Specified air pressure vs Actual
Specified air pressure vs Actual
Nimelt küsimus selline, et progest leian sellise näidu nagu specified air pressure. Oskab keegi öelda mida see peaks näitama? Käisin mõõtmas, turbo lööb peale max koormusega 1.75 bar, samal ajal Specified näitab aga 2.2 midagi.
Any ideas?
Tänud
Any ideas?
Tänud
Re: Specified air pressure vs Actual
See "specified" peaks olema aju poolt oodatav näit, arvestades teisi signaale, pöördeid jne..
Kindlasti ei kasva "actual" näit sellega kunagi täpselt koos, aga mingil hetkel peaks siiski järele jõudma. Turborõhu puhul ei saa neid lihtsalt gaas põhjas kiirendades võrrelda, sest pöörded kasvavad liiga kiiresti ja ei jõua jälgida midagi.
Kindlasti ei kasva "actual" näit sellega kunagi täpselt koos, aga mingil hetkel peaks siiski järele jõudma. Turborõhu puhul ei saa neid lihtsalt gaas põhjas kiirendades võrrelda, sest pöörded kasvavad liiga kiiresti ja ei jõua jälgida midagi.
Re: Specified air pressure vs Actual
1.75 on normaalne turborõhk või peaks ta ikkagi rohkem originaalis peale lükkama?
-
- Huviline
- Postitusi: 4704
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Specified air pressure vs Actual
Absoluutväärtuses või üle atmosfäärirõhu?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: Specified air pressure vs Actual
päris täpselt sealt ei uurinud mis süsteemis see on, aga kaldun 99% arvama et see näit oli sealt absoluut ikkagi
või siis ma ei saanud su küsimusest hästi aru aga nagu ma aru saan siis ta näitas 1750 mBari sisendrõhuks
või siis ma ei saanud su küsimusest hästi aru aga nagu ma aru saan siis ta näitas 1750 mBari sisendrõhuks
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
Re: Specified air pressure vs Actual
Algatuseks huvitaks, mis mootori ja aastakäiguga tegu on.
Kui specified on 2,2 siis ei saa ju ometi üle atmosfäärirõhu olla
Ideaalis võiks salvestada seda ekraani sõidu ajal ja 3. käiguga teha täisgaasiga tõmme 1300rpm -> 3000+rpm, siis saab kõige paremini hinnata mida tegelik rõhk teeb.
Ega turbo pole millalgi taastatud juhuslikult?
Üldiselt prefacelift puhub stockis 2,2 absoluutset ja facelift 2,35. Kui sul üle 1,75 üldse ei lähe, on vaakumitorud auklikud või on turbol mingi seadistus paigast.
Kui specified on 2,2 siis ei saa ju ometi üle atmosfäärirõhu olla

Ideaalis võiks salvestada seda ekraani sõidu ajal ja 3. käiguga teha täisgaasiga tõmme 1300rpm -> 3000+rpm, siis saab kõige paremini hinnata mida tegelik rõhk teeb.
Ega turbo pole millalgi taastatud juhuslikult?
Üldiselt prefacelift puhub stockis 2,2 absoluutset ja facelift 2,35. Kui sul üle 1,75 üldse ei lähe, on vaakumitorud auklikud või on turbol mingi seadistus paigast.
Re: Specified air pressure vs Actual
3.0 diisel 2000 aasta p
aga jah, see mis ma nägin oli 1.75,
aga huvitav on siis see et rõhk pole siis mis olema peaks, kuid tehasekiirenduse saan kätte
aga jah, see mis ma nägin oli 1.75,
aga huvitav on siis see et rõhk pole siis mis olema peaks, kuid tehasekiirenduse saan kätte