Tikker kirjutas:Kõik oli küljes ja töökorras jap, mitte midagi autol valesti ei olnud ning nüüd siis läheb moto vahetuseks ..  
 
  
 
+1
Sai sõbraga siin poolaastat tagasi põgusalt sellest vesteldud ja vaieldud.Põikpäiselt ütles ´Kõik korras ja toimib´ pole mõtet eemaldada.
Nüüd...mootor laiali ja teine asemele(2 klappi läbi mootori).
Kui teada on selle pöörklapi põhimuret siis see pisike poltide või pimedate investeering on huinjaa teise mootori asendamisega kõrval.
Tagantjärgi ütles mulle,et oleks võind ikka kuulata.
Seega igaüks teeb vastava järelduse oma rahakotijärgi.
Endal mõlemal m57 klapid eemaldatud ja saab rahuliku südamega ringi töristada.
On need klapid seal või mitte aga sõiduga vahet ei tee absoluutselt.
DaddyV kirjutas:Palju jama selle tööga on,et neid eemaldada? Laseks ka need raisad välja võtta enne kui lendavad kolvi vahele. Kasutud nagu tarkusehambad 

 
Võtmed vähegi käes seisavad saad ise ka kuskil1-2h hakkama.
Kui aga töö ette võtta siis võta ka mõni meeter vaakum voolikut ja sisselaske kollektori tihendid.