E46 330d mootorijamad
E46 330d mootorijamad
Tervist, selline asi, et tegin ühe kiirenduse ning peale seda kadus jõud ära ja masin hakkas kiirendusel suitsema.
Kohapeal lastes tuli välja et suits tuleb pöördega kuskilt mootoriruumist ning sisselaske lõdviku tõmbab vaakumisse, lisaks mootori pöörded kukuvad kuskile 3000 peale ja hakkab tatistama.
Kui sisselaske lõdvik maha võtta siis ei tatista ja midagi ei suitse.
Milles asi võib olla? Turbo kinni kiilunud?
Tegu siis 330d 2001a 135kw
Kohapeal lastes tuli välja et suits tuleb pöördega kuskilt mootoriruumist ning sisselaske lõdviku tõmbab vaakumisse, lisaks mootori pöörded kukuvad kuskile 3000 peale ja hakkab tatistama.
Kui sisselaske lõdvik maha võtta siis ei tatista ja midagi ei suitse.
Milles asi võib olla? Turbo kinni kiilunud?
Tegu siis 330d 2001a 135kw
Re: E46 330d mootorijamad
Oli sama teema enda 330-il. Vahetasin õhu lõdviku ära kuna mul oli ta nii pehme ja iga suurem kiirenduse peale tõmbas vaakumise ja hakkas puterdama. Panin peale paksemast kummist ja jäigema lõdviku ja oli korras. Peale seda vahetus pole sellised probleeme olnud.
- arnis
- Huviline
- Postitusi: 7838
- Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
- Peamine sõiduk: Polestar 2
- Asukoht: Keila
- Kontakt:
Re: E46 330d mootorijamad
Tegemist on VÄGA lihtsalt diagnoositava probleemiga. Võta toru lahti
ja vaata, mis toimub. Turbo nägemiseks on vaja keerata kahte kruvi.
Õhufilter on ka muideks sellel autol olemas.
ja vaata, mis toimub. Turbo nägemiseks on vaja keerata kahte kruvi.
Õhufilter on ka muideks sellel autol olemas.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E46 330d mootorijamad
arvad et võib õhufilter või lugeja umbes olla?
Re: E46 330d mootorijamad
kena tagasiside (Y) thumbs up
Re: E46 330d mootorijamad
täiesti lahti ei kiskunud ja turbo sisse ei vaatand, lekkele sain jälile vist... keegi on egri toru ka ise keevitanud.
Turbost niipalju, et käivitamisel ja veidi pööret andes antud klapp mis kahe poole vahel on, ei toimetanud midagi. Erinevatest kohtadest uurinud leidsin 320d kohta et suht kohe peale käivitamist asi hakkab toimetama, kuid enda masinal täiesti statsionaarne. (muidugi ei ole 320d ja 330d turbode töö erinevustest kursis)

Turbost niipalju, et käivitamisel ja veidi pööret andes antud klapp mis kahe poole vahel on, ei toimetanud midagi. Erinevatest kohtadest uurinud leidsin 320d kohta et suht kohe peale käivitamist asi hakkab toimetama, kuid enda masinal täiesti statsionaarne. (muidugi ei ole 320d ja 330d turbode töö erinevustest kursis)

Re: E46 330d mootorijamad
ma tean et sa arvad et ma olen linnakoolist tulnud koolipoiss kes ostis omale bemmi ja nüüd üritab nokkida, aga mul veidi mehaanilist tausta all, sp üritangi veidi ise kiskuda, muidugi diisel turbodega kogemust pole, siis üritangi lollikindlate asjadega niipalju selgeks teha kui võimalik, neid asi mis loogika ütleb, et asja täiesti peeti saab keerata, ma torkida ise ei tahaks.
Re: E46 330d mootorijamad
nii käisin krdi töökojas ära.. turbo "arvatavasti" on korras, aga masinal muid vigu rohkem kui keskmisel eesti naisel, niiet üldse vaatab mis sellest autost saab... kui kellelgi huvi ta turu keskmisest märkimisväärselt odavamalt ära osta siis võib kirjutada, saadan pildid ja lisainfo. Auto muidu lisaderohke 330d 2001. sedaan. Kuid hoiatan ette, et tööd auto kallal jagub. Samas usun et kui läheb kellegi kätte kellel kuldsed käed siis peaks natuke raha alla pannes enamvähem asja saama.
Re: E46 330d mootorijamad
no enne ta spoolis, aga kuna turbo juhtsolenoidi kaabel on puruks sulanud... siis ta ei spooli ka enam midagi, aga eks see paistab kui kaabel vahetatud saab... aga mis oli probleem hetkel... EGRi toru oli pooleks läinud, sealt küttis kuuma õhku igale poole. sulatas ära solenoidi kaabli ja termostaadi korpuse, lisaks veepumbas lõtk, vahetan hetkel need asjad ära siis vaatan edasi