E60 DPF
-
- Huviline
- Postitusi: 371
- Liitunud: 14.01.2007 21:24 48
- Peamine sõiduk: BMW 7 E65 735,E91 325D
- Kontakt:
Re: E60 DPF
Siin DPF väljarookimise õpetus http://www.danverclan.de/downloads/E90_ ... eitung.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 DPF
Pakkuge, kui palju maksab järgmine aasta samal ajal ilma DPF-ta E60.
See saab kindlasti põnev olema, mis turul juhtuma hakkab nii autode omanike, kui ka remondiga tegelevate ettevõtete jaoks.

Re: E60 DPF
mismõttes mis ta maksab, ilmselt on hind langenud nagu igal autol. Amortisatsioon teeb oma töö.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 DPF
Selles mõttes, et TÜ läbitav ja läbitud.
Re: E60 DPF
no selle teema võib liigitada "naised saunas rääkisid" alla.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 DPF
Vaheta sauna ütlen selle peale.
Seadusemuudatus on sees ja ka videosalvestuse osas liiguvad jäljed.

- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: E60 DPF
Ma loen ja imestan, et kodanikul: ttsys -il viskab ikka viimasel ajal asjaliku infot peale. Seega kas tõesti kellle DPF veel alt eemaldamata tasub siis mitte eemaldada?
Kellel väga vaja võib minu auto küljes oleva DPF peale pakkumise teha, hea, kõrge hinna eest saab selle vast kätte
Kellel väga vaja võib minu auto küljes oleva DPF peale pakkumise teha, hea, kõrge hinna eest saab selle vast kätte

Viimati muutis Raemees, 02.07.2014 21:51 14, muudetud 1 kord kokku.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: E60 DPF
Mulle öeldi ka, et ära ei tasu võtta..pidid kohe kohe neid kontrollima hakkama.
Loogiline oleks, et mingiaeg EL siseselt ikka hakatakse..sest mis mõte nendel filtridel oleks muidu
Loogiline oleks, et mingiaeg EL siseselt ikka hakatakse..sest mis mõte nendel filtridel oleks muidu
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
Re: E60 DPF
Tundub suhteliselt asjalik õpetus, huvitav kas sama süsteem võiks toimida ka teiste mudelite puhul.mel1 kirjutas:Siin DPF väljarookimise õpetus http://www.danverclan.de/downloads/E90_ ... eitung.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga seal on kirjas midagi sellist, et DPF tuleks asendada katalüsaatoriga, siis võib ülevaatuse üpris legaalselt läbida. Sellest võiks nagu järeldada, et Saksamaal ei läbi autod eemaldatud DPF-iga ülevaatust.
-
- Huviline
- Postitusi: 1
- Liitunud: 04.07.2014 16:11 02
Re: E60 DPF
Hello everyone,
my name ist Christopher and i'm from germany. In see in my website-log that my tutorial was here posted
http://danverclan.de/downloads/E90_320d ... eitung.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Here is the link to the original thread in a german E90-Forum
http://www.e90-forum.de/werkstattecke-e ... itung.html
I have tested this programming with E90, E91 and E87 and it works very well with no error in the ecu. All error are gone after this programming. This is a original BMW software like in a E90 without DPF.
In germany we must going all 2 years to technical check with our cars. It also included an ecu error check (emission test). This test will be passed without any problems.
If you have any question, please write it in german or english (and sorry for my bad englisch...)
my name ist Christopher and i'm from germany. In see in my website-log that my tutorial was here posted
http://danverclan.de/downloads/E90_320d ... eitung.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Here is the link to the original thread in a german E90-Forum
http://www.e90-forum.de/werkstattecke-e ... itung.html
I have tested this programming with E90, E91 and E87 and it works very well with no error in the ecu. All error are gone after this programming. This is a original BMW software like in a E90 without DPF.
In germany we must going all 2 years to technical check with our cars. It also included an ecu error check (emission test). This test will be passed without any problems.
If you have any question, please write it in german or english (and sorry for my bad englisch...)

-
- Huviline
- Postitusi: 1099
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: E60 DPF
Aasta on möödasttsys kirjutas:Pakkuge, kui palju maksab järgmine aasta samal ajal ilma DPF-ta E60.See saab kindlasti põnev olema, mis turul juhtuma hakkab nii autode omanike, kui ka remondiga tegelevate ettevõtete jaoks.

