X5 2007+
X5 2007+
Plaanis X5 2007 ja edasi endale soetada (E70 vist peaks olema?). Pole seda enne omanud, kas keegi oskab miskit soovitada? Hinda 20k kanti, kui kellelgi on mõni hea isend pakkuda, võib privasse teada anda.
Mida selle isendi puhul üldse jälgida tasuks? Kindlasti soovin diislit ja komfortsisuga ning "kitsa" rattaga.
Tänud ette
T.
Mida selle isendi puhul üldse jälgida tasuks? Kindlasti soovin diislit ja komfortsisuga ning "kitsa" rattaga.
Tänud ette
T.
M3 EVO Coupe - under construction ;)
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2423
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: X5 2007+
Alusta vast tutvumisega autolehe artiklist: Eelkäijast vastupidavam luksusdžiip – BMW X5 .
E70-l mingeid drastilisi mudelispetsiifilisi probleeme ei ole, hädad mootoritega jms esinevad teistel mudelitel samamoodi.
Normaalselt hooldatud autoga on sõita väga hea
Kui ostmiseks läheb, tuleb muidugi pädevas töökojas ostueelne kontroll teha.
E70-l mingeid drastilisi mudelispetsiifilisi probleeme ei ole, hädad mootoritega jms esinevad teistel mudelitel samamoodi.
Normaalselt hooldatud autoga on sõita väga hea

Kui ostmiseks läheb, tuleb muidugi pädevas töökojas ostueelne kontroll teha.
V8
- birgit123
- Klubiliige EKBK
- Postitusi: 2817
- Liitunud: 26.12.2005 20:10 36
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive 09/2018, BMW 318iS 09/1993
- Asukoht: Tallinn/Mähe
Re: X5 2007+
http://www.auto24.ee/used/2167541" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: X5 2007+
Sain siis omada kuus kuud 2008a autot 173kw.ilma chipita jube uimane.ma sain ikka täis komplekti.asi algas termostaatidega siis dpf siis pihustid ja lõpuks mootori ketid.kuue kuuga läks remondi raha 6000.-ei mingit sõidurõõmu.ja pärast seda kõike tekkis külmalt mingi tiks mootorisse.jumal tänatud et müüdud sain.kuna tuttav remondib siis neid ketiprobleeme esineb ikka väga tihti.173kw ja 210kw ikka suht sittad mootorid.160kw tean mittud autot millel kellal üle 400 tuhhi ja selliseid jamasid küll pole.
Re: X5 2007+
Oli ka 300k sõitnud eesti ajalooga 173kw mootor, küll e60 peal aga selle 300k jooksul oli vahetatud turbo,2x vahetatud termostaadid ja mingeid väiksemaid tihendid ja pudi padi ja see oli ka kõik. Endale oleks jätnud siis ilmselt oleks igaksjuhuks ka ketid ära vahetanud, mis peale 300k-d on ju okei.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: X5 2007+
Tasub vast jälgida seda et peaaegu pooled müüdatavatest X5Test on täielikud roimad.
Alustada tasub sellest et kui lähed vaatama vaata tagurehve, kui need pastlad on (tavaliselt on) siis omanik koonerdab ja papp otsas ja nurgataga valatud sisse tavalist saeõli
Alustada tasub sellest et kui lähed vaatama vaata tagurehve, kui need pastlad on (tavaliselt on) siis omanik koonerdab ja papp otsas ja nurgataga valatud sisse tavalist saeõli
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
- Direktor
- Huviline
- Postitusi: 219
- Liitunud: 07.08.2006 23:03 45
- Peamine sõiduk: BMW E65 LCI
- Asukoht: Tartu-Viljandi
Re: X5 2007+
Millest need tagumised rehvid rohkem kuluvad? Ehk siis millele see viitab? Aga kui esimesed on rohkem kulunud siis on mootoris korralik õli?RazzKalbass kirjutas:Tasub vast jälgida seda et peaaegu pooled müüdatavatest X5Test on täielikud roimad.
Alustada tasub sellest et kui lähed vaatama vaata tagurehve, kui need pastlad on (tavaliselt on) siis omanik koonerdab ja papp otsas ja nurgataga valatud sisse tavalist saeõli
Vaatan isegi E70 poole ja lihtsalt huvi pärast uurin.
Re: X5 2007+
Selliste masinate puhul olen ise märganud, et kui juba rehvid on paslad siis ei tasu enam edasi uurida kuna kui juba enda turvalisusele ei ole raha investeerida siis mis rääkida masina korrashoiust.
Ise uurin hetkel X5 LCI 3.0 topelt turboga aga ei suuda otsustada kas ta on tunduvalt parem kui lihtne 3.0 ühese turboga....
Ise uurin hetkel X5 LCI 3.0 topelt turboga aga ei suuda otsustada kas ta on tunduvalt parem kui lihtne 3.0 ühese turboga....
Re: X5 2007+
alustame sellest, et e70 on rohkem tagaveoline kui nelikveoline, see on xdrivi teema ja teiseks on see, et kui sul erilaiusega rehvid, kui laiem rehv siis selle servad kuluvad rohkem, see on kõikidel erilaiusega X5l on, isegi e53l kui kõik silla normis, kui sillastend on tehtud, ikka sööb need servad rohkem.Direktor kirjutas:Millest need tagumised rehvid rohkem kuluvad? Ehk siis millele see viitab? Aga kui esimesed on rohkem kulunud siis on mootoris korralik õli?RazzKalbass kirjutas:Tasub vast jälgida seda et peaaegu pooled müüdatavatest X5Test on täielikud roimad.
Alustada tasub sellest et kui lähed vaatama vaata tagurehve, kui need pastlad on (tavaliselt on) siis omanik koonerdab ja papp otsas ja nurgataga valatud sisse tavalist saeõli
Vaatan isegi E70 poole ja lihtsalt huvi pärast uurin.
Ja minu arust, ei pea see rehvide värk olla nii oluline, alusta pigem kojameestest, küsi omaniku käest millal olid need viimati vahetatud, kui otseset vastust ei saa, siis teised asjad on samuti sellises seisus))))
kord mäletan, vaatasime Q7, mis oli kulutuses kirjas, et avariivaba ja hooldusraamat jne, kuid esimesena torkas silma tagumine kojamees, mis oli juba ribideks ja kriimustas tagaklaasi ja peale värvikihi mõõtmist, me edasi ei viitsinud vaadata, oli täitsa surmast autost restaureeritud
+372 5 100 607