K: Kui tihti peaks karteri tuulutus klappi/filtrit vahetama?
-
- Huviline
- Postitusi: 748
- Liitunud: 28.04.2012 20:44 55
- Peamine sõiduk: BMW E60
- Asukoht: Tallinn/Järvamaa
K: Kui tihti peaks karteri tuulutus klappi/filtrit vahetama?
Privet,
kindlasti on siin foorumis targemaid selle kohapealt, et mis ajatagant või millal peaks vahetama diisel e60 karteri tuulutus klappi või filtrit? Pole enda omal seda hooldust teinud ja vaikselt mõtted mõlguvad sinnapoole siis!!
Ja mis LS juures peaks e60 diislil need pöördklapid välja lõikama? Olen ka sellele vaikselt mõeld, kunas läbisõit juba 230 tuhat kopikatega.
kindlasti on siin foorumis targemaid selle kohapealt, et mis ajatagant või millal peaks vahetama diisel e60 karteri tuulutus klappi või filtrit? Pole enda omal seda hooldust teinud ja vaikselt mõtted mõlguvad sinnapoole siis!!
Ja mis LS juures peaks e60 diislil need pöördklapid välja lõikama? Olen ka sellele vaikselt mõeld, kunas läbisõit juba 230 tuhat kopikatega.
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Re: K: Kui tihti peaks karteri tuulutus klappi/filtrit vahet
Kuskilt meelde jäänud, et kuskil seal 200000km juures see ongi. Omal mul oli ka üks võll pooleks ja läbisõit oli ka just 200000km.
Re: K: Kui tihti peaks karteri tuulutus klappi/filtrit vahet
Võib-olla loll küsimus aga pole eelnevatel autodel kuulnud sellisest asjast nagu karteri tuulutus filter.
Kas bensukatel on ka see ja kui keeruline seda ise vahetada on. E39 525
Kas bensukatel on ka see ja kui keeruline seda ise vahetada on. E39 525
Re: K: Kui tihti peaks karteri tuulutus klappi/filtrit vahet
Mis on halvim, mis võib juhtuda, kui antud filter vahelt ära võtta( just see käsnfilter element)?
Juhtumisi autot lammutades avastasin lihtsalt et keegi tarkpeadest endistest omanikest on selle filtri üldse ära võtnud.
Juhtumisi autot lammutades avastasin lihtsalt et keegi tarkpeadest endistest omanikest on selle filtri üldse ära võtnud.
2000 a. 320d, e46
Re: K: Kui tihti peaks karteri tuulutus klappi/filtrit vahet
Tehas ütleb, et karterituulutuse filtrit vahetatakse iga 3. õlivahetuse ajal.
Kui filtrit vahel ei ole, siis satub õli karterituulutuse kaudu sisselaskesse. See tähendab, et kogu süsteem on sul õli täis ja näkane. Kaasa toob see mingil määral mootori efektiivsuse kadumise ja suurenenud õlikulu, kuid midagi katastroofilist ei tohiks tekkida.
Kui filtrit vahel ei ole, siis satub õli karterituulutuse kaudu sisselaskesse. See tähendab, et kogu süsteem on sul õli täis ja näkane. Kaasa toob see mingil määral mootori efektiivsuse kadumise ja suurenenud õlikulu, kuid midagi katastroofilist ei tohiks tekkida.
Re: K: Kui tihti peaks karteri tuulutus klappi/filtrit vahet
Enda autol 2004 oli küll see vortx süsteem ja paistis täitsa korralik. Vahetasin küll uue vastu, kuid vana jäi ka alles!
- KristjanK
- Huviline
- Postitusi: 799
- Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
- Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: K: Kui tihti peaks karteri tuulutus klappi/filtrit vahet
Sry, kui ebakompetentne küsimus aga 525td-l räägime sellest filtrist, mis vahetult klapikambrikaane all ja mis on ühendatud õhufiltri elemendiga?
N4pst3r
N4pst3r
Re: K: Kui tihti peaks karteri tuulutus klappi/filtrit vahet
e34 pole eraldi filtrit. Pigem meenutas see sõela mis klapikambri kaane all on.
- KristjanK
- Huviline
- Postitusi: 799
- Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
- Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: K: Kui tihti peaks karteri tuulutus klappi/filtrit vahet
Ta oli jah, justkui mingi käsn vms. Aga tõesti, 525 TD/TDS omanikud kindlasti üllatuvad, kui klapikambri kaane alt selle välja tõmbavad.mariovtt kirjutas:e34 pole eraldi filtrit. Pigem meenutas see sõela mis klapikambri kaane all on.

N4pst3r
Re: K: Kui tihti peaks karteri tuulutus klappi/filtrit vahet
Küsimus.
Kui masin on juba 300k maha sõitnud, kas oelks mõistlik koos klapiga ühtlasi ka mõned torud vahetada?

Kui masin on juba 300k maha sõitnud, kas oelks mõistlik koos klapiga ühtlasi ka mõned torud vahetada?

- arnis
- Huviline
- Postitusi: 7838
- Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
- Peamine sõiduk: Polestar 2
- Asukoht: Keila
- Kontakt:
Re: K: Kui tihti peaks karteri tuulutus klappi/filtrit vahet
See oleneb torude seisukorras. Kui keset toru või otste juures on mikropraod sees ja väänamisega
praod lähevad suuremaks, arenevad edasi, siis kindlasti vahetada.
Kilomeetritega ei ole asi otseselt seotud.
Kui torud on värsked, ei mingit pragunemist, pehmed, ei leki, painduvad, siis pole tarvis.
praod lähevad suuremaks, arenevad edasi, siis kindlasti vahetada.
Kilomeetritega ei ole asi otseselt seotud.
Kui torud on värsked, ei mingit pragunemist, pehmed, ei leki, painduvad, siis pole tarvis.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: K: Kui tihti peaks karteri tuulutus klappi/filtrit vahet
torudesse ei ladestu seda emulsiooni, mis klappi ummistab?
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K: Kui tihti peaks karteri tuulutus klappi/filtrit vahet
seda ju näed siis kui klapi maha võtad. Kindlasti puhastada ka õlivardasse minev toru ära, või kontrollida,et see ei oleks ummistunud.zaruljom kirjutas:torudesse ei ladestu seda emulsiooni, mis klappi ummistab?
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541