 
 Ei andnud ta starterit järgi ega midagi, elumärgid puudusid. Tõesti huvitav miks selline asi tekkida võib.
 
  Muidugi käib maine pihta. iPhone tegi selle lükke ära, et "entusiastid" ei saaks peale lennata. Autotööstus vot ei tee nii radikaalseid lahendusi, sest sõidukid satuvad ka avariidesse ja siis peab olema aku lisaks püropadrunile ikka ka eemaldatav.
 Muidugi käib maine pihta. iPhone tegi selle lükke ära, et "entusiastid" ei saaks peale lennata. Autotööstus vot ei tee nii radikaalseid lahendusi, sest sõidukid satuvad ka avariidesse ja siis peab olema aku lisaks püropadrunile ikka ka eemaldatav.Ma sain artiklist aru, et praamimehed ei soovinud minutitki enam oodata, vaevalt et nad oleks lasknud tibil seal veerand tundi oodata millal Bemm jälle käima lähebttsys kirjutas:Järgmine kord uksed kinni, oodata 15min, avada uksed ja start.
 .
 . BMW mainele laks antud sellega, et süsteem ei suutnud olukorda nimetusega "naine aparellil" reziimi ette näha ehk ise süüdimatud tüübid olukorrast välja lohistada.
 BMW mainele laks antud sellega, et süsteem ei suutnud olukorda nimetusega "naine aparellil" reziimi ette näha ehk ise süüdimatud tüübid olukorrast välja lohistada. 
 Mängi alarmiga , no mitte midagi. Lõpuks mingi vend astus ligi ,et kle tee uksed, luuk, lahti, oota ja tee kaks suitsu, löö uksed kinni ja olemas. Toimis. Mis seda tegi- pole aimugi ja tagasi pole ka tulnud
  Mängi alarmiga , no mitte midagi. Lõpuks mingi vend astus ligi ,et kle tee uksed, luuk, lahti, oota ja tee kaks suitsu, löö uksed kinni ja olemas. Toimis. Mis seda tegi- pole aimugi ja tagasi pole ka tulnud   .
 .
Mis see lihtsalt uksed kinni ootamine 15min teeb, avada uksed ja start, mingi restardi?ttsys kirjutas:Järgmine kord uksed kinni, oodata 15min, avada uksed ja start. Aku eemaldamine lõpeb ühel päeval haavade lakkumisega. Ära tegemist või entusiasmi täis abilised ja muud kogulased on kindlasti ägedad aga ilma kaskota on selline hoogne lüke ilmselgelt teadmatusest genereeritud ja auto omanikule lihtsalt karuteene.
Poole sõidupealt läheb säästureziimi? What is this sorcery???ttsys kirjutas:Arusaadav. Artikkel ei kajasta seda, mida inimene tegi enne, kui rambile jõudis. Auto läks energiasäästureziimi ja sellel on alati põhjus. Ainult oletan, et auto seisis lahtiste ustega, muusika pulsseeris = pohhuism ruulis.BMW mainele laks antud sellega, et süsteem ei suutnud olukorda nimetusega "naine aparellil" reziimi ette näha ehk ise süüdimatud tüübid olukorrast välja lohistada.
See ei ole valesti, see on VÄGA valesti tehtud! Arva, mida need "pinnud" peaksid ette võtma?!UrmasS kirjutas:No paraku sellest, et väikene seltskond püüab mainet parandada jääb väheks kuna seda ei märgata kuid kui midagi valesti teha siis oled kohe pinnuks silmas:
http://tv.delfi.ee/krimi/video-kuhu-kii ... d=71795503


Põhimõtteliselt on videomaterjali põhjal liiklusrikkumised täiesti menetletavad. Küll aga ärge arvake, et politsei iga autokaamera salvestise peale hurraa hüüab, tegeletakse ikkagi ja ainult tõsisemate rikkumistega. Pole mõtet politseid oma koduvideotega üle ujutada, selle tulemus saabki olla vaid see, et ühel hetkel ei ole jaksu üldse nende rikkujatega tegeleda.UrmasS kirjutas:/---/ Ja minu meelest tuleks selliste videode kaasabil ka korrale kutsuda seadusesilmade poolt selliseid huligaane.

 Ehk on sellest kaasliiklejatele kasu juba elles mõttes, et kui tegu ikka "kuulsa" liiklejaga, siis on põhjust eemale hoida
  Ehk on sellest kaasliiklejatele kasu juba elles mõttes, et kui tegu ikka "kuulsa" liiklejaga, siis on põhjust eemale hoida 
 
 