Tere!
Masinaks on BMW e36 TD 92a, elektroonilise pumbga. Kas keegi on ennem reguleerinud ja oskaks mõnda näpunäidet anda, kuidas saaks pumba kenasti reguleeritud. Praegu on pööretes lainetamine sees ja kuidas pidi see pumba kaan liikuma peaks ning millised poldid ma lahti peaksin keerama ?
pumba pilt kaa, peaks olema selline:
http://www.google.ee/imgres?client=fire ... =128&ty=94" onclick="window.open(this.href);return false;
e36 325 td pumba reguleerimine
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 08.03.2013 16:48 19
- Peamine sõiduk: BMW 800TDZ
- Asukoht: Pikasilla, Valgamaakond
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 08.03.2013 16:48 19
- Peamine sõiduk: BMW 800TDZ
- Asukoht: Pikasilla, Valgamaakond
Re: e36 325 td pumba reguleerimine
Mitte keegi ei oska siin foorumis nõu anda siis ?
Re: e36 325 td pumba reguleerimine
Infot saab ju 5. seeria all olevast pikast TDS-i teemast.
Aga muidu tasuks alustuseks arvutiga proovida näiteks tühikäiku tõsta, enne kui kaant näppima hakata. Ebaühtlane tühikäik võib väidetavalt olla ka "veninud" kettide tulemus, sest pritsehetk hakkab siis hüppama paari kraadi ulatuses hilisemks ja varasemaks. Seda saaks samuti arvutiga kontrollida.
Kui on soov kaant liigutada, siis pead neli polti natuke lõdvemaks laskma ja vasaraga õrnalt toksama, reegilina ikka salongi poole. Lahti pead laskma selle pumba pealmise osa tervikuna, mitte selle otsas oleva luugi. Üks poltidest on spetsiaalvõtit vajav, juhul kui pole varem näpitud seda ja tavalise poldiga asendatud.Kui kütusekogus saab liiga suur, siis kohapeal gaasi andes hakkab mootor raputama enne pöörete tühikäigule tagasi langemist.Siis vaja kaant tagasi kopsata auto nina suunas jne.
Kui pump väga kehv juba, siis ainult kaane liigutamisega ilusti käima ei saa, vaja arvutiga teha peenhäälestus, vähemalt minul on sellised kogemised.
Aga muidu tasuks alustuseks arvutiga proovida näiteks tühikäiku tõsta, enne kui kaant näppima hakata. Ebaühtlane tühikäik võib väidetavalt olla ka "veninud" kettide tulemus, sest pritsehetk hakkab siis hüppama paari kraadi ulatuses hilisemks ja varasemaks. Seda saaks samuti arvutiga kontrollida.
Kui on soov kaant liigutada, siis pead neli polti natuke lõdvemaks laskma ja vasaraga õrnalt toksama, reegilina ikka salongi poole. Lahti pead laskma selle pumba pealmise osa tervikuna, mitte selle otsas oleva luugi. Üks poltidest on spetsiaalvõtit vajav, juhul kui pole varem näpitud seda ja tavalise poldiga asendatud.Kui kütusekogus saab liiga suur, siis kohapeal gaasi andes hakkab mootor raputama enne pöörete tühikäigule tagasi langemist.Siis vaja kaant tagasi kopsata auto nina suunas jne.
Kui pump väga kehv juba, siis ainult kaane liigutamisega ilusti käima ei saa, vaja arvutiga teha peenhäälestus, vähemalt minul on sellised kogemised.
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 08.03.2013 16:48 19
- Peamine sõiduk: BMW 800TDZ
- Asukoht: Pikasilla, Valgamaakond
Re: e36 325 td pumba reguleerimine
Suured tänud informatsiooni eest, vähemalt keegigi vastas 
