E46 1999 a. BMW 320i

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
pailaps
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 21.02.2015 15:25 11
Peamine sõiduk: BMW 320i

E46 1999 a. BMW 320i

Postitus Postitas pailaps »

Tere!

Olen üsnagi uus foorumikasutaja, kuid mõtlesin, et proovin ikkagist abi saada.

Nimelt sai soetatud suure hooldusvajadusega 99 a. E46 BMW.

Kolm suurimat ja tõsisemat probleemi.

1 ) Õlirõhu sensori tuli süttib kollasena 10-15 sek pärast külmkäivitust. Õlivahetus tehtud ja Tartu pikk tn. mehed väitsid, et kompressiooniga on kõik korras. Kuulda on veidrat klõbinat, mis kaob sekunditega, tuli samuti kustub.
2 ) Õhkpadja tuli süttis täiesti suvalisel hetkel, ilmselt pärast juhipoolse küljeklaasi vahetust.
3 ) Roolis on väike lõtk sees, kipub rooli keerates kergelt värisema/vibreerima. Viimane kirjeldus ei olnud vast küll väga täpne.

Talupoja mõistuse ja testriga lähenedes arvan ma:

1 ) Õlitaseme andur on peetis ja vajab vahetamist. 17.10.08 juba vahetust saanud esimest korda.
2 ) Läksin mingi juhtme pihta ja vajab nullimist.
3 ) Roolilatis puksid ära

Truumu diagnostika dokument väidab vigu: " 214, 118, 169, 171, 125, 241, 243 "

Kuna mu tööala on kardinaalselt teistsugune, siis antud seisukohad ei pretendeeri absoluutsele tõele.

Olen tänulik kaasamõtlemast. :roll:
Vasta