Kerge probleem m50b25-ga LUKKU!
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Kerge probleem m50b25-ga LUKKU!
Selline mure!
Sain ühe e36,millega tegeleda.Nimelt autol selline anomaalia,et kui pöördeid tösta üle 2280 rpm-i hakkab mootor puterdama.puterdab,kuni 3000rpm-ini.Olen nüüd ka autoga jõudnud juba kaks õhtut tegeleda.Olen mõõtnud erinevaid asja ja vahetanud erinevaid komponente.Hetkel seis sama.Auto aastaks 92 ja tegu vanoseta masinaga.
Diagnoosist niipalju:GT1-ga autot uurides selgus,et mootori puterdamise põhjuseks tundub olevad kaks katkist süütepooli.Arvuti annab ka sellekohast viga.Kustutan vead ära-käib nagu siidi.Kõik ilus tore,kuni põõrded ületavad 2200 pööret.Kui hoida konkreetselt 2300 põõrde juures on tunda konkreetset puterdamist.Selline hääl,et kuuest silindrist vaid neli toimivad.Kui vaikselt pöördeid tösta,siis on GT1-s ilusti näha kui vead tekivad.Kõigepealt viskab esimese silindri süüte vea üles ja paari sekudi pärast ka kuuenda silindri süüte vea.
Mootor hakkab uuesti ilusti käima kui põõrded on liikunud üle 3000 rpm-i.
Vahetanud olen süütepoole,Viga jääb ikka samadesse silindritesse!Ossiga primaartoiteid mõõtes otseselt mingit hälvet ei leidnud.Pingelange konkreetselt süütepoolidel puterdamise hetkel ei ole.
Poteka olen ära mõõtnud,see toimetab ilusti,õhulugejal ei tuvasta ka ossiga mõõtes sellel pööretevahemikul mingit segadust.Graafik ilus!
Vända andur ei tundu ka vigane ja ka nuka andur on selles vahemikus normaalselt töös.Kõik need ossiga üle vaadatud.
Kütuserõhk on ka normaalne.
Ainuke huvitav fakt on see,et mootori puterdamise hetkel on nendel kahel pihustil pinge maas.Ehk mootori juhtplokist ei toimu massi jagamine.Teistel pihustitel on asi normaalne.Esimesel ja kuuendal ei leia trigger mingit võnget.
Ehk ise kaldun arvama,et viga võib olla nende kahe pihusti juhtimises.Kuna täpselt just siis kui hakkab puterdama,on pihustite signaal puudu.üle 30xx rpm-i tuleb ka signaal tagasi ja mootor käib jälle hästi.
Mootori juhtplokk on juba vahetatud kasutatud uue vastu.asi jäi täpselt samaks.
Lambda töötab,selle mõõtsin ka üle.
Mingeid ideid?
Tõenäoliselt on tegemist mingi massi või ühenduse veaga,kuid skeeme lapates,ei suuda sellist kohta üles leida,mis oleks seotud nii esimese,kui ka viimase silindriga!Ja mis juhib konkreetselt nende kahe pihusti tööd?Miks just need tagant ära viskab ja mitte teisi?
pihustid on juba ka vahetatud!
Mingi väike mõte on mootori juhtmestik ka ringi visata.
Igasugused huvitavad ettepanekud oodatud!
Sain ühe e36,millega tegeleda.Nimelt autol selline anomaalia,et kui pöördeid tösta üle 2280 rpm-i hakkab mootor puterdama.puterdab,kuni 3000rpm-ini.Olen nüüd ka autoga jõudnud juba kaks õhtut tegeleda.Olen mõõtnud erinevaid asja ja vahetanud erinevaid komponente.Hetkel seis sama.Auto aastaks 92 ja tegu vanoseta masinaga.
Diagnoosist niipalju:GT1-ga autot uurides selgus,et mootori puterdamise põhjuseks tundub olevad kaks katkist süütepooli.Arvuti annab ka sellekohast viga.Kustutan vead ära-käib nagu siidi.Kõik ilus tore,kuni põõrded ületavad 2200 pööret.Kui hoida konkreetselt 2300 põõrde juures on tunda konkreetset puterdamist.Selline hääl,et kuuest silindrist vaid neli toimivad.Kui vaikselt pöördeid tösta,siis on GT1-s ilusti näha kui vead tekivad.Kõigepealt viskab esimese silindri süüte vea üles ja paari sekudi pärast ka kuuenda silindri süüte vea.
Mootor hakkab uuesti ilusti käima kui põõrded on liikunud üle 3000 rpm-i.
