Jahutus vedeliku temp siis liiga kõrge,sõita saab nii 15-20km ja siis on temp seal 110 juures....varem läks korra ka 116 peale ja siis hakkas ka seier liikuma keskelt edasi,sai loomulikult seisma jäetud kohe,alguses kahtlustasin viscot,see sai vahetatud aga probleem endiselt alles(samas visco ei tohiks sõites üldse rolli mõngida),
siis mõtlesin et ehk siis termostaat kutu,nüüd täna vahetasin selle ka ära,natuke läks paremaks,kuid siiski ei ole see,sõitsin 15-20 km maha,temp tõuseb kogu aeg,rahulikult vaikselt,tõusis kuni 110ni ja siis jäi seal 109-112 vahel kõikuma,sellest üle ei läinud enam,seier oli ilusti keskel,kuid siiski asi liiga kuum ju.tutikas termostaat vahel.
endal mõistus otsas ja ei oska enam edasi mõelda mis teha...kas see egr termostaat ei või mingit jama seal korraldada?(ei ole selle põhimõttest veel aru saanud,et mis siis on kui see täitsa kinni on või kui täitsa lahti on??)
salongi radika klapid ka võtsin lahti,need ka tuksis,hetkel siis lahtises asendis,ehk siis kogu aeg peaks sooja autosse tulema,alguses kui temp seal 60-70 juures oli,siis tuligi autosse sooja ilusti,kui aga sinna 100 kanti läks siis hakkas salongis vaid leiget õhku tulema...eelmise termostaadiga oli sama lugu,igate pidi õhutanud,õhk ka vaevalt sees saab enam olla...kas ehk temp andur ei või segast panna?
kui temp 110 oli siis katsusin radika lõdvikuid ka,see ülemine lõdvik oli väga kuum,ei saanud katsudagi eriti,samas alumine oli ka kuum,kuid väike erinevus siiski oli,nii vist peakski olema,kuna radikas ju vahepeal jahutab ikkagi.
