Mure siis selline,auto ise töötab nii nagu peab käivitub ja käib korralikult.Aga diagnostika näitab kõigi kuue süütepooli viga.Veateade on ignition coil nr1 jne.Kustutad veakoodid ära,lähed teed ühe tiiru ja jälle on kõigi kuue süütepooli veateade tagasi.Peal olid boschi süütepoolid,vahetasin täna teiste vastu, peale läksid bremi omad.Aga viga jäi.Küünlad on uued Ngk BKR6EK.Asja hakkasin üldse uurime sellepärast,et vahepeal oli tunda et sellist võõrast haisu tuleb sumbutist,ei oska seda haisu kirjeldada aga teistel autodel ei ole sellist asja tähele pannud.Võtsin siis ühe küünla ka maha,oli must,et segu liiga rikas.Küttekulu midagi hullu ei ole,linnas mingi 15 läheb ikka ära.Sellise keskmise sõidustiiliga.Lambdad on ka vahetatud,peale läksid uued siemensi omad.Aga autocomiga vaatates näitas,et mõlemad reageerivad korralikult aga 1-3 cyl.inactive ja 4-6 active.Töösooja mootoriga.
Äkki keegi targem viitsib veits kaasa mõelda ja aidata.Pole endal kahjuks ühtegi diagnostikust sõpra ka kellele helistada.
Ette tänades Jaan.
97a.728 mure süütepoolidega.
Re: 97a.728 mure süütepoolidega.
Käivadki ju siemensi lambdad. nagu ka teistel ühe vanostega m52 mootoritel.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 14.01.2015 08:36 23
- Peamine sõiduk: BMW 728
- Telefon: 56975144
Re: 97a.728 mure süütepoolidega.
Carway-s öeldi,et siemensi omad.Ja sealt poest kust ma nad pärast ostsin vaadati kataloogist,et siemens.Ja kui ma nad ära vahetasin siis vanad olid ka peal täpselt samasugused siemensid.
Viga on ka mingid kaks erinevat bmw kaablit näidanud.Ja autocome on 3 erinevat outol järel käinud ja kõik näitavad sama viga.Bmw kaabel näitas minuarust,et misfire kõigis kuues silindris.Programm oli inpa.Ja kaabel oli mingi selline mis tuli com pordiga arvutiga ühendada.Autocom kirjutab veaks lihtsalt ignition coil.
Viga on ka mingid kaks erinevat bmw kaablit näidanud.Ja autocome on 3 erinevat outol järel käinud ja kõik näitavad sama viga.Bmw kaabel näitas minuarust,et misfire kõigis kuues silindris.Programm oli inpa.Ja kaabel oli mingi selline mis tuli com pordiga arvutiga ühendada.Autocom kirjutab veaks lihtsalt ignition coil.
Re: 97a.728 mure süütepoolidega.
Mingi sarnane probleem on kunagi olnud, vist oli mingi E34 kui õigesti mäletan.
Mälu järgi andis kõigi süütepoolide viga ja lambda oli "OFF", arvatavasti veakoodide pärast. Probleemiks oli mingi 200oomi takisti mootorijuhtmestiku karbi sees, see on kuidagi süütepoolidega seotud. Ei pruugi selles asi olla loomulikult, lihtsalt mainisin igaks juhuks.
Kui INPA ütleb "misfire", siis tuleks pigem seda uskuda kui mingit AUTOCOM-i.
Mälu järgi andis kõigi süütepoolide viga ja lambda oli "OFF", arvatavasti veakoodide pärast. Probleemiks oli mingi 200oomi takisti mootorijuhtmestiku karbi sees, see on kuidagi süütepoolidega seotud. Ei pruugi selles asi olla loomulikult, lihtsalt mainisin igaks juhuks.
Kui INPA ütleb "misfire", siis tuleks pigem seda uskuda kui mingit AUTOCOM-i.
-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 14.01.2015 08:36 23
- Peamine sõiduk: BMW 728
- Telefon: 56975144
Re: 97a.728 mure süütepoolidega.
Kõigepealt suured tänud neile kes on viitsinud kaasa mõelda.Kütuse probleemi välistaks,sest käima läheb väga hästi,käib ühtlaselt,edasi läheb ka nii nagu peab.Kiirendades ei ole küll kordagi tunda olnud,et ei saaks kütet peale.Lisaõhu ka välistaks,sest siis hakkaks ka ju kohe mingi tühikäigu või pöörete kõikumise jama pihta.Aga see on minu arvamus milles ma 100% kindel ei ole.
Lihtsalt hakkaski asi sellest pihta,et sumbutist tuleb vahepeal sellist imelikku haisu.Katid on all ja tühjaks tehtud ei ole,vähemalt mingeid jälgi peal ei ole.Ühel kärg koliseb sees.Kui mootor külmalt käima panna siis mingi paar minutit on põhjaalt mingit lolli häält kuulda nagu midagi kolisesks sumbutis.Siis kui soojaks läheb siis kaob ära.
Ise kaldun ikka arvama,et mingi elekri jama,Sest viga tuleb suht kohe tagasi ,ei pea peenestama ega midagi.Kahjuks ei ole inpat ka momendil kuskilt võtta.Ja küsiks veel,et miks te seda autocomi ei taha usaldada.
Lihtsalt hakkaski asi sellest pihta,et sumbutist tuleb vahepeal sellist imelikku haisu.Katid on all ja tühjaks tehtud ei ole,vähemalt mingeid jälgi peal ei ole.Ühel kärg koliseb sees.Kui mootor külmalt käima panna siis mingi paar minutit on põhjaalt mingit lolli häält kuulda nagu midagi kolisesks sumbutis.Siis kui soojaks läheb siis kaob ära.
Ise kaldun ikka arvama,et mingi elekri jama,Sest viga tuleb suht kohe tagasi ,ei pea peenestama ega midagi.Kahjuks ei ole inpat ka momendil kuskilt võtta.Ja küsiks veel,et miks te seda autocomi ei taha usaldada.
Viimati muutis JaanP., 02.02.2015 23:01 33, muudetud 1 kord kokku.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: 97a.728 mure süütepoolidega.
Kontrolli ümarat süütepoolide pistikut diagnostikapistiku kõrval.
tel. 51 949 859
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3493
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: 97a.728 mure süütepoolidega.
Tahtsin just sama öelda, mul ühel kliendil oli selle pistiku viga!!!PeeterA kirjutas:Kontrolli ümarat süütepoolide pistikut diagnostikapistiku kõrval.