratta välja keerata, fairivett segada ja peale määrida. Aga maanteeservas? Vaht sisse, meeter sõita, korrata? Mitu purki rehvivahtu kaasa ja kirikule kroonlühter, et pauguga ei laguneks?
- Kitsas varuratas + tungraud jne - google ei leidnud, et keegi oleks suutnud või vähemalt püüdnudki selle "vaiba alla" ära peita F10-F11 pagassis. Tundub, et ainuke variant on see nähtavale jätta ja koormarihmaga kinnitada.
 
				
 või siis tahta "üle oma varju hüpata". Pealegi BMW on tehasest varustatud run flat-ga, mis toob tagasi algusesse ehk tegemist pseudo probleemiga.
 või siis tahta "üle oma varju hüpata". Pealegi BMW on tehasest varustatud run flat-ga, mis toob tagasi algusesse ehk tegemist pseudo probleemiga.

 
 
 . Praeguseks olen siis üle 10 k km maha sõitnud mitte-runflattidega ja varurattata, lootes rehvivahule, parandusnööridele ja BMW Mobile Care abile. Võrdlusmoment runflatiga seni puudub. Varuratta kit on plaanis hankida kui tasuta maanteeabi lõpeb.
. Praeguseks olen siis üle 10 k km maha sõitnud mitte-runflattidega ja varurattata, lootes rehvivahule, parandusnööridele ja BMW Mobile Care abile. Võrdlusmoment runflatiga seni puudub. Varuratta kit on plaanis hankida kui tasuta maanteeabi lõpeb.
