Tervist, pöördun siis targemate poole seoses enda mootoriga. Nimelt võtsin mootori täiesti juppideks eelkõige selleks, et tekiks arusaam ning ettekujutus asjadest. Nüüd on aeg teda tagasi kokku panema hakata, kuid mõtlesin pisut, kas on mingeid nippe või asju, mida peaksin enne kindlasti kontrollima/tegema, et kindlasti mootor töötaks, n-ö vaheetappe kindlustamaks selle võtmepöördega, et kõik korras.
Ostsin mootorile kõik uued tihendid, ning ka nukkvõlli keti ketitalla, samuti mootoriketi plastikust kingutiosa, mis oli mõrane. Kui vajalik oleks plokk lasta lihvida?
Kas peaksin midagi "must have" veel tegema/vahetama/katsetama. Mainiks veel, et mootor läheb 320 kupee kerele, ka E36 karter on olemas.
Olen auto mehaanika osas ikka võrdlemisi võhik, seega loodan, et see teema kellelgi karvu turri ei aja, kunas M50 swap võrdlemisi populaarne.
M50B25 kap. remont
- 50atmracing
- Huviline
- Postitusi: 790
- Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
- Peamine sõiduk: E60 3.0D
- Asukoht: Järvamaa
- Kontakt:
Re: M50B25 kap. remont
uued kolvi rõngad, kolvi kulumine vaadata üle ,kolvid kaalu ajada
silindri seinad hoonida et uued rõngad paremini sisse töötaks
klapid sooveldada , juhtpuksid vahetada ja sääretihendid, hüdrotõukurid
kepsu saaled, raami saaled igasugu poldid ja tihendid lisaks.
silindri seinad hoonida et uued rõngad paremini sisse töötaks
klapid sooveldada , juhtpuksid vahetada ja sääretihendid, hüdrotõukurid
kepsu saaled, raami saaled igasugu poldid ja tihendid lisaks.
Re: M50B25 kap. remont
+ plokikaan survestada ja kontrollida ning kõik ketiga seonduv uus ehk siis gaasijaotusmehhanismi osa+ vanose olemasolul see ka kapremmida. Õlipumba kontroll+ uus veepump + termostaat. Ja kindlasti mitte odavaid hiinakaid panna, muidu läheb vigade otsingutel hiljem huvitavaks 

- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Re: M50B25 kap. remont
Mootori ehituse juures on väga palju lihtsat ABC-d. Siia võiks puusalt kohe tulistada lisaks uued plokikaane- ja kepsu tikkpoldid (mida enamus ei tee), õige tööjärjekord ning DÜNAMOMEETER VÕTME kasutamise oskus.
Asju on palju, kannatab lugeda sellekohast kirjandust. Tean mida räägin, olen maksnud sellel samal põhjusel päris korralikult kooliraha
Asju on palju, kannatab lugeda sellekohast kirjandust. Tean mida räägin, olen maksnud sellel samal põhjusel päris korralikult kooliraha

-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 28.05.2015 11:51 31
- Peamine sõiduk: BMW 320i
- Telefon: 5585870
Re: M50B25 kap. remont
Vot selle kõigega ei olnid ma arvestanud, hüppasin omamoodi tundmatusse vette, kuid nüüd tean nijg tänan vastamast. Proovin enamik neist ära teha, poolkõva projekt ei oleks ka mõistlik, seega proovin teha ühe tiheda ja korraliku M50B25 
