poolteist aastat tagasi (20000-25000km) lasin ära vahetada esipidurikettad ja klotsid (Brembo). Kõik on tehtud õigesti ja paigalduses ei saa asi olla! Väikest vibra pidurdamisel hakkasin tundma kevadel. Kahtlustasin et ehk suveveljed kõverad ja ega siis väga ei seganud ka see õrn värin. Sügisel peale talverataste alla panemist miski paremaks ei läinud seega kettad kõverad. Lasin kettad ja suppurtid üle kontrollida. Supportid korras ja kettad tundusid ka OK. Ühel kettal tundus olema üliväike n.ö. ebatasasus. Üks laager oli ka otsas ja see sai vahetatud. Kõik kaikad on all uued lemförderid.
Kuna kaotada polnud midagi läksid kettad treiali kätte. Tuli välja et 1 ketas täiesti sirge ja teine 2/100mm kõver. See ei pidavat tundma andma. Kettad said ikkagi üle treitud.
Peale alla panekut oligi vibra kadunud! Nüüd olen 500-1000km sõitnud ja jälle on tunda õrna vibra
 
 Ülevaatusel olid esipidurite näitajad täiesti võrdsed ja ideaalsed!
Tean et e39al on pidurikettad õrn teema aga oma eelmiste e39tega sellist jama ei olnud ja neil vahetasin kettaid ise ning mingeid nõudeid ei järginud tollel ajal. Vanamehel on vana e39 tds, esislid koliseb aga pidurdamine on väga hea ja ei vibra midagi.
Mida mina valesti teinud olen ja miks ta üleüldse vibreerib? Olen aru saanud et ketas võib isegi kuni 1/10mm kõver olla ja ei pidavat pidurdamisel mingit mõju avaldama.
 
				



 
   Kujutad pilti ka, mismoodi rool lõhkuma hakkaks selliste ketastega?
  Kujutad pilti ka, mismoodi rool lõhkuma hakkaks selliste ketastega?    
  Omakogemustest pajatajatele - võrrelda, kellel kui odav/kallis - kuulus/kummaline ketas E39 ninaotsas kui hästi/halvasti vastu peab tasub ainult siis, kui on sama auto so. feisslift 3,0d E39
 Omakogemustest pajatajatele - võrrelda, kellel kui odav/kallis - kuulus/kummaline ketas E39 ninaotsas kui hästi/halvasti vastu peab tasub ainult siis, kui on sama auto so. feisslift 3,0d E39   Aga see paksuse teema e. paigaldusviga tuleb välja keskeltläbi 5000 km-ga, mitte alles 20-25tkm-ga ega ka oluliselt enne umb. 5000km ei jõua piisavalt valeks kuluda. Eks see olene ketta materjali kõvadusest ka ja see on tõesti sõltuvuses hinnast
 Aga see paksuse teema e. paigaldusviga tuleb välja keskeltläbi 5000 km-ga, mitte alles 20-25tkm-ga ega ka oluliselt enne umb. 5000km ei jõua piisavalt valeks kuluda. Eks see olene ketta materjali kõvadusest ka ja see on tõesti sõltuvuses hinnast 





