arnis kirjutas:Esimene küsimus on, mida temperatuuriandur digitaalselt näitab.
Kas varjatud menüüst vaatad või arvutiga.
Ja lisaks, mida välistemperatuuriandur räägib.
Ja lisaks, sel autol vist oli temp andur ka peale radikat.
Kui ma ei eksi, siis ventikas otsustab käima minna just selle
teise termostaadi temperatuuri alusel. Ja teatud autodel seda
väärtust arvutiga ei näegi. Jällegi võib lihtalt termostaat nii tuksis
olla, et soe vesi pääseb kergelt selle teise termostaadini.
Nii et vaata arvutiga kõik üle.
Arvuti järgi pandud, näitab 123 Coolant Temp. Sensori viga..
Mootori käimisel läheb radiaatori ülemine lõdvik tulikuumaks ja radiaatorist väljuv täiesti külm ( andmete järgi sisenev temp 100

kraadi ja väljuv 8kraadi, katsumise järgi klapib. ) Radiaator vahetatud eelmine suvi.
Nägin hetkel kahte andurit üks termostaadi juures ja teine radiaatorist väljuva lõdviku küljes, pistikute tagant tõmbamisel ei näita ei rohkem ega vähem kui ühte ja sama viga 123 Temp. Sensor.
Suudan mõelda hetkel kahte varianti:
1. Kas veepumba plastik labad maas/kulund või käib veepumba võll labade tiiviku sees ringi ja labad täiesti paigal.
2. Radiaator umbes...(käega katsudes ülevalt soe alt külm)
+Termostaadi võtsin maha ja proovisin ka ilma termostaadita kõik täpselt sama.
Siit küsimus, kas kusagil asub veel mõni coolant temp. sensor (mootori tagaosas?) Sest mõlemad hetkel nähtud andurid asuvad mootrisse siseneval teekonnal mis hetkel on külm..
Kas paisupaagi ja radiaatori vahel asub veel midagi huvitavat?
Tundub et alustaksin ise sellises lihtsuse järjekorras, veepump maha kui ok siis radiaator maha kui seal kah ok siis peata olek...

üks asi on kindel jahutussüsteemis on midagi jamasti sest ringlust pole..