tagaluugi mootori nu..... :( e30 touring

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4238
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

tagaluugi mootori nu..... :( e30 touring

Postitus Postitas Cardo »

olen ennast hapuks ragistanud ja jõudnud järeldusele , et relee nöögib , kas keegi pooldab või lükkab idee ümber.
Asi peaks töötama vist nii , et kui vajutad nuppu , hakab kojamees käima intervalliga vist 4 vibutust ja seisab ja uuesti kuniks lüliti välja lülitad teeb veel viimase intervalli ja jääb servas seisma. Minul jääb nüüd intervalliga tööle , kuid jääb seisma suvalises kohas , kui jääb seisma surnud punktis on hea , siis ka seiskub . Muidu võib seismajäämist oodata teadmata aeg.
Täna ostsin uue kasutatud mootori, kuid ei olnud just täitsa korras , soetatul oli kontaktketas oksüdeerunud ja roostes ( kust ostsin , see teab nüüd , et kahjuks on nii) , ok see polegi probleem , tegin ketta puhtaks ja panin tööle , selgus , et ennevanasti oli keegi tark ühendanud relee + otsa lahti , sellega sain asja intervalliga tööle. kuid ei seisku surnud punktis. Võtsin mootori lahti ja puhastasin suurema õlikõdi seest ära , kontrollisin , et ketas annab kontakti ja ka mikrolüliti töötab. Tundub et töötavad isegi ilusti. Sai ka proovitud oma vana mootori kontaktkettaga kuid tulemus on sama. Kõik töötab aga ei jää seisma õiges kohas , vaid iga kord eri kohas.
Kontaktketas tundub olevadt vaid klaasipesuri jaoks , et ta laseks vett õiges kohas ja mikrolüliti määrab surnud punkti - kas on nii ??
Mikrolülitist saab signaali relee , kas võib olla , et relee mõni kondekas on läbi , et ei suuda õigeaegselt seisata või on kellelgi kogemusi ?
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
AndresS
Huviline
Postitusi: 776
Liitunud: 21.03.2003 11:52 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AndresS »

Ei julge ega oskagi su väiteid kommenteerida, kuna ise asja lahti kakkunud pole. AGA. Minu omal tundub asi töötavat nii, nagu ettenähtud ehk siis:

Parkimispositsioon on juhipoolses servas, all, pikali.
Kui vajutada korraks juhipoolsemat (ainult pühkimine) nuppu, käib luud edasi-tagasi ühe korra ning seiskub. Kui vajutada seesama nupp alla, käib samuti ühe korra ja seiskub, kuid hakkab sedamoodi tegema mingi intervalli järel... noh, umbes 15 sek vms.

Kui aga vajutada ja hoida all pritsimise nuppu, hakkab luud liikuma ning samal ajal, AINULT suunal juhipoolt kõrvalistuja poole (päripäeva), pritsitakse vedelikku. Tagasiteel ei pritsi.

just my 5 cents...
jjanno
Huviline
Postitusi: 2321
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Postitus Postitas jjanno »

Tere

Abiks on võibolla ka minu auto teema lugemine, kus ma üritan enese moel seda kirjeldada...
AndresS kirjutas:Parkimispositsioon on juhipoolses servas, all, pikali.
Kui vajutada korraks juhipoolsemat (ainult pühkimine) nuppu, käib luud edasi-tagasi ühe korra ning seiskub. Kui vajutada seesama nupp alla, käib samuti ühe korra ja seiskub, kuid hakkab sedamoodi tegema mingi intervalli järel... noh, umbes 15 sek vms.
Kui "0"-asendi määraja ei tööta, siis vehib kojamees umbes täpselt selle aja ja jääb siis suvalises kohas seisma. See on 5,x tsüklit.
AndresS kirjutas:Kui aga vajutada ja hoida all pritsimise nuppu, hakkab luud liikuma ning samal ajal, AINULT suunal juhipoolt kõrvalistuja poole (päripäeva), pritsitakse vedelikku. Tagasiteel ei pritsi.
Kui vajutada nupule, siis teostatakse 2 edasi tagasi käimist. Kui "0"-asendi määraja rikke tõttu jääb kojamees seisma suvalises asendis, siis on pritse nupuga võimalik teda liikuma saada vaid juhul, kui kojamees seiskus pritse töötamise suunal.

Väike abimees, mida kasutan külmade ilmadega. Esimene pühkimine ei tohi toimuda pritsega. Vihje: torud võivad jääs olla. Samuti on tarvilik akna puhastamine, et kojamees saaks ikka servast serva käia. Olen avastanud, et see vähendab valeseiskumiste arvu.

jJanno
exTouring
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4238
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Nonii , käisin sauel romulas ja proovisin nii releed kui-ka mootorit , viga ei muutunud , kõik toimis nagu ennegi , ehk jäi seisma kus tahtis ja ikka peale 4-5 -st intervalli.
Sai seejärel vahetatud juhtmed mis käisid läbi luugihinge , ei muutunud midagi , signaal releest kuni mootorini on korras.
Janno jutust inspireerituna uurisin mikrolülitit ja see andis lülides vahest ühe signaali , vahest 2 -nagu jääks kontakt korraks kinni , vana mootoripealt võtsin mikrolüliti ja homme lähen Tevalosse ja proovin seda vahetada sarnasega . Kui see ei aita lähen Patriku juurde , kuid enne võiks huvpärast näiteks AndresS - iga kohtuda ja kui on 20 minutit aega .
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
AndresS
Huviline
Postitusi: 776
Liitunud: 21.03.2003 11:52 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AndresS »

Cardo kirjutas:kuid enne võiks huvpärast näiteks AndresS - iga kohtuda ja kui on 20 minutit aega.
Lepime kokku, pole probleemi.
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

ei näe jutu lõppu :D . kuidas asi lahenes?
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4238
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Patrik ajas doonorauto kohale ja selgus, et juhtmed releejuures olid lahti võetud ja valesti kokku pandud. Asi sai korda ja töötas u kuu aega siis tekkis sama jama. Minu arust oli relee viga seekord kuid lõpplahendust ei tea kuna auto sai enne teistkordse vea lahendid ära müüdud.

Viga otsida siis kas juhtmetest luugi hingejuurest või proovida teist releed.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Vasta