E60 535d 07.a mure auto käivitamisega...
E60 535d 07.a mure auto käivitamisega...
Sai siis 8.a vanune orig. 85Ah aku ära vahetatud varta 110Ah vastu..
Kuskil 500km sain tollega söita nüüd ja enam käima ei lähe..
Ise sai siis proovitud täkkudega algselt mingi 20mini sai täkkudega laetud ja siis löpuks suure surmaga läks esimest korda tööle, järgmisel päeval enam samast lükkest polnud kasu, olgu siis mainitud et auto seisis väljas -20 kraadi kuskil külma. Täna laadisin siis aku täitsa täis ja töstsin peale ja uus katse, kuid tulutult 1-2mini sain käiata ja aku oli täiesti kottis?! (Tutikas laetud aku kuidagi mega kiiresti??)
Kas keegi oskab hüva nõu anda?
Tuttav arvas, et autole peab arvutiga ütlema, et aku on vahetatud. Muidu ta laeb nagu vanat akut. Ehk siis hetkel söidu vältel ei laegi akut??
Äkki asi eelsüüte küünaldes??
või kas need küttesegu lisandid hölbustavad käivitamisel??
Eetrit lasta öhufiltrisse ja siis proovida??
Seda tahtsin ka küsida, et kui aku on maas pikalt kas keerab aju tuksi või seda muret pole??
Kuskil 500km sain tollega söita nüüd ja enam käima ei lähe..
Ise sai siis proovitud täkkudega algselt mingi 20mini sai täkkudega laetud ja siis löpuks suure surmaga läks esimest korda tööle, järgmisel päeval enam samast lükkest polnud kasu, olgu siis mainitud et auto seisis väljas -20 kraadi kuskil külma. Täna laadisin siis aku täitsa täis ja töstsin peale ja uus katse, kuid tulutult 1-2mini sain käiata ja aku oli täiesti kottis?! (Tutikas laetud aku kuidagi mega kiiresti??)
Kas keegi oskab hüva nõu anda?
Tuttav arvas, et autole peab arvutiga ütlema, et aku on vahetatud. Muidu ta laeb nagu vanat akut. Ehk siis hetkel söidu vältel ei laegi akut??
Äkki asi eelsüüte küünaldes??
või kas need küttesegu lisandid hölbustavad käivitamisel??
Eetrit lasta öhufiltrisse ja siis proovida??
Seda tahtsin ka küsida, et kui aku on maas pikalt kas keerab aju tuksi või seda muret pole??
Re: E60 535d 07.a mure auto käivitamisega...
Kui sul oli vaja rohkem käiata kui üks nupuvajutusele järgnev "sessioon", ei tööta sul suure tõenäosusega ükski eelsüüteküünal. Edit: seda siis kas juhtploki või küünalde enda või mõlema vea tõttu.
Ning jah, aku vajab tutvustamist.
Ilma vooluta olek vast "aju tuksi ei keera", aga igasugu muid probleeme võib siiski tekkida, niiet väldi seda võimaluse korral.
Ning jah, aku vajab tutvustamist.
Ilma vooluta olek vast "aju tuksi ei keera", aga igasugu muid probleeme võib siiski tekkida, niiet väldi seda võimaluse korral.
Re: E60 535d 07.a mure auto käivitamisega...
Neid sessioone kõvasti rohkem kui yks jah! Kuni lõpuks aku kotis ja ekraan hakkab vilkuma kahtlaselt ja displayle tule transmission fault veateade ette.. Aga kas küünlad vahetab lihtsavaevaga ära?? Või on halb ligipääs??Ma®tin kirjutas:Kui sul oli vaja rohkem käiata kui üks nupuvajutusele järgnev "sessioon", ei tööta sul suure tõenäosusega ükski eelsüüteküünal. Edit: seda siis kas juhtploki või küünalde enda või mõlema vea tõttu.
Ning jah, aku vajab tutvustamist.
Ilma vooluta olek vast "aju tuksi ei keera", aga igasugu muid probleeme võib siiski tekkida, niiet väldi seda võimaluse korral.
Re: E60 535d 07.a mure auto käivitamisega...
Kui ma täiesti täis aku peale panen kuidas generaator küpse siis olla saab? Aga okei uurin pinged järgiKuno_T kirjutas:Sümptomid rohkem sellised, et genekas küpse. Vaata, kui käima saad, varjatud menüüst pinget, mis süsteemis on. Kuidas varjatud menüüsse saada, googelda või otsi foorumist- ära seda selles teemas küll küsi.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E60 535d 07.a mure auto käivitamisega...
Vabalt võib "EWS manipulation" viga sees olla, mis tähenab seda, et DDE<>CAS vaheline sünkroonsus paigast läinud. Sel juhul võid starterit kedrata nii kaua kuni aku uuesti kottis.
Mitmel kotti lastud akudega E60/E61 puhul on seda ette tulnud. Arvutiga saab taas sünkroonsuse taastada, kui CAS loomulikult veel elus on.
Mitmel kotti lastud akudega E60/E61 puhul on seda ette tulnud. Arvutiga saab taas sünkroonsuse taastada, kui CAS loomulikult veel elus on.
tel. 51 949 859
Re: E60 535d 07.a mure auto käivitamisega...
Uus aku oli peal, sõbra juures garaažis nokitsesin auto kallal, peale seda nokitsemist vajas miskipärast laadimist juba ei läinud tööle kuskil +7 kraadi 3päeva garaažis oli auto ja yle 200km oli sõidetud eelnevalt, et oleks pidanud akut jõudma laadida küll.. Siis sai sõidetud kuskil 250km, peale seda läks veel ilusti kuskil -10 kraadi juures, järgnevalt seisis ööpäev läbi väljas -23 käes, järgmisel päeval sain peale pikka nusberdamist krokodillidega tööle ja ülejärgmine päev enam krokodillidega samasi võtteid kasutades ei käivitanud, kõhis ja lubas küll, aga tööle ei saanud. Ja nüüd ta mul seisab... Laen akutKuno_T kirjutas:Mida tähendab su 1. kirja väide, et 500 km järel enam käima ei saanud?
Anna selget infot!

Re: E60 535d 07.a mure auto käivitamisega...
4A63 EWS Manipulation'?? Saan kohe varsti diagnosti juhtme, katsun järgi uurida. Aga kui nad oma vahel sünkroonis pole siis auto arvab, et on turvalisuse mure? Akut maha tõstes hakkas signa miskipärast tööle küll, teagi on see normaalne nähtus?PeeterA kirjutas:Vabalt võib "EWS manipulation" viga sees olla, mis tähenab seda, et DDE<>CAS vaheline sünkroonsus paigast läinud. Sel juhul võid starterit kedrata nii kaua kuni aku uuesti kottis.
Mitmel kotti lastud akudega E60/E61 puhul on seda ette tulnud. Arvutiga saab taas sünkroonsuse taastada, kui CAS loomulikult veel elus on.