Probleem siis juhipoolse õhkpadjaga, jookseb tühjaks kui seisab väikese kallaku peal aga samas on nüüd seisnud maja ees kaks päeva ja auto taguots pole grammigi vajunud juhipoolt.
Vanamehe hoovis on kerge kallakuga asfalt ja seal vajub alati ~ tunniga üks pool tühjemaks.
Kas võib olla probleem selles, et vana omanik vahetas padja ära ja jättis kalibreerimatta?
Või on olemas mingi kõrguse andur kuskil mis on peetis või ei saa aru mida ta tegema peab?
Keda teie soovitaksite kelle juurde sellise murega Tallinnas minna?
Ette tänades
Juss
Probleem õhkpadjaga, E39 530d(135kw)99.a
- -DicE-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 10.01.2009 11:19 08
- Peamine sõiduk: E39 530D
- Telefon: 56156987
Probleem õhkpadjaga, E39 530d(135kw)99.a
Who dares wins!
Eelmised:
E39 528
E34 525
Eelmised:
E39 528
E34 525
Re: Probleem õhkpadjaga, E39 530d(135kw)99.a
Kui süüde väljas, siis ei toimu mingit kõrgusereguleerimist ega kontrollimist enam, järelikult on kuskil leke ja padi vajub lihtsalt tühjaks 

Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)