M57 pihustid
-
- Huviline
- Postitusi: 271
- Liitunud: 12.03.2011 20:31 31
- Peamine sõiduk: E39 530
- Asukoht: võrumaa
- Kontakt:
M57 pihustid
Tetvist.
Küsimus siuke kas 3.0 142kw ja 2.5 120kw M57 mootori pihustid sobivad omavahel?
Väliselt samad ja isegi koodid kattuvad peaaegu, aga kas neid võib omavahel vahetada?
Küsimus siuke kas 3.0 142kw ja 2.5 120kw M57 mootori pihustid sobivad omavahel?
Väliselt samad ja isegi koodid kattuvad peaaegu, aga kas neid võib omavahel vahetada?
-
- Huviline
- Postitusi: 271
- Liitunud: 12.03.2011 20:31 31
- Peamine sõiduk: E39 530
- Asukoht: võrumaa
- Kontakt:
Re: M57 pihustid
Mõtlesin selleall, et viimane number on erinev, muidu sama!Kuno_T kirjutas:Pea-aegu on sõrm ka viiner, kas sööd ära?
Ja paluks ikka asjalikke vastused!
Re: M57 pihustid
Number võib erinev olla, aga pole täpselt teada, mis erinevus neil
tegelikult on. Eestis on kümneid 530d-sid millel on pihustid sassis
ja mootor tiksub samahalvasti nagu enne pihusti ülesütlemist.
tegelikult on. Eestis on kümneid 530d-sid millel on pihustid sassis
ja mootor tiksub samahalvasti nagu enne pihusti ülesütlemist.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: M57 pihustid
Et sobivad.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 4702
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: M57 pihustid
Böö!Kuno_T kirjutas:Sinu vastutusel?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 271
- Liitunud: 12.03.2011 20:31 31
- Peamine sõiduk: E39 530
- Asukoht: võrumaa
- Kontakt:
Re: M57 pihustid
Kuna kindlaid väiteid ei saanud siis otsustasin lihtsalt järele proovida ja kuna tootekoodi viimane number oli erinev siis otsustasin vahetada kõik kuus pihustit.
Enne kui keegi hakkab pihusteid vahetama siis soovitan eelnevalt leotada kõvasti, kuna minu masina pihustid olid kinni mädanenud, peale pikka pusimist ja tänu õigetele rakkistele sain ikka kätte
Ja kokkuvõtteks sain mootori ilusti laulma!
Enne kui keegi hakkab pihusteid vahetama siis soovitan eelnevalt leotada kõvasti, kuna minu masina pihustid olid kinni mädanenud, peale pikka pusimist ja tänu õigetele rakkistele sain ikka kätte
Ja kokkuvõtteks sain mootori ilusti laulma!
-
- Huviline
- Postitusi: 271
- Liitunud: 12.03.2011 20:31 31
- Peamine sõiduk: E39 530
- Asukoht: võrumaa
- Kontakt:
Re: M57 pihustid
Ikka jaa, ei suitse, kui siis minimaalselt, mitte nagu vanade pihustitega!
Re: M57 pihustid
Kuno, talitse ennast natuke avalikus foorumis. Kahjuks või õnneks pole sa imemees, kes igas valdkonnas kõigest kõike teab ja suvaliselt lahmib.
Vahel on targem lihtsalt näpud klaviatuurist eemal hoida.
Vahel on targem lihtsalt näpud klaviatuurist eemal hoida.
BMW
-
- Huviline
- Postitusi: 924
- Liitunud: 18.03.2007 21:16 12
- Peamine sõiduk: BMW 530d '03
- Asukoht: Tartumaa
Re: M57 pihustid
Huvipärast küsin, et kas arvutiga või nö chipiga saaks need teistsugused pihustid mootoriga ilusti klappima ka panna ?
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
-
- Huviline
- Postitusi: 271
- Liitunud: 12.03.2011 20:31 31
- Peamine sõiduk: E39 530
- Asukoht: võrumaa
- Kontakt:
Re: M57 pihustid
Kui midagi ei meeldi siis palun ära komenteeri kohe ja kes ütles, et panin 3.0 pihustid 2.5 sele?????
Tegutsesin just vastupidi ja arvasin, et mootor jääb nälga selle ka küsimuse postitasin!!!
Ja mis teil võrumaa vastu on???? Enne olen kümme korda võrukas kui pealinnast!
Tänan tähelepanu eet!
Tegutsesin just vastupidi ja arvasin, et mootor jääb nälga selle ka küsimuse postitasin!!!
Ja mis teil võrumaa vastu on???? Enne olen kümme korda võrukas kui pealinnast!
Tänan tähelepanu eet!
Re: M57 pihustid
Tundub, et mõnedel on tõesti midagi Võrumaa vastu. Vist arvatakse, et me siin sõidame hobuse või VAZ-iga ja BMW-d oleme ainult pildi peal näinud. Mõned reaalselt remondivad autosid ja teised istuvad 24/7 arvuti taga ja lahmivad vastuseks juttu, mida on kuskilt teisest teemast lugenud või linna peal kuulnud.bmwkuller kirjutas:Ja mis teil võrumaa vastu on????
Alles sai kirjutatud ühes teises foorumis inimesele, et vaheta pihusti ära, ülejäänud rahvas jahus ma ei tea millest. Nüüd 10 päeva möödas ja inimene tagasi, kõik muu on kontrollitud, kas tõesti pihusti? Kui mu asukohaks oleks Tallinn märgitud, siis oleks see pihusti kiiremini ära vahetatud

