Tervist probleem siis selline, et parem esimene amortisaator ajab õli välja.
Nüüd tuleks ära vahetada amortisaator aga kas peab mõlemad amortisaatorid ees ära vahetama korraga või piisab ainult sellest mis õli välja ajab?
Mis detailid peaks veel ära vahetama koos amortisaatoriga?
Soovitage esimesi amortisaatoreid.
Auto: E39 2002a 2.5d 120kw sedaan.
E39 amortisaator
Re: E39 amortisaator
Alati vahetatakse ikka paaris
amordipadjad võid ka ära vahetada siis vähemalt üks vahetamine kui rahakott lubab 


Re: E39 amortisaator
Amortisaatorid vahetatakse paaris (kui just paar kuud vana ei ole).
Ja amorditugilaagrid vahetatakse alati ära, hiljem on sellest suur peavalu.
Vaata et ostaksid õiged amordid, tavalised või tehase madaldusega.
Ja amorditugilaagrid vahetatakse alati ära, hiljem on sellest suur peavalu.
Vaata et ostaksid õiged amordid, tavalised või tehase madaldusega.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- Skalp
- Huviline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
- Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
- Asukoht: Halinga vald
- Kontakt:
Re: E39 amortisaator
Milline oleks õige amortisaator? Endal läheb suure tõenäosusega veel see aasta vahetusse terve ring koos vedrudega. Räägitakse, et romulast pole amorte mõtet võtta, küll aga vedrudega teine lugu.
päris 80€ tükist ka väga maksta ei taha...
päris 80€ tükist ka väga maksta ei taha...
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
Re: E39 amortisaator
Võib kasutatud ka võtta kui need on hiljuti vahetatud, kindlasti mitte
tehasest peale pandud.
Vedrusid pole vaja vahetada, kui endal pooleks pole või totaalselt roostes.
Kül aga tugilaagrid tuleb kindlasti osta.
Kõige õigem on ikka kõige parem võtta. Sachs oli originaal. Küsi pakkumist
4car-ist või autoint-ist.Ei pea sachsi võtma, isegi paremaid on olemas.
tehasest peale pandud.
Vedrusid pole vaja vahetada, kui endal pooleks pole või totaalselt roostes.
Kül aga tugilaagrid tuleb kindlasti osta.
Kõige õigem on ikka kõige parem võtta. Sachs oli originaal. Küsi pakkumist
4car-ist või autoint-ist.Ei pea sachsi võtma, isegi paremaid on olemas.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- Skalp
- Huviline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
- Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
- Asukoht: Halinga vald
- Kontakt:
Re: E39 amortisaator
Selge, tänud, uurinarnis kirjutas:Võib kasutatud ka võtta kui need on hiljuti vahetatud, kindlasti mitte
tehasest peale pandud.
Vedrusid pole vaja vahetada, kui endal pooleks pole või totaalselt roostes.
Kül aga tugilaagrid tuleb kindlasti osta.
Kõige õigem on ikka kõige parem võtta. Sachs oli originaal. Küsi pakkumist
4car-ist või autoint-ist.Ei pea sachsi võtma, isegi paremaid on olemas.

aga vedrude poole pealt - pole roostes, pole pooleks, aga kas need ära ei saa väsida? St ei hoia autot enam nii kõrgel kui peaks ja tavalisest suurema augu korral amordi põhja lööb... või on see ikka väsinud/nõrgast amordist tingitud?
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
Re: E39 amortisaator
Väsinud amort aitab põhja lüüa jah.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!