Auto kiirelt soojaks!
Re: Auto kiirelt soojaks- tehase käkkide likvideerimine
Mul on küll e39 3.0 142kw, mul läheb isegi kiiremini kui sinu õeldud näitudel.. Muidugi said mõlemad termostraadid ka uued sisse pandud, kui külmemaks hakkas minema.
Või tõesti, need 2.0 diislid lähevad muidu nii aeglaselt?
Ei hakka sinuga midagi vaidlema, kuna ta tõesti teravam pliiats, aga lihtsalt ka küsimus see samalajal.
Või tõesti, need 2.0 diislid lähevad muidu nii aeglaselt?
Ei hakka sinuga midagi vaidlema, kuna ta tõesti teravam pliiats, aga lihtsalt ka küsimus see samalajal.
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
Re: Auto kiirelt soojaks!
Kasutan juba valmis teemat paariks küsimuseks:
1) Mittetöötava eelsoojendiga -5 kraadiga hakkab salongi sooja tulema ~5 minuti linnasõiduga (kliima 18 kraadi peal), näidik läheb püsti 15 minutiga. Normaalne?
2) Kui kliima on 16 kraadi peal, saabub püstine asend veidi alla 10 minutiga. 15 minutiga on mootor 92 kraadi ringis ja hoiab seda sõltumata sõidukiirusest. Normaalne?
Tegemist M47N manuaalkastiga masinaga, üks termostaat, mis on uus.
1) Mittetöötava eelsoojendiga -5 kraadiga hakkab salongi sooja tulema ~5 minuti linnasõiduga (kliima 18 kraadi peal), näidik läheb püsti 15 minutiga. Normaalne?
2) Kui kliima on 16 kraadi peal, saabub püstine asend veidi alla 10 minutiga. 15 minutiga on mootor 92 kraadi ringis ja hoiab seda sõltumata sõidukiirusest. Normaalne?
Tegemist M47N manuaalkastiga masinaga, üks termostaat, mis on uus.
- arnis
- Huviline
- Postitusi: 7838
- Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
- Peamine sõiduk: Polestar 2
- Asukoht: Keila
- Kontakt:
Re: Auto kiirelt soojaks!
Tundub täpselt õige olema jah manuaalile.
Linnas automaadiga saab liigse küttekülu tõttu kiiremini sooja.
Linnas automaadiga saab liigse küttekülu tõttu kiiremini sooja.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
Re: Auto kiirelt soojaks!
Aga küsin siis juba, kas mingeid trikke on, millega seda soojenemist natuke tagant aidata?
Neerude (radiaatori) ette poroloon tundub ohutu, aga kuidas on lood intercooleriga?
Tõstsin DISis tühikäigu pöördeid ka väheke, aga äkki on veel mingeid nippe.
Neerude (radiaatori) ette poroloon tundub ohutu, aga kuidas on lood intercooleriga?
Tõstsin DISis tühikäigu pöördeid ka väheke, aga äkki on veel mingeid nippe.
Re: Auto kiirelt soojaks!
Radiaatori ees on ju "ribikardin"...või ei ole sul?martinlink kirjutas:Aga küsin siis juba, kas mingeid trikke on, millega seda soojenemist natuke tagant aidata?
Neerude (radiaatori) ette poroloon tundub ohutu, aga kuidas on lood intercooleriga?
Tõstsin DISis tühikäigu pöördeid ka väheke, aga äkki on veel mingeid nippe.
Kuidas aitab tühikäigu pöörete tõstmine soojenemisele kaasa?
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
Re: Auto kiirelt soojaks!
Pole istmesoojendust
Aga salongi soojus ei morjenda tegelikult üldse, niigi mantel seljas 
Pigem tunnen puudust heast küttekulust, kuna mootor ei jõua minu 10km sõitudega korralikult soojaks minna ja segu on praktiliselt kogu tee rikas. Oleks tore vähemalt natukenegi kiiremini soojaks saada, ilma termostaati küljest kiskumata...
Ribikardin on radika taga küll, aga juttude järgi eestpoolt papitüki vms-ga blokkimine aitab väheke.
Tühikäigu pöördeid tõstes põleb natuke rohkem kütet ja see soojendab omakorda (linnas palju fooride taga uitades).


Pigem tunnen puudust heast küttekulust, kuna mootor ei jõua minu 10km sõitudega korralikult soojaks minna ja segu on praktiliselt kogu tee rikas. Oleks tore vähemalt natukenegi kiiremini soojaks saada, ilma termostaati küljest kiskumata...
