E39 520i läheb keema
E39 520i läheb keema
Probleem siis selline ,et läheb sõiduajal keema . Kohapeal tiksub ei lähe. Hakkas kõik pihta kui ühte jahutus flantsi tuli mõra lekkis. Sai leke peatatud ja õhutatud. Suvel vahetatud kaane tihend jne . Hetkel termostaat kontrollitud ja uus veepump ka pandud aga ikka läheb keema. Radikal ülemine lõdvik kuum, alumises lõdvikus surve sees aga külm. Salong ka külm. Küsimus , et kas võib juba arvestada , et kaan ära. E39 520i 1997 110kw
Re: E39 520i läheb keema
ma soovitaksin sellisel juhul vahetada termostaat ja õhutada uuesti korralikult ära,ehk see aitab ja olen kuulnud,et mul ühel tuttaval oli ka kahtlus,et plokikaane tihend läbi ja taheti juba mootorit lahti kiskuda,aga viga oli tegelikult paisupaagi korgis ja selle vahetamisega sai ta oma asjad korda.ehk on mingit abi.
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 01.12.2015 09:11 45
- Peamine sõiduk: BMW520
Re: E39 520i läheb keema
Otsi probleemi radiaatoris. Alumiinium radika põhiprobleem. radika ja paisupaagi vahel olevad paar imepeenikest tagasi voolu toru mis ummistuvad kui sa regulaarselt jahutusvedelikku ei vaheta ( soov. 1-1,5 aasta järel ) Ja ongi uue radika ostuaeg käes. Loomulikult peab õhutama ( plastik korgid pumba ja radika vahelisel torul 2 tk. )sk1510 kirjutas:Probleem siis selline ,et läheb sõiduajal keema . Kohapeal tiksub ei lähe. Hakkas kõik pihta kui ühte jahutus flantsi tuli mõra lekkis. Sai leke peatatud ja õhutatud. Suvel vahetatud kaane tihend jne . Hetkel termostaat kontrollitud ja uus veepump ka pandud aga ikka läheb keema. Radikal ülemine lõdvik kuum, alumises lõdvikus surve sees aga külm. Salong ka külm. Küsimus , et kas võib juba arvestada , et kaan ära. E39 520i 1997 110kw
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 01.12.2015 09:11 45
- Peamine sõiduk: BMW520
Re: E39 520i läheb keema
Just hiljuti tegin sama protseduuri ära ( viskasin vana radika vanaraua hunnikusse ) samasuguste sümtomite puhul. Ja kõik OK.antsants68 kirjutas:Otsi probleemi radiaatoris. Alumiinium radika põhiprobleem. radika ja paisupaagi vahel olevad paar imepeenikest tagasi voolu toru mis ummistuvad kui sa regulaarselt jahutusvedelikku ei vaheta ( soov. 1-1,5 aasta järel ) Ja ongi uue radika ostuaeg käes. Loomulikult peab õhutama ( plastik korgid pumba ja radika vahelisel torul 2 tk. )sk1510 kirjutas:Probleem siis selline ,et läheb sõiduajal keema . Kohapeal tiksub ei lähe. Hakkas kõik pihta kui ühte jahutus flantsi tuli mõra lekkis. Sai leke peatatud ja õhutatud. Suvel vahetatud kaane tihend jne . Hetkel termostaat kontrollitud ja uus veepump ka pandud aga ikka läheb keema. Radikal ülemine lõdvik kuum, alumises lõdvikus surve sees aga külm. Salong ka külm. Küsimus , et kas võib juba arvestada , et kaan ära. E39 520i 1997 110kw
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3398
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: E39 520i läheb keema
Sama asi radikaga läbi elatud 
