BMW E91 probleem
BMW E91 probleem
Tere,teema selline,et kui ilm on 0 kraadi ümbruses tuleb ekraanile flat tyre hoiatus ja jääb sõiduajal seisma.Peatun ja panen uuesti käima ja saan edasi sõita.Suurel ekraanil märgin,et rõhk on kontrollitud.Sellist jama teeb pidevalt just jahedama ilmaga.Milles võib viga olla?
Re: BMW E91 probleem
Kas reaalselt on rõhud korras?
Re: BMW E91 probleem
Jah , tegelikult on rehvid täiesti terved ja rõhk on korras.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW E91 probleem
Kirjelda rehvirõhu kontrolli algseade tervet protseduuri algusest lõpuni, kuidas seda teed.
Re: BMW E91 probleem
" onclick="window.open(this.href);return false;
Tere, olen teinud kõik nii, nagu siin videos on tehtud, kuid peaaegu igapäev lööb uuesti errori ette ja jääb seisma.
Tere, olen teinud kõik nii, nagu siin videos on tehtud, kuid peaaegu igapäev lööb uuesti errori ette ja jääb seisma.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW E91 probleem
Seda oligi arvata ehk RTFM. See video on seal stiilis "pime juhendab lombakat üle tee minema". 
Kõigepealt leia selline koht, et auto on tasasel pinnal ja veendu, et rool on 0 kraadi ehk otse. Drive lülita enne sisse, kui seda protseduuri asud täitma ning rahulikult lase kohalt minema hoides rooli nullasendis kuni tulemus salvestatud.

Kõigepealt leia selline koht, et auto on tasasel pinnal ja veendu, et rool on 0 kraadi ehk otse. Drive lülita enne sisse, kui seda protseduuri asud täitma ning rahulikult lase kohalt minema hoides rooli nullasendis kuni tulemus salvestatud.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW E91 probleem
See hoiatus käsib esimesel võimalusel peatuda ja rehve kontrollida. Mina saan teema algatajast vähemalt nii aru. Ühtlasi saan pandud video lingi najal aru, et tegemist vana 91-ga ehk ilma rõhuanduriteta süsteemiga.
Muide selle nullimisega ei tule alati ka ennast proffiks pidavad tegelased toime nii, et enne kui protseduur ei ole korralikult tehtud ei ole vaja ka kohe remonti inimest saata.
Muide selle nullimisega ei tule alati ka ennast proffiks pidavad tegelased toime nii, et enne kui protseduur ei ole korralikult tehtud ei ole vaja ka kohe remonti inimest saata.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW E91 probleem
Eksid Kuno. LCI on anduritega.
Re: BMW E91 probleem
mul küll ei ole.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW E91 probleem
Eriprotseduuri ei ole vaja. Vaja on õigesti teostatud protseduuri.
Kuno_T kirjutas:E90-l on eranditult RPA ja mingit eriprotseduuri pole vaja. See süst häälestub ise peale käsitsi antud init käsku 10-100 km jooksul.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW E91 probleem
There are two types of tire pressure monitoring systems (TPMS) on 2009-13 BMW 3-Series E90 vehicles.
Tauri_J kirjutas:mul küll ei ole.
Re: BMW E91 probleem
Enamus masinaid siin turul on ABS-l põhinev rehvirõhukontroll.
Igatahes ma ei saa aru sellest kuidas saab see süsteem auto peatada. Ei ole võimalik. Rattad on autol ikka samas mõõdus või mingit pornot tehtud. ABS süsteem töötab?
Igatahes ma ei saa aru sellest kuidas saab see süsteem auto peatada. Ei ole võimalik. Rattad on autol ikka samas mõõdus või mingit pornot tehtud. ABS süsteem töötab?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW E91 probleem
Mind jällegi ei huvita, mida Kunod või Tarmod asjast hetkel arvavad vaid see, kas olen teema algatajast õigesti aru saanud. 

-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW E91 probleem
Ootame algataja info ära.
Gene töö katkemine ei pane autot seisma. Lihtsalt tulede meri armatuuris ja juhile jäetakse aeg reageerida.
Gene töö katkemine ei pane autot seisma. Lihtsalt tulede meri armatuuris ja juhile jäetakse aeg reageerida.
Re: BMW E91 probleem
ABS tule lòöb ka siis põlema,kui see error tuleb.
Muidu abs töötab korralikult
Muidu abs töötab korralikult
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW E91 probleem
See koht tekitas arutelu. Mis asi jääb sõiduajal seisma? Kas see teade jääb ekraanile või mootor sureb välja vm?
Protseduuri tegid nagu kirjeldasin?
Protseduuri tegid nagu kirjeldasin?
tommit kirjutas:...tuleb ekraanile flat tyre hoiatus ja jääb sõiduajal seisma.
Re: BMW E91 probleem
Mootor jääb seisma.
Nüüd paar päeva pole seda errorit visanud jälle, kuna on soojemad ilmad.
Nüüd paar päeva pole seda errorit visanud jälle, kuna on soojemad ilmad.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW E91 probleem
Siis mine diagnosti. Rehvid ei ole põhjus vaid tagajärg. Pöörete andur või vända andur vm.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW E91 probleem
Justnimelt paneb DSC nende anduritega seonduv põlema. Laager lõhutakse lihtsalt ära ehk mootor peksab kuni tükid taga. DCS moodul mootorit seisma ei pane. Mootori peatab ikka ainult "fatal error" nagu vända andur vm.
-
- Huviline
- Postitusi: 4704
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: BMW E91 probleem
Ilmselt kogu eelnevat juttu tuleks ignoreerida. Abs tuled lähevad pigem seepärast põlema et puudub can signaal mootori juhtplokilt. Sealt poolt tuleks seda viga ka otsida.
Üldiselt foorumi kaudu seda ära ei remondi
Üldiselt foorumi kaudu seda ära ei remondi
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: BMW E91 probleem
Ma elan Võrus, siin on väga raske leida kedagi, kes oskaks sellist viga üldse tuvastada.