Ribikardin on radika taga küll, aga juttude järgi eestpoolt papitüki vms-ga blokkimine aitab väheke.
Tühikäigu pöördeid tõstes põleb natuke rohkem kütet ja see soojendab omakorda (linnas palju fooride taga uitades).
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
Re: Auto kiirelt soojaks!
Aga vahejahuti ette papp või poroloon? Selle taga kardinat pole. Võib see kuidagi halba mõju avaldada?
Re: Auto kiirelt soojaks!
Kui oleks küttekulu külmalt väiksem siis läheks veel aeglasemini soojemaks. Kuskilt peab see soojus ju tulema.Pigem tunnen puudust heast küttekulust, kuna mootor ei jõua minu 10km sõitudega korralikult soojaks
turbo intercooleri ette papp? see nüüd küll hea mõte ei ole, või ajasid midagi segamini...Aga vahejahuti ette papp või poroloon?
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
Re: Auto kiirelt soojaks!
Küttekulu on ikka soojalt väiksem, seega mida kiiremini soojaks saaks, seda pikema osa sellest 10km lõigust saaks läbida madalama kuluga.Tauri_J kirjutas:Kui oleks küttekulu külmalt väiksem siis läheks veel aeglasemini soojemaks. Kuskilt peab see soojus ju tulema.Pigem tunnen puudust heast küttekulust, kuna mootor ei jõua minu 10km sõitudega korralikult soojaks
turbo intercooleri ette papp? see nüüd küll hea mõte ei ole, või ajasid midagi segamini...Aga vahejahuti ette papp või poroloon?
Ikka intervoolerit mõtlesin jah, mis sellest katmisest hullu juhtuda võiks? Isegi Kuno arvab, et külmaga võiks seda teha. Plaan järgi katsetada ja kui midagi ei aita, võtan ära. Kui just kogu masin enne maha ei põle selle porolooni pärast

- arnis
- Huviline
- Postitusi: 7838
- Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
- Peamine sõiduk: Polestar 2
- Asukoht: Keila
- Kontakt:
Re: Auto kiirelt soojaks!
Keera siis püsivalt kliima temp minimaalseks, puhumine määra klaasile.martinlink kirjutas:Pole istmesoojendustAga salongi soojus ei morjenda tegelikult üldse, niigi mantel seljas
Pigem tunnen puudust heast küttekulust, kuna mootor ei jõua minu 10km sõitudega korralikult soojaks minna ja segu on praktiliselt kogu tee rikas. Oleks tore vähemalt natukenegi kiiremini soojaks saada, ilma termostaati küljest kiskumata...
Ribikardin on radika taga küll, aga juttude järgi eestpoolt papitüki vms-ga blokkimine aitab väheke.
Tühikäigu pöördeid tõstes põleb natuke rohkem kütet ja see soojendab omakorda (linnas palju fooride taga uitades).
Kontrolli, et sul kardinad on funktsionaalsed; kui on korras, siis papitükk korras
termostaadiga mingit mõju enam ei oma.
Ja kalla enne igat talve värske Castrol (või muu hea) 0W30 õli sisse. Roolivõimuõli vahetusest
võib samuti kasu saada. Elektrilist küttekeha ära korda teegi, see annab
küll sooja, aga küttekulule lühikeste otstega teeb asja halvemaks.
Ja kui sul kuidagigi on võimalik, siis plokisoojendus annab eeskujuliku tulemuse, isegi siis
kui õues +5.
Lisaks veendu, et ka EGR süsteem töötaks, ka see aitab pisut soojenemisprotsessile kaasa.
Ahjaa, veendu, et absoluutselt kõik plastikud oleksid mootori küljes (need mis peavad olema)
ning et kõik põhjaplastikud ja stange ja logarite plastikud oleksid olemas ja terved.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
Re: Auto kiirelt soojaks!
Kõik ongi hetkel nii nagu öeldud, välja arvatud põhjakaitse, mida kaasa ei saanud autot ostes. Üritan selle ka leida, äkki aitab midagi.
Plokisoojendusest ei tule ka vist midagi välja, juhtmega süsteemi 5. korruselt alla ei ühenda ja webastod maksavad praktiliselt auto hinna
Plokisoojendusest ei tule ka vist midagi välja, juhtmega süsteemi 5. korruselt alla ei ühenda ja webastod maksavad praktiliselt auto hinna
