" onclick="window.open(this.href);return false;
Selline anomaalia tekkis hoobilt, enne seda sai sidurit õhutatud (peale CDV eemaldamist) ja summuti korraks küljest ära võetud ja korralikult tagasi pandud. Kontrollisin kõik all uuesti üle ja midagi ei tundu paigast ära.
Lasin auto käivitada, ise all olles ja seal ei kostunud absoluutselt midagi. Salongis on aga seda paari kolksu tunda läbi istme.
Peale käivitumist midagi ei kolksu, ainus probleem on kuumalt 1. käiguga paigalt võttes väike jõnksutamine (mis vist ei ole seotud, kuna selle vastu aitab tavalisest tugevam libistamine, mõneks ajaks).
Mida kahtlustada? Mootori/käigukasti padjad? Kuidas vigast komponenti leida?
Tänan!
320d käivitamise hetkel kolksub
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
- arnis
- Huviline
- Postitusi: 7838
- Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
- Peamine sõiduk: Polestar 2
- Asukoht: Keila
- Kontakt:
Re: 320d käivitamise hetkel kolksub
No kui olid all, kas tõesti oli raske kontrollida
1) käigukastipadjad on terved
2) summuti kinnitused ja puksid on terved
3) kardaanileevendi on terve
Mootoripadjad on üldjuhul peale 10-13 aastat läbi ja vajavad vahetust.
1) käigukastipadjad on terved
2) summuti kinnitused ja puksid on terved
3) kardaanileevendi on terve
Mootoripadjad on üldjuhul peale 10-13 aastat läbi ja vajavad vahetust.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
Re: 320d käivitamise hetkel kolksub
Logistasin all olles ikka läbi küll need asjad. Kardaani muhv oli terve, igatpidi väänates kuhugile ei liikunud ja mõrasid ei näinud. Käigukasti padjad olid visuaalsel vaatlusel terved, käigukasti alt lükates ja külgedele surudes mingit liikumist ei olnud. Summutit eemaldades-tagasi pannes said ka mõlemad kummist jupid üle vaadatud, sealt liigset liikumist ei ole.
Mootoripadjad tundusid kahtlased küll, aga all olles neid jälgides ei näinud küll, et sealt see liigne liikumine ja heli oleks olnud. Täna õhtul üritan millegagi neid väänata. Mida veel seal all kontrollida võiks ja kuidas?
Mootoripadjad tundusid kahtlased küll, aga all olles neid jälgides ei näinud küll, et sealt see liigne liikumine ja heli oleks olnud. Täna õhtul üritan millegagi neid väänata. Mida veel seal all kontrollida võiks ja kuidas?
Re: 320d käivitamise hetkel kolksub
Mul tegi sellist häält summuti kuumakindel plekk või kardaan, Kahjuks täpselt ei mäleta.
Kas kiirendamisel vibra on?
Kas kiirendamisel vibra on?
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
Re: 320d käivitamise hetkel kolksub
Ei ole vibrat kiirendades, ainult siduri haakumise hetkel ~1 sekund jõnksutab. Varsti saan auto alla jälle ja vaatan summuti ja kõik padjad uuesti hoolega üle.
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
Re: 320d käivitamise hetkel kolksub
Nii, probleem oli õnneks kõvasti lihtsam kui siin hirmutati
Need 2 plaati, mis summutit alt toetavad, nende pealt on 3 kummist puksi kadunud ja säilinud on ainult 1. Selle üksiku puksi tõstsin ümber sinna, kus ta summutiga kontakti saab, ja oligi kolks läinud.
Nüüd aga viimase mure juurde - kuumalt paigalt võttes jõnksutamine. Külmalt on kõik ideaalilähedane, aga peale 15 minutit linnasõitu hakkab aina tugevamini raputama 1. käiguga startides, ja eriti ülesmäge.
Kui probleem on mootori ja käigukasti vahelises simmeris, mis lekib õli sidurile, siis kas ta ei peaks ka külmalt jõnksutama? Sama küsimus ka hooratta ja siduri kohta, et miks nad siis külmalt seda üldse ei tee? Mida veel võib kahtlustada?

Need 2 plaati, mis summutit alt toetavad, nende pealt on 3 kummist puksi kadunud ja säilinud on ainult 1. Selle üksiku puksi tõstsin ümber sinna, kus ta summutiga kontakti saab, ja oligi kolks läinud.
Nüüd aga viimase mure juurde - kuumalt paigalt võttes jõnksutamine. Külmalt on kõik ideaalilähedane, aga peale 15 minutit linnasõitu hakkab aina tugevamini raputama 1. käiguga startides, ja eriti ülesmäge.
Kui probleem on mootori ja käigukasti vahelises simmeris, mis lekib õli sidurile, siis kas ta ei peaks ka külmalt jõnksutama? Sama küsimus ka hooratta ja siduri kohta, et miks nad siis külmalt seda üldse ei tee? Mida veel võib kahtlustada?