(autoks 96 aasta 525TDS 105kw)
Probleem järgmine, auto ükshommik ei käivitunud, kütusesüsteemis oli õhk vahel ja etteandepump on oma töölepingut vaikselt lõpetamas.
Täna päeval sain autol kütte ülesse ilusti, sain tööle, aga põlema jäi DDE tuli.
DDE ja eelsüüde sama tule all, eelsüüde kustub ära, tuli on paar sekundit kustus ja siis hakkab uuesti põlema.
Mõtlesin, et vahet pole, las põleb, vaja korra sõita, siis ilmnes, et jõudu pole, selline tunne, et kütet nagu ei tuleks peale.
Turborõhk tõuseb 1,1 barini, aga jõudu pole. Samuti rõhk hakkab hiljem tõusma, kui enne seda jama, ennem oli maksimumrõhk saavutatud 2500 rpm juures, nüüd 3500 juures. Autol 1.1 barise rõhu juures tunne, nagu sõidaks 1.9 vabalthingava diisliga.
Tunne selline, et kütet ei tule peale piisavalt.
Kas kellelgi on sellist probleemi ennem esinenud?
Kas sellel mootoril on kuskil ka kütuserõhu andur enne kõrgsurve pumpa? Madala surve pärast avarii režiimis vms?
Kui etteande pump väsinud ja ei suuda piisavalt lüüa, kas on võimalik, et kõrgsurvepump ei saa piisavalt kütet kätte ja sellest ka "kütusepuuduse tunne" ning jõupuudus?
Kütet paagis natuke üle veerandi paagi.
Kõik võimalused, pakkumised, variandid oodatud, homme lähen diagnostikasse, ehk saab midagi targemaks
