teet82 kirjutas:porku kirjutas: ei ole ka INPA andmetel EGR-iga miskit valesti.
Kas see tähendab, et pole ühtegi veakoodi? Veakood ei pruugi otseselt EGR-ile viidata, ütleb tavaliselt midagi õhumassi kohta, mis on liiga suur. Fakt on see, et auto peaks sellest aru saama ja arvatavasti ka häiret andma, võib-olla on seal eelnevalt tehtud mingi tarkvaraline EGR kõrvaldus.
Ei saa kahjuks öelda, et mitte ühtegi mõned hälbed on, nt navi jms on puudu ja suhtlus puudub,
aga jah EGR-ile viitavaid või õhule / kütuse põlemisele viitavaid veakoode ei ole täiesti ausalt.
Võimalik et on varasemast juba EGR-iga miskit tehtud, õnneks või kahjuks ei tea milles see avaldub aga naljakas on see, et kui Vaakumi voolik ära oli siis hakkas kohe karjuma, et miskit on mäda.
(Muidugi siinkohal on ka veel võimalus, et vahele pandud plekk sai liiga õhuke ja on ära põlenud (muidugi siis peaks olema veakood endiselt veel alles aga nn möödunud kood, mitte hettek aset leidev).
Aga eks ma hoian inimesi kursis, kui mingi anomaalia peaks tekkima siis annan siin märku, praegu igaljuhul kõik OK selle kohapealt

.
Ajaa üks eelkõneleja ütles, et üle 180km/h ei läinud..
ei ole plaanis olnud selliseid kiiruseid arendada, seega see isegi ei häiriks mind,
kuigi tean, et Grand Voyageril oli 180 km/h piirang peal puhtalt turvalisuse huvides, et keegi selle laevaga puhta lolliks ei läheks

.