Re: M57 pihustid
2.5 pihustite tootlikus on tunduvalt väiksem.
Ülemine on 2.5d ja alumine 3.0d 142kw,tegemist pihustusajaga,selgelt on näha kuidas sama rõhu ja koguse juures 2,5 pihusteid peab lahti hoidma pikemalt.
Ehk siis neid võib omavahel vahetada kui vaja, kaardid tuleb dekalibreerida aga kahjuks kõrvalmõju on sellel ka,auto kompuuter hakkab vähem näitama kuna kogu auto soft põhineb sellel kaardil,arvestamine jne,see on asi millega paljud tunerid saavad ,,kütusekulu alla´´
Võimalik on saada kytusekulu näit uuesti kontrolli alla aga kuna on tohutult ajamahuka tööga siis keegi seda ei viitsi ette võtta.

Ülemine on 2.5d ja alumine 3.0d 142kw,tegemist pihustusajaga,selgelt on näha kuidas sama rõhu ja koguse juures 2,5 pihusteid peab lahti hoidma pikemalt.
Ehk siis neid võib omavahel vahetada kui vaja, kaardid tuleb dekalibreerida aga kahjuks kõrvalmõju on sellel ka,auto kompuuter hakkab vähem näitama kuna kogu auto soft põhineb sellel kaardil,arvestamine jne,see on asi millega paljud tunerid saavad ,,kütusekulu alla´´
Võimalik on saada kytusekulu näit uuesti kontrolli alla aga kuna on tohutult ajamahuka tööga siis keegi seda ei viitsi ette võtta.

C:\>Sent from my i386 using MS-DOS__
Re: M57 pihustid
Kui on pandud 3.0d mootorile (135kW või 142kW-se stockiga) 2.5d mootori (120kW)
pihusti ning ei ole mitte midagi arvutiga tehtud, siis miks INPA-s nähtavad
pihusti korrektuurid lähevad väga viisakaks (igas olukorras alla pooleteise)?
pihusti ning ei ole mitte midagi arvutiga tehtud, siis miks INPA-s nähtavad
pihusti korrektuurid lähevad väga viisakaks (igas olukorras alla pooleteise)?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: M57 pihustid
80%-ne edu ei ole pime juhus. Ja küsin infot väljaspoolt meie "suletud inforõngast", mitte rõnga seest 

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: M57 pihustid
arnis kirjutas:Kui on pandud 3.0d mootorile (135kW või 142kW-se stockiga) 2.5d mootori (120kW)
pihusti ning ei ole mitte midagi arvutiga tehtud, siis miks INPA-s nähtavad
pihusti korrektuurid lähevad väga viisakaks (igas olukorras alla pooleteise)?
Kui pihustid on korras siis näitaki et korrektuure pole vaja teha ja inpa näitab normaalseid arve,softis istub lihtsalt vajatav kytusekogus kaardis natuke teise kohapeal tööajal,muutub pm lõppvõimsus.
Viimati muutis _siim_, 07.07.2015 22:39 01, muudetud 1 kord kokku.
C:\>Sent from my i386 using MS-DOS__