Pre-Lci või Lci?Ajut1 kirjutas:autoks 535d ja kompuutri järgi 6,7l/100,50%linn ja 50% maantee,ja võtab reaalselt nii,pole liialdatud.
Pane järgmise paagitäie alguses keskmine kiirus ka nulli ja too see siis siin välja, praegu tundub suht uskumatu.
Pre-Lci või Lci?Ajut1 kirjutas:autoks 535d ja kompuutri järgi 6,7l/100,50%linn ja 50% maantee,ja võtab reaalselt nii,pole liialdatud.

Kui palju sa seisva sõidukiga mootorit tiksutasid kohapeal? Umbes, tundides.kevyn kirjutas:E60 530d 771km kulu 8.4l/100km. Kompu näitas 7.1. Kokku läks kütet siis 65 l


 ,kuigi tänapäeva autodega võistelda ei saa.
 ,kuigi tänapäeva autodega võistelda ei saa.Mina üldiselt autot kaua ei soojenda ja ka ummikutes kaua ei seisa(ehk,ei roni linna kui ummikud).Kompuutri arvutustega ei ole ka minu puhul mingit sogamist,kuna arvutan numbreid ikka paagi kaupa ja kalkulaatoriga.Kert11 kirjutas:"Kui palju sa seisva sõidukiga mootorit tiksutasid kohapeal? Umbes, tundides."
Ise oled süüdi.jass161 kirjutas:Autoks e46 320d 110kw automaat. Pole temaga alla 10l 100km eriti saanudki. Termostaadid vahetasin ka ära, soojaks läheb ilusti. Pidurid peale ei jää, sillad korras. Diagnostika ka mingeid vigu ei näitanud va õlitaseme andur. Kohapeal käib hommikul mingi 5-10 min ja siis 8km sõitu. Eks lühikesed otsad ka ja mootor ei saavuta piisavalt töö temperatuuri.
 
  Kui kohe liikuma hakkasin ja yldse ei käinud, siis oli veel hullem keeris paagis. El. lisasoojendi on peetis nagunii ja ventika kiirus ongi 2-4. Soojaks läheb suht kähku, töö juurde jõuan on temp ca 80C (8km sõitu). Pappi toppimisel ei ole mõtet, ega bemm mingi vectra pole
 Kui kohe liikuma hakkasin ja yldse ei käinud, siis oli veel hullem keeris paagis. El. lisasoojendi on peetis nagunii ja ventika kiirus ongi 2-4. Soojaks läheb suht kähku, töö juurde jõuan on temp ca 80C (8km sõitu). Pappi toppimisel ei ole mõtet, ega bemm mingi vectra pole  Sõbra 2,8 golf võtab ka samapalju kütet nagu minu bayerlane.
 Sõbra 2,8 golf võtab ka samapalju kütet nagu minu bayerlane.