Mis esmalt teha edasi, kui mootori kett on katki ja mida mitte mingil juhul teha ei tohiks?
Kas odavam on tellida kuskilt lammutusest kasutatud mootor või siis vana remontida?
Kui pikk on tavaliselt keti eluiga (minu sõiduki läbisõit on pisut üle 175 000km ja auto on hästi hoitud, hooldatud jne).
Kas ketil ei ole nö mingit BMW tehasegarantiid?
Kust saaks tellida normaalse hinnaga kasutatud mootori?
Helistasin Eesti UM-i esindusse, siis nemad laiutavad käsi ja ega teagi mida edasi teha. Ütlesid vaid seda, et kett ei tohiks ju katki minna, aga midagi pole igavene. Kogemus Eesti UM-l selle seeria mootori remondiga puudub, aga küsimuse peale, et kas on võimelised remontima, siis vastus oli JAH (pidavat väga kalliks minema). Peetri UM soovitas kuskilt Leedust kasutatud mootor otsida ja mõnel asjalikumal töömehel kuskil garaazis lasta ümber lapata

Auto andmed on siis alljärgnevad: BMW 320I, 2008 aasta, bensiin, 125KW, mootori tüüp: N43B20O0 - 2,00l
(125kW). E-Code:E91