Vahetanud olen süütepoole,Viga jääb ikka samadesse silindritesse!Ossiga primaartoiteid mõõtes otseselt mingit hälvet ei leidnud.Pingelange konkreetselt süütepoolidel puterdamise hetkel ei ole.
Poteka olen ära mõõtnud,see toimetab ilusti,õhulugejal ei tuvasta ka ossiga mõõtes sellel pööretevahemikul mingit segadust.Graafik ilus!
Vända andur ei tundu ka vigane ja ka nuka andur on selles vahemikus normaalselt töös.Kõik need ossiga üle vaadatud.
Kütuserõhk on ka normaalne.
Ainuke huvitav fakt on see,et mootori puterdamise hetkel on nendel kahel pihustil pinge maas.Ehk mootori juhtplokist ei toimu massi jagamine.Teistel pihustitel on asi normaalne.Esimesel ja kuuendal ei leia trigger mingit võnget.
Ehk ise kaldun arvama,et viga võib olla nende kahe pihusti juhtimises.Kuna täpselt just siis kui hakkab puterdama,on pihustite signaal puudu.üle 30xx rpm-i tuleb ka signaal tagasi ja mootor käib jälle hästi.
Mootori juhtplokk on juba vahetatud kasutatud uue vastu.asi jäi täpselt samaks.
Lambda töötab,selle mõõtsin ka üle.
Mingeid ideid?
Tõenäoliselt on tegemist mingi massi või ühenduse veaga,kuid skeeme lapates,ei suuda sellist kohta üles leida,mis oleks seotud nii esimese,kui ka viimase silindriga!Ja mis juhib konkreetselt nende kahe pihusti tööd?Miks just need tagant ära viskab ja mitte teisi?
pihustid on juba ka vahetatud!
Mingi väike mõte on mootori juhtmestik ka ringi visata.
Igasugused huvitavad ettepanekud oodatud!
Viimati muutis jargo, 18.02.2014 22:53 07, muudetud 1 kord kokku.
- arnis
- Huviline
- Postitusi: 7838
- Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
- Peamine sõiduk: Polestar 2
- Asukoht: Keila
- Kontakt:
Re: Kerge probleem m50b25-ga
1)
Millised sisendid on veel, peale õhulugeja? Veendu nende võimekuses (soovitatavalt ECU klemmide kandis).
2)
Kuskohas oli teostatud rikke tuvastamine? Kas seda ECU-le lähemale ei saa tuua?
Millised sisendid on veel, peale õhulugeja? Veendu nende võimekuses (soovitatavalt ECU klemmide kandis).
2)
Kuskohas oli teostatud rikke tuvastamine? Kas seda ECU-le lähemale ei saa tuua?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Kerge probleem m50b25-ga
rikke on tuvastatud nii ECU klemmidelt,kui ka pihustite pistikust.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Kerge probleem m50b25-ga
Mässasin täna ka natuke masinaga!Arnise vihjele läbi pm-i,hakkasin uurima vända anduri tööd.Võtsin uuesti graafiku ossiga üles.Väga hullu ma sealt siiski ei leidnud.Niipalju nägin.et puterdamise hetkel on piik natuke madalam!
.Üldiselt asi siiski nagu toimis!
Kuna kerge kahtlus siiski jäi,et miskit võib jama olla,võtsin mõttesse kontrollida siiski ka vända andurit.Kuna mul riiulis ka teine kasutatud jupp olemas,siis tahtsin selle lihtsalt teisega asendada.
Kui andur vahetatud,siis mõtlesin,et lasen ka kogu rihmaratta suruõhuga puhtamaks,hakkasin rahulikult võtmega rihmaratast keerutama,kuni nägin,et rattal pooled hambad maas?!!
Mitte küll täielikult,kuid poolenisti!.Üks hammas täiesti kadunud.Kuna esimese ja kuuenda silindri piritsehetk võib olla täpselt selle sama koha pealt,siis suur tõenäosus on,et asi nendes hammastes ongi!
Praegu mul uut esimest rihmaratast ei ole,seega kontrollida ei saanud,kuid jään lootma sellele veale.
Huvitav,on vaid see,kuidas need hambad kaduma läksid?Kas mingi teelt lennanud kivi võib sellist kahju teha??
Ratas ju päris kõva-enne peaks ju selle ümber olev alumiinium järele andma!Või on keegi autoremontimisel valesi töövõtteisd kasutanud.


Kuna kerge kahtlus siiski jäi,et miskit võib jama olla,võtsin mõttesse kontrollida siiski ka vända andurit.Kuna mul riiulis ka teine kasutatud jupp olemas,siis tahtsin selle lihtsalt teisega asendada.
Kui andur vahetatud,siis mõtlesin,et lasen ka kogu rihmaratta suruõhuga puhtamaks,hakkasin rahulikult võtmega rihmaratast keerutama,kuni nägin,et rattal pooled hambad maas?!!

Praegu mul uut esimest rihmaratast ei ole,seega kontrollida ei saanud,kuid jään lootma sellele veale.
Huvitav,on vaid see,kuidas need hambad kaduma läksid?Kas mingi teelt lennanud kivi võib sellist kahju teha??
Ratas ju päris kõva-enne peaks ju selle ümber olev alumiinium järele andma!Või on keegi autoremontimisel valesi töövõtteisd kasutanud.

Viimati muutis jargo, 18.02.2014 22:44 19, muudetud 2 korda kokku.
Re: Kerge probleem m50b25-ga
Tōenäoliselt viga seal oligi,lugesin su postitust algusest saadik,eile juhtusin auto omanikuga kokku,kea kurtis sama asja,motlesin siis endamisi,et ehk esimene hooratas,ning tana hommikul olid sa selle siia postitanud.
Mind,paneb ainult mōtlema.miks kogu poorete vahemikus anomaaliat ei esinenud.

Mind,paneb ainult mōtlema.miks kogu poorete vahemikus anomaaliat ei esinenud.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Kerge probleem m50b25-ga
No näed,ei tasu asju enda teada jätta!Tōenäoliselt viga seal oligi,lugesin su postitust algusest saadik,eile juhtusin auto omanikuga kokku,kea kurtis sama asja,motlesin siis endamisi,et ehk esimene hooratas,ning tana hommikul olid sa selle siia postitanud.
Mind,paneb ainult mōtlema.miks kogu poorete vahemikus anomaaliat ei esinenud.
Nüüd võtan kogu vea leidmise au endale!

Viimati muutis jargo, 18.02.2014 22:47 41, muudetud 1 kord kokku.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Kerge probleem m50b25-ga
Esimisel rihmarattal peakski ühes kohas hammas puudu olema.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Kerge probleem m50b25-ga
Minu remonditaval masinal on kahes kohas hammbad puudu!ooDDoo kirjutas:Esimisel rihmarattal peakski ühes kohas hammas puudu olema.

Ehk siis ratas on ikkagi viga saanud!
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Kerge probleem m50b25-ga
Esimene rihmaratas sai täna ära vahetatud!Asi toimib!
Tänud kaasamõtlejatele!

Tänud kaasamõtlejatele!