On keegi antud autot juba vaatamas käinud või omab mingit lähemat infot? ARK järgi 2014 sügisel läbi Läti meile jõudnud isend.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1951985" onclick="window.open(this.href);return false;
M57 D30 peaks vast üks etemaid diisleid olema ning varustuse poolest tundub ka väga kobe isend.
Lisaks Sepa autopoe platsil siis veel selline 325ix värskelt saadaval Šveitsist
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2190257" onclick="window.open(this.href);return false;
Oletame, et saab nad mõlemad võrdse hinnaga hätte, siis kumba võiks eelistada? Hetkel mulle tundub diislikas parem, kuna kindlasti kütusekulu mõttes ökom pidada võrreldes selle bensiinikaga, varustus parem ja jõudu rohkem. Läbisõit on mul aastas 10-15k ja ~85% sellest maanteed ja autot plaanin soetada u viieks aastaks (loomulikult juhul, kui laiali miskit täiesti kapitaalselt ei lenda
 ) ja olen väga korralik autoomanik, ehk teen pigem alati rohkem ja varem, kui hiljem ja vähem. Ehk siis arvestades läbisõitu ja seda, et peaaegu kõik sellest toimib maanteel, mitte linnas, siis kumb oleks mõistlikum isend osta? On emma kumma mootoriga suurem riski mingi kuluka töö otsa sattuda?
 ) ja olen väga korralik autoomanik, ehk teen pigem alati rohkem ja varem, kui hiljem ja vähem. Ehk siis arvestades läbisõitu ja seda, et peaaegu kõik sellest toimib maanteel, mitte linnas, siis kumb oleks mõistlikum isend osta? On emma kumma mootoriga suurem riski mingi kuluka töö otsa sattuda? 
				

 
 



 300k läbisõit juba mõjutab ka neid R4 mootoreid või on ka need sellised korralikud 500k kestvad taksomootorid?
 300k läbisõit juba mõjutab ka neid R4 mootoreid või on ka need sellised korralikud 500k kestvad taksomootorid?




