k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!
-
- Huviline
- Postitusi: 271
- Liitunud: 12.03.2011 20:31 31
- Peamine sõiduk: E39 530
- Asukoht: võrumaa
- Kontakt:
k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!
Tervist, probleem järgmine: peale turbo vahetust tuleb turbo 2500 pluss alles taha?
vaakumid said kõik ilusti külge ja uue turbo aktuaatori varrast ka pole näpitud, sest see tehasevärviga koos!
Kas äkki peaks arvuti taha viskama ja midagi nullima?
Igasugune nõu teretulnud!
Ette tänades taavi
vaakumid said kõik ilusti külge ja uue turbo aktuaatori varrast ka pole näpitud, sest see tehasevärviga koos!
Kas äkki peaks arvuti taha viskama ja midagi nullima?
Igasugune nõu teretulnud!
Ette tänades taavi
-
- Huviline
- Postitusi: 4702
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!
nullimine ei aita. tee juhtimine korda
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 271
- Liitunud: 12.03.2011 20:31 31
- Peamine sõiduk: E39 530
- Asukoht: võrumaa
- Kontakt:
Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!
Et siis pigem viga vaakumites?
-
- Huviline
- Postitusi: 4702
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!
pöördu turbo vahetaja poole. meie siit läbi arvuti ei näe
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!
Kui see "uus" turbo pole päris uus tegelikult, siis ei saa kindel olla, et see ideaalselt korras on. Mõned juhused on olnud näiteks, et turbo külma poole tiiviku labadel on nurgad maas, samuti ei pruugi geomeetria liikuda täiesti "kinnisesse" asendisse jne.
-
- Huviline
- Postitusi: 271
- Liitunud: 12.03.2011 20:31 31
- Peamine sõiduk: E39 530
- Asukoht: võrumaa
- Kontakt:
Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!
Aitähh abi eest!
Leidsin vea üles, üks vaakumitest oli muljutud ja sealt ei pääsenud õhk liikuma!
Peale vaakumvooliku vahetust veakood kustutatud ja töötab nagu kellavärk!
Leidsin vea üles, üks vaakumitest oli muljutud ja sealt ei pääsenud õhk liikuma!
Peale vaakumvooliku vahetust veakood kustutatud ja töötab nagu kellavärk!
Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!
Mingeid veakoode küll kustutama ei pea. Kui arvuti olemas oli, siis oleks võinud hoopis geomeetriat aktiveerida sellega ja oleks kohe silmaga näha olnud, et see ei liigu "kinnisesse" asendisse. Tegelikult pole isegi arvutit vaja, sama liikumise teeb geomeetria ka auto käivitamisel, ainult natuke kehvasti paitsab see koht ülevalt vaadates ja vaja on kahte inimest.
-
- Huviline
- Postitusi: 271
- Liitunud: 12.03.2011 20:31 31
- Peamine sõiduk: E39 530
- Asukoht: võrumaa
- Kontakt:
Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!
geomeetria liigub ideaalselt, avab ja sulgeb täielikult!
Ja arvutit oli selleks vaja, et kui solenoidi juhe oli tagant ära käinud siis peab veakoodi kustutama muidu tööle ei hakanud! vähemalt minu autol mitte!
Ja arvutit oli selleks vaja, et kui solenoidi juhe oli tagant ära käinud siis peab veakoodi kustutama muidu tööle ei hakanud! vähemalt minu autol mitte!
Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!
See, et varras liigub, ei tähenda, et geomeetria liigub.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!
Pidasin silmas seda hetke, kui see turbo veel ei toiminud korralikult. Probleem oli ikka selles, et geomeetria ei liikunud siis täielikult kinnisesse asendisse või ei liikunud üldse ja seetõttu polnud madalatel pööretel rõhku, antud juhul oli siis põhjuseks vaakumi puudumine. Silmaga oleks probleem näha olnud.bmwkuller kirjutas:geomeetria liigub ideaalselt, avab ja sulgeb täielikult!
-
- Huviline
- Postitusi: 271
- Liitunud: 12.03.2011 20:31 31
- Peamine sõiduk: E39 530
- Asukoht: võrumaa
- Kontakt:
Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!
turbo vahetasin ikka põhjusega, eelmine turbo oli nii kulunud,et õli jõudis juba sisselaskesse! ja kuna see hetk polnud saada korralikku turbot siis panin ajutiselt 2.5 tds-i oma!Kuno_T kirjutas:Kirejelduse järgi tekib kahtlus, et tüüp vahetas turbo muljutud vaakumvooliku tõttu ära.
-
- Huviline
- Postitusi: 4702
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!
Tds-i turbol pole geomeetriat. Autor kas korraldab ilget jama või ei oska end väljendada
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 271
- Liitunud: 12.03.2011 20:31 31
- Peamine sõiduk: E39 530
- Asukoht: võrumaa
- Kontakt:
Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!
patrik kirjutas:Tds-i turbol pole geomeetriat. Autor kas korraldab ilget jama või ei oska end väljendada
loomulikult pole, aga kui häda käes ja liikuda vaja siis sõidab tds-i turboga kaa ja väga edukalt, ise järgi proovitud! Loomulikult solenoidi külge panna ei saa, aga töötab sama moodi nagu tds-i peal, madalalt jõuab väga edukalt puhkuda, kuid suuremaltel pööretel imeb mootor lihtsalt turbol õhu eest ära!
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!
Sellist jama ei oskagi kommenteerida.bmwkuller kirjutas:patrik kirjutas:Tds-i turbol pole geomeetriat. Autor kas korraldab ilget jama või ei oska end väljendada
loomulikult pole, aga kui häda käes ja liikuda vaja siis sõidab tds-i turboga kaa ja väga edukalt, ise järgi proovitud! Loomulikult solenoidi külge panna ei saa, aga töötab sama moodi nagu tds-i peal, madalalt jõuab väga edukalt puhkuda, kuid suuremaltel pööretel imeb mootor lihtsalt turbol õhu eest ära!