Tere kallid foorumlased!
Plaanis osta 725 bmw. Kuna pole kunagi bmw'd omanud ja eriti pole kokku puutunud siis mida peaksin kindlasti vaatama kui ostmiseks läheb ja kas 725 on üldse mõtet osta? Mis on nende mootorite nõrk külg?
Enne ostu küsiks natuke E38 kohta
Enne ostu küsiks natuke E38 kohta
KÕIK TEE ON KATKI!
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Enne ostu küsiks natuke E38 kohta
Lekkiv/kulunud kõrgsurvepump(raske käivitus soojalt), lekkiv juhtpihusti, riknenud mootoripadjad(saadaval ainult orig.osadena), kulunud ja õli lekkiv turbo, kehv dünaamika(kiirendus) raske kere peal.
tel. 51 949 859
Re: Enne ostu küsiks natuke E38 kohta
Kus asub juhtpihusti?PeeterA kirjutas:Lekkiv/kulunud kõrgsurvepump(raske käivitus soojalt), lekkiv juhtpihusti, riknenud mootoripadjad(saadaval ainult orig.osadena), kulunud ja õli lekkiv turbo, kehv dünaamika(kiirendus) raske kere peal.
Palju maksab mootoripadjad?
KÕIK TEE ON KATKI!
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Enne ostu küsiks natuke E38 kohta
Juhtpihusti on 4. silindri oma. See on anduriga pihusti.
Mootoripadi maksab 72-92eur olenevalt müügikohast. Esinduses on kõige kallim.
Mootoripadi maksab 72-92eur olenevalt müügikohast. Esinduses on kõige kallim.
tel. 51 949 859
Re: Enne ostu küsiks natuke E38 kohta
Mis nende mootoripatjadega tavaliselt siis juhtub? Kas vaakumi osa lihtsalt enam ei pea või lähevad päris puruks?PeeterA kirjutas:Lekkiv/kulunud kõrgsurvepump(raske käivitus soojalt), lekkiv juhtpihusti, riknenud mootoripadjad(saadaval ainult orig.osadena), kulunud ja õli lekkiv turbo, kehv dünaamika(kiirendus) raske kere peal.
Re: Enne ostu küsiks natuke E38 kohta
Kas need mootorid on üldse vastupidavad? Päris tihti oleks vaja sõita välismaale.
KÕIK TEE ON KATKI!
Re: Enne ostu küsiks natuke E38 kohta
Mootor on vastupidav kui ostad selle väga heas korras. Minul on sama mootoriga isend ja leidsin ostes korraliku, siiani olen sõitnud veidi üle aasta ja praeguse seisuga on mootori koha pealt veel kütet ja võtit masin! Täna lasin ajusse chipi paigaldada ja pumba kaanest on samuti kütuse etteandekogus maksimaalse peale timmitud, seega jalgu kellelegi kindlasti ei jää. 730d oleks kindlasti parema sõidudünaamikaga, aga korraliku isendi puhul ei maksa "kahepoolest" samuti karta - räägin ju omast kogemusest, mitte sellest, mida naised saunas rääkisid.Tauri32 kirjutas:Kas need mootorid on üldse vastupidavad? Päris tihti oleks vaja sõita välismaale.
Meeles pea siiski kõige tähtsamat põhitõde - seitsmest pole mõtet "laipa" osta! Käestlastud autole sinu rahakott peale ei hakka - nii kui ühest otsast lõpetad, teisest otsast alustad!