Olen üsnagi uus foorumikasutaja, kuid mõtlesin, et proovin ikkagist abi saada.
Nimelt sai soetatud suure hooldusvajadusega 99 a. E46 BMW.
Kolm suurimat ja tõsisemat probleemi.
1 ) Õlirõhu sensori tuli süttib kollasena 10-15 sek pärast külmkäivitust. Õlivahetus tehtud ja Tartu pikk tn. mehed väitsid, et kompressiooniga on kõik korras. Kuulda on veidrat klõbinat, mis kaob sekunditega, tuli samuti kustub.
2 ) Õhkpadja tuli süttis täiesti suvalisel hetkel, ilmselt pärast juhipoolse küljeklaasi vahetust.
3 ) Roolis on väike lõtk sees, kipub rooli keerates kergelt värisema/vibreerima. Viimane kirjeldus ei olnud vast küll väga täpne.
Talupoja mõistuse ja testriga lähenedes arvan ma:
1 ) Õlitaseme andur on peetis ja vajab vahetamist. 17.10.08 juba vahetust saanud esimest korda.
2 ) Läksin mingi juhtme pihta ja vajab nullimist.
3 ) Roolilatis puksid ära
Truumu diagnostika dokument väidab vigu: " 214, 118, 169, 171, 125, 241, 243 "
Kuna mu tööala on kardinaalselt teistsugune, siis antud seisukohad ei pretendeeri absoluutsele tõele.
Olen tänulik kaasamõtlemast.
