E46 320d küsimused
Re: E46 320d küsimused
Viimase postitusega leiabki vastuse miks odokaid keritakse.
Mis sellest läbisõidust ikka 12-13 aastat vanal autol vaadata, enese lollitamine - pigem vaata kuidas üldine seisukord on. Kui ikka autol väga väsinud mulje siis tasuks eemale hoida.
Nende 100kw vs 110kw kohta teemasi siin foorumis küll. Ise võtaks pigem 110kw kuna on uuema tüübi mootor.
Mis sellest läbisõidust ikka 12-13 aastat vanal autol vaadata, enese lollitamine - pigem vaata kuidas üldine seisukord on. Kui ikka autol väga väsinud mulje siis tasuks eemale hoida.
Nende 100kw vs 110kw kohta teemasi siin foorumis küll. Ise võtaks pigem 110kw kuna on uuema tüübi mootor.
BMW E36 316i kupee '95 -> BMW E39 525d sedaan '00 -> BMW E36 318i kabrio '96 -> BMW E46 320Ci M-tech II kupee '02 -> BMW E39 528i touring '98 -> BMW E39 528i sedaan '97
Re: E46 320d küsimused
Muidugi ei saa 12-13a vana auto ostmisel enam seda odoka näitu üldise auto hindamisel arvesse väga võtta, kes teabki kui õige see on kuna see kerimine päris lihtne (ja hakkab ka väiksem number paremini silma). Mida sellise isendi diisli ostmisel jälgima peaks rohkem? Sellesmõttes et kere roostetamine ja mingid tulede töötamised ei ole nii hullu kui pigem mootor ja selle vaatamine. Mingi tüüpvigadest loks või imelik mürin mis nagu kohe silma hakkaks (pole diisliga niiväga kursis kui bensukaga mistõttu ei oska diislite töökorda niimoodi hinnata). Ei taha raha maha ka visata vaid et mingi 150-200000 ikka läbi veaks veel
Tänan vastus(te) eest

- 2015c
- Huviline
- Postitusi: 128
- Liitunud: 07.05.2013 22:00 52
- Peamine sõiduk: 525dA e39
- Asukoht: Tartu
Re: E46 320d küsimused
Täpselt sama vastust tahaksReimo93 kirjutas:Muidugi ei saa 12-13a vana auto ostmisel enam seda odoka näitu üldise auto hindamisel arvesse väga võtta, kes teabki kui õige see on kuna see kerimine päris lihtne (ja hakkab ka väiksem number paremini silma). Mida sellise isendi diisli ostmisel jälgima peaks rohkem? Sellesmõttes et kere roostetamine ja mingid tulede töötamised ei ole nii hullu kui pigem mootor ja selle vaatamine. Mingi tüüpvigadest loks või imelik mürin mis nagu kohe silma hakkaks (pole diisliga niiväga kursis kui bensukaga mistõttu ei oska diislite töökorda niimoodi hinnata). Ei taha raha maha ka visata vaid et mingi 150-200000 ikka läbi veaks veelTänan vastus(te) eest

-
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 31.08.2012 00:57 03
- Peamine sõiduk: BMW G30
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 320d küsimused
Maitea minuarust et ole mõistlik osta nii vana autot ja veel diislit kui tahta sõita 150-200k,sellise läbsiõidu juures sa tambid sinna ikka korralikult raha alla ja muud ei teegi kui remondid.Isegi uue auto puhul toad sellise läbisõidu juures suht korralikult raha alla ,mis siis veel sellise masina puhul.Reimo93 kirjutas:Muidugi ei saa 12-13a vana auto ostmisel enam seda odoka näitu üldise auto hindamisel arvesse väga võtta, kes teabki kui õige see on kuna see kerimine päris lihtne (ja hakkab ka