E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.
E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.
Tervitus!
Probleem seisneb selles et ÜHTLASEL kiirusel ja pöööretel 1200-1500 vahemikus auto jõnksutab, väristab,poob. Samas kiirendus hea jne. Diagnostika näitab trottel-klapi ja tahmafiltri viga, tahmafilter sai eemaldatud ja ajust välja kirjutatud. Trottel klapp sai kontrollitud , nagu uus ja toimetab. EGRü vaakum sai korra pimedaks tehtud , kuid see ka ei muuda midagi. Diagnostika ka muid vigu ei näita. Lihtsalt niisama ka ei kipu seda trottel -klappi ostma, vana tundub olevat korras. Mida veel kontrollida, vaadata?
Probleem seisneb selles et ÜHTLASEL kiirusel ja pöööretel 1200-1500 vahemikus auto jõnksutab, väristab,poob. Samas kiirendus hea jne. Diagnostika näitab trottel-klapi ja tahmafiltri viga, tahmafilter sai eemaldatud ja ajust välja kirjutatud. Trottel klapp sai kontrollitud , nagu uus ja toimetab. EGRü vaakum sai korra pimedaks tehtud , kuid see ka ei muuda midagi. Diagnostika ka muid vigu ei näita. Lihtsalt niisama ka ei kipu seda trottel -klappi ostma, vana tundub olevat korras. Mida veel kontrollida, vaadata?
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.
El gaasiklapp on sellel autol vaid tahmafiltri pärast. Kas see, kes auto ümber ehitas siis seda ei öelnud?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.
ei öelnud
Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.
Tahmafilter ongi välja kirjutatud ja peale seda enam tahmafiltri viga ka ei näita! Aga see viga alles, et jõnksutab . Kas karteri tuulutusklapp võib ka seda tekitada?
Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.
ega tahmafiltri eemaldamine probleemi ei lahenda.
Pihustid korras`?
Pihustid korras`?
Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.
Tahmafilter oli kinni ja seepärast ka eemaldati. Pihusti näidud on korras.
Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.
ilmselt kinni jah, aga mis ta kinni ajas?
sealt võibolla tuleb ka su probleem.
sealt võibolla tuleb ka su probleem.
Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.
Ei teagi seda, aga auto pea 400 tuhat sõitnud. Tahmafiltrid pole ka igavased.
Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.
Kuno T,kas turbiini korras olekut saab ka kuidagi diagnostikaga näha,kas libiseb või mitte ja kas lukustab õige aegselt jne.
Tänud.
Tänud.
Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.
Pöörete kõikumine 1200-1500 pöörete vahel ja 50-60 km/h kiirusel. Hommikul külmkäivitusel viskas täna ka pahvaka sinist.
-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 17.03.2015 08:56 27
- Peamine sõiduk: 520d
Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.
Tere, minul probleem turboga, nimelt turbo küljes olev must plokk (nime ei tea) ei tööta ja seega ei näita turbo asendit ja ei puhasta tahmafiltrit, kas see lahendaks probleemi, kui lasta sama moodi eemaldada tahmafilter nagu temalgi tehtud on?
auto on 520d 2008.a. (120kw)
auto on 520d 2008.a. (120kw)
Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.
Ühesõnaga, kui sul ühel kurval päeval magu ei tööta, mõtleksid pärasoole eemaldamise peale?
-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 17.03.2015 08:56 27
- Peamine sõiduk: 520d
Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.
Ühesõnaga ei saa siis nii teha jah?
-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 17.03.2015 08:56 27
- Peamine sõiduk: 520d
Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.
Pigem nii et kui pimesool on lõhkemas, siis mõtleksin kindlasti selle eemaldamise peale 
Ma pole auto spets, võid lihtsalt ka vastata.

Ma pole auto spets, võid lihtsalt ka vastata.
Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.
Alusta ikka turbo remontimisest/vajadusel asendamisest; küll siis jälle DPF toimetama hakkab. Pole mõtet kohe DPFi välja kiskuda, kui see veel ise elujõuline on. Auto tuleb korda teha, saad ju isegi aru, et turbo on rikkis, mitte tahmafilter.braquality kirjutas:Tere, minul probleem turboga, nimelt turbo küljes olev must plokk (nime ei tea) ei tööta ja seega ei näita turbo asendit ja ei puhasta tahmafiltrit, kas see lahendaks probleemi, kui lasta sama moodi eemaldada tahmafilter nagu temalgi tehtud on?
auto on 520d 2008.a. (120kw)
Siin foorumis on korduvalt läbi käinud hea ütlemine, et "Tahmafiltri probleem ei ole põhjus, vaid tagajärg"
Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.
Ma muidu olekski ilmselt ilusti vastanud, a kuna sa oled kursis, et sul on turbo juhtplokk kutu, siis on ju ilmselge lahendus sellest alustada ju 
Mitte seepärast hakata tahmafiltrit vahelt ära võtma. Põhjus vs tagajärg, kõik tahavad tagajärjest alustada
Kui sul juhtplokk pekkis, pead turbo enivei vahetama, seda vist keegi eriti ei remondi. Ja sa pead seda igal juhul tegema, isegi kui dpf-i eemaldad.

Mitte seepärast hakata tahmafiltrit vahelt ära võtma. Põhjus vs tagajärg, kõik tahavad tagajärjest alustada

Kui sul juhtplokk pekkis, pead turbo enivei vahetama, seda vist keegi eriti ei remondi. Ja sa pead seda igal juhul tegema, isegi kui dpf-i eemaldad.
-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 17.03.2015 08:56 27
- Peamine sõiduk: 520d
Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.
Suht segaduses nüüd, väideti et nii õnnestub mul probleem lahendada. Asi on vist nii, et turbo ise on korras, aga see plokk ei lase tahmafiltrit puhastada, nii sõites kui ka " arvutiga" pannes. Umbe olend sõitnud ilmselt selle pärast et linnasõidud ainult.
Igadahes suht segaduses nüüd, kas see ei ole siis nii võimalik?
Igadahes suht segaduses nüüd, kas see ei ole siis nii võimalik?
Re: E61 525d 2007.a. 145kw probleemid.
Tee selgeks, mis **** plokist jutt käib, võib-olla on asi hoopis lihtsam kui siin esmapilgul tundub 