BMW g31 520d M Sport
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 DPF
Jah. Keegi just siin foorumis kirjutas, et lembekolmesega E60 on mõttetult odav, et ei ole mõtet enam müüagi.
Re: E60 DPF
Kas see tähendab kolmeliitrist diislit?ttsys kirjutas: lembekolmesega E60

316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: E60 DPF
Kas keegi pakub ka dpf filtri pesemise teenust? Kus filter alt ära võtta pesuaines leotada ja pärast kuumavee survega üle pesta. Ja kas pesu on kindla peale minek, et peale seda saab uuesti toimima?
- Priidik199
- Huviline
- Postitusi: 216
- Liitunud: 12.12.2010 19:04 44
- Peamine sõiduk: E70
- Asukoht: Tallinn
Re: E60 DPF
Kui kaugel see DPF seadus siis nüüd on? Pole veel vastu võetud?
Vaatasin hetkel auto24 kõige odavam E60, 2003 aasta 3.0d 160kw on 5200 eur. Musta värvi, sedaan, automaat, läbisõit 400 000 - http://www.auto24.ee/used/1900738" onclick="window.open(this.href);return false;. Ostjaid jagub kindlasti...
Vaatasin hetkel auto24 kõige odavam E60, 2003 aasta 3.0d 160kw on 5200 eur. Musta värvi, sedaan, automaat, läbisõit 400 000 - http://www.auto24.ee/used/1900738" onclick="window.open(this.href);return false;. Ostjaid jagub kindlasti...
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 DPF
Seadused kõik kehtivad ja juba aegade algusest.
§ 4. Sõiduki kontrollimisel avastatud vead
...15) heitgaaside väljalaskesüsteemi ehitust on omavoliliselt muudetud;
https://www.riigiteataja.ee/akt/13275786
https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/11 ... 2014).pdf#
Kõik DPF eemaldajad lihtsalt eiravad kehtivat seadust. Koheselt, kui VIN põhine kontroll ühtlustub hakkab ka nutt ja hala pihta. 2017 on hetkel ajaline ühtlustus märgitud. UK, Saksamaa jne kogemusi analüüsitakse ja vastavalt sellele TÜ seadmeid selles osas ka valitakse ja seadistatakse. Rootsil on omad võtted ja kogemused. Seal ei julge ilma "jalgevahe vaseliiniga kokku määrimata" DPF eemaldaja ülevaatuspunktile isegi läheneda.
§ 4. Sõiduki kontrollimisel avastatud vead
...15) heitgaaside väljalaskesüsteemi ehitust on omavoliliselt muudetud;
https://www.riigiteataja.ee/akt/13275786
https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/11 ... 2014).pdf#
Kõik DPF eemaldajad lihtsalt eiravad kehtivat seadust. Koheselt, kui VIN põhine kontroll ühtlustub hakkab ka nutt ja hala pihta. 2017 on hetkel ajaline ühtlustus märgitud. UK, Saksamaa jne kogemusi analüüsitakse ja vastavalt sellele TÜ seadmeid selles osas ka valitakse ja seadistatakse. Rootsil on omad võtted ja kogemused. Seal ei julge ilma "jalgevahe vaseliiniga kokku määrimata" DPF eemaldaja ülevaatuspunktile isegi läheneda.

- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1296
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E60 DPF
Sel autol pole muideks DPFi. DPFiga on torud otse taga, mitte ei vaata alla. Tulid need 2004 vm, ei viitsi googeldadaPriidik199 kirjutas:Kui kaugel see DPF seadus siis nüüd on? Pole veel vastu võetud?
Vaatasin hetkel auto24 kõige odavam E60, 2003 aasta 3.0d 160kw on 5200 eur. Musta värvi, sedaan, automaat, läbisõit 400 000 - http://www.auto24.ee/used/1900738" onclick="window.open(this.href);return false;. Ostjaid jagub kindlasti...

E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
- Tauri_T
- Huviline
- Postitusi: 745
- Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
- Peamine sõiduk: F31 320d M-pakett 13.
- Asukoht: Läänemaa
Re: E60 DPF
Uuri BM autost, minu teada seal tehakse.val kirjutas:Kas keegi pakub ka dpf filtri pesemise teenust? Kus filter alt ära võtta pesuaines leotada ja pärast kuumavee survega üle pesta. Ja kas pesu on kindla peale minek, et peale seda saab uuesti toimima?
Re: E60 DPF
Sa lubasid seda juba aasta aega tagasi, reaalsus on aga midagi muud.ttsys kirjutas:Seadused kõik kehtivad ja juba aegade algusest.
§ 4. Sõiduki kontrollimisel avastatud vead
...15) heitgaaside väljalaskesüsteemi ehitust on omavoliliselt muudetud;
https://www.riigiteataja.ee/akt/13275786
https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/11 ... 2014).pdf#
Kõik DPF eemaldajad lihtsalt eiravad kehtivat seadust. Koheselt, kui VIN põhine kontroll ühtlustub hakkab ka nutt ja hala pihta. 2017 on hetkel ajaline ühtlustus märgitud. UK, Saksamaa jne kogemusi analüüsitakse ja vastavalt sellele TÜ seadmeid selles osas ka valitakse ja seadistatakse. Rootsil on omad võtted ja kogemused. Seal ei julge ilma "jalgevahe vaseliiniga kokku määrimata" DPF eemaldaja ülevaatuspunktile isegi läheneda.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 DPF
Pakkuge, kui kaua lastakse ülevaatuspunktidel sisuliselt lolli mängida või kui kaua seda lolli mängimist kõrvalt vaadata lastakse/tahetakse? Või eeldate ja ootate, et teile tuleb a la Maanteeametist teade, et ärge eemaldatud DPF-ga ülevaatusele ilmuge? 
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ ... 32014L0045
Isegi, kui DPF on mõnel autol kasvõi füüsiliselt visuaalseks või monitoorimiseks keerulises kohas siis VIN põhise taseme läbimine ilma DPF-ta muutub reaalselt üli-keeruliseks ülesandeks. Väga vähesed omavad kodustes tingimustes võimalusi, et map-ide kaudu sellist asja ülevaatuse jaoks ära petta. Chip-itud mootor ei läbi seda nõelasilma mitte mingi trikiga ja ülevaatuse jaoks re-maping on ajutine lahendus ehk sellel puudub perspektiiv enamusele mootoritele, eriti veel üleüldse tõenäosusega seda remapinguga sellele tasemele kohitseda. 2.0 ja üles mootori puhul paras mässamine ja eeldustel, et mootor on ideaalsete töökorras komponentidega.

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ ... 32014L0045
Isegi, kui DPF on mõnel autol kasvõi füüsiliselt visuaalseks või monitoorimiseks keerulises kohas siis VIN põhise taseme läbimine ilma DPF-ta muutub reaalselt üli-keeruliseks ülesandeks. Väga vähesed omavad kodustes tingimustes võimalusi, et map-ide kaudu sellist asja ülevaatuse jaoks ära petta. Chip-itud mootor ei läbi seda nõelasilma mitte mingi trikiga ja ülevaatuse jaoks re-maping on ajutine lahendus ehk sellel puudub perspektiiv enamusele mootoritele, eriti veel üleüldse tõenäosusega seda remapinguga sellele tasemele kohitseda. 2.0 ja üles mootori puhul paras mässamine ja eeldustel, et mootor on ideaalsete töökorras komponentidega.
Re: E60 DPF
Rääkisin hiljuti ühe tegelasega Saksamaal, kes asja sees on. Ütles et tema tahaks seda päeva täitsa näha, millal neil euronõuetele vastavust kontrollima hakatakse. Protseduuri jaoks vajalike seadmete maksumus ja testi ajakulu pidavat nii suur olema, et käib ilmselgelt üle 99% TÜV punktide jõu. EU4 ja edasi kontrollimiseks ei piisa sellest, kui minutiks sumpsi otsa oma imuri lükkad. Sisuliselt, kes vähegi asjaga kursis on, võib ülevaataja pikalt saata selle jutuga. Visuaalselt võib muid asju võrrelda ja see, et sumpsist täpselt parasjagu ülevaatuse ajal tahma pritsib, ei tähenda mitte midagi, see pole EU nõuete test.
Re: E60 DPF
Ei hakatagi mingit erilist süsteemi aretama iga TÜVi punkti. Auto on piisavalt tark.
Kui asja tõsiselt tahetaks kontrollida, siis seda võib küsida auto ajudest.
Kui tootjatel lasuks kohustus väljutada infot põlemisprotsessi kohta, siis see ka tuleks
sealt ajudest välja. Olgu siis DPFi regenereerimistsüklite tihedusest või pihustite
korrektuuride piirmäärade fikseerimisega.
90% heitme- ja ohutusprobleemist lahendaks juba see, kui TÜVid paneksid arvuti külge
ja veenduksid, et mootori, ABS ja SRS plokkides poleks vigu. Kõik.
Mul teadmisi EURO5-6 autodest ei ole, kuid ma ennustan, et pea kõik heitmeprobleemid
salvestavad vea, mitte nagu EURO3-aegsed CR süsteemid, kus mootor peab reaalselt
juba rappuma, et smoothnessi viga salvestuks.
Kui asja tõsiselt tahetaks kontrollida, siis seda võib küsida auto ajudest.
Kui tootjatel lasuks kohustus väljutada infot põlemisprotsessi kohta, siis see ka tuleks
sealt ajudest välja. Olgu siis DPFi regenereerimistsüklite tihedusest või pihustite
korrektuuride piirmäärade fikseerimisega.
90% heitme- ja ohutusprobleemist lahendaks juba see, kui TÜVid paneksid arvuti külge
ja veenduksid, et mootori, ABS ja SRS plokkides poleks vigu. Kõik.
Mul teadmisi EURO5-6 autodest ei ole, kuid ma ennustan, et pea kõik heitmeprobleemid
salvestavad vea, mitte nagu EURO3-aegsed CR süsteemid, kus mootor peab reaalselt
juba rappuma, et smoothnessi viga salvestuks.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E60 DPF
Sisuliselt kõik veateated on võimalik maha keerata. Samuti oleks sisuliselt enamike automarkide jaoks vaja eraldi tööriista (ilmselgelt originaali), suvaliste kõik-ühes Boschi ja Delphi ja autocom jne aparaatidega ju suurt miskit ajult ei küsi. Või hakataksegi vanadele papidele ülevaatuspunktides õpetama kuidas Tool32-te ja VCDS jne kasutada? 

Re: E60 DPF
Täpselt täpselt täpselt. Ma ei nuta selle üle, kui 2009a 530d ajab märkamatult
tagant euronormist 3-kordset tulemust tagant välja. Mind ajab pahaks see,
kui Sõbra ja Amigo ja veel nii mõnegi takso summutist tuleb EURO3 normiga
võrreldes paarisajakordset normi välja, mida näeb +7 silmadega vanamemm.
Päris mitmel organil on õigus sellele lõpp teha, aga MITTE ÜKSKI seda ei tee. V2rdjad

tagant euronormist 3-kordset tulemust tagant välja. Mind ajab pahaks see,
kui Sõbra ja Amigo ja veel nii mõnegi takso summutist tuleb EURO3 normiga
võrreldes paarisajakordset normi välja, mida näeb +7 silmadega vanamemm.
Päris mitmel organil on õigus sellele lõpp teha, aga MITTE ÜKSKI seda ei tee. V2rdjad


Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 DPF
Lk 227;
http://www.mnt.ee/public/Lisa_2._Maante ... n_2015.pdf
Vastutaja: Ahto Ilves, tähtaeg 31.10.2015
http://www.mnt.ee/public/Lisa_2._Maante ... n_2015.pdf
Vastutaja: Ahto Ilves, tähtaeg 31.10.2015
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 DPF
Ja, mis on selle sukkimise reaalne tulemus uue direktiivi valguses? Auto võib kasvõi arvutihiireks või röstriks kodeerida aga see ei muuda VIN põhist staatust, mis omistati autole selle tootmise passiga. E3-ks need sukkitud sõidukid ei muutu ja see ongi hambad kogu sellele sukkimisele.
Re: E60 DPF
Vaatasin põgusalt kataloogi, M57N2 mootori kohta. EU3 puhul on EGR-klapp ja summuti terves pikkuses erinevad EU4-st, muus osas paistis sama, pihustid, kolvid, kõik on samad.
Tarkvara olen läbi vaadanud suures osas, on üsna erinev, eriti turbo juhtimise suhtes. Hetkel on mul enda autol peal tehase EU3 soft, linnavahel sõiduks mõnusam kui näpitud EU4 soft, samas turbo on kerges overboostis põhjagaasiga (~100mbar), ilmselt tuleneb see väljalaskesüsteemi erinevusest. Vaatan kuidas võimalused on, äkki lasen ülevaatuspunktis mõlema softiga heitgaase mõõta.
Tarkvara olen läbi vaadanud suures osas, on üsna erinev, eriti turbo juhtimise suhtes. Hetkel on mul enda autol peal tehase EU3 soft, linnavahel sõiduks mõnusam kui näpitud EU4 soft, samas turbo on kerges overboostis põhjagaasiga (~100mbar), ilmselt tuleneb see väljalaskesüsteemi erinevusest. Vaatan kuidas võimalused on, äkki lasen ülevaatuspunktis mõlema softiga heitgaase mõõta.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 DPF
Saan aru, et VIN järgi E4(?) Kas loodad selle autoga ausalt E4 lati pealt üle saada?
Re: E60 DPF
VIN järgi E4 jah, ostsin ta kunagi veidi "lolli" peaga sellisena. E4 täitmist oleks üsna loll soovida, vb siis kui see auto tarkvaraliselt umbes 100kw-seks teha. Aga kuna asi pakub huvi, siis katsetan erinevaid variante ja vaatan millised tulemused saab.