Selle paksuse osas on sul õigus,aerosooliga peaks päris mitu mitu kihti panema,et ühe püstolikihi paksust saada....See ilmselt tuleneb sellest,et spray on hulga vedelam kui tavavärv.Lauri kirjutas:dcshoes kirjutas:küsimus oli teine millega erineb värv purgis ja püstolis.
Põhiline erinevus tekib materjali paksuses pinnal, aerosoolis peale lastud värv pole eriti paksu kihiga ja soodustab korrodeerumist. Reeglina on ka aerosoolvärv kriimudele altim.
Võta kaks haljast plekitükki.
Värvi mõlemaid 2 korda, ühte aerosooliga, teist püstoliga tavavärviga.
Peale kuivamist mõõda paksust kui palju on aerosooliga tehtud detailil paksust mikronites ja kui palju tavavärviga tehtud detailil.
ma pole küll 100% kindel kuid valdav enamus sprayvärve reageerivad lahustiga(seega igasugused rängemad pigieemaldusvahendid jne võivad reaktsiooni tekitada)
Parandage mind kui eksin
 
				

 . Lihtsalt   pärast mõne ~50 000 EUR  auto pinseldamist esinduse meistrile sellest persestpuhumise teooriast rääkides võib töökojal kehvasti minema hakata
 . Lihtsalt   pärast mõne ~50 000 EUR  auto pinseldamist esinduse meistrile sellest persestpuhumise teooriast rääkides võib töökojal kehvasti minema hakata
 lihtsalt ei ole vaja nina alla hõõruda kui sitg see ja see on sest päris elus te pole vist seda isegi näinud ? Ja need õiged teie silmis värvijad on siiski nõinud ja olid üllatunud kui hästi see asi spreii kohta on.las iga maaler värvib nagu ta tahab ja teeb nagu ta teeb neie teeme nii
 lihtsalt ei ole vaja nina alla hõõruda kui sitg see ja see on sest päris elus te pole vist seda isegi näinud ? Ja need õiged teie silmis värvijad on siiski nõinud ja olid üllatunud kui hästi see asi spreii kohta on.las iga maaler värvib nagu ta tahab ja teeb nagu ta teeb neie teeme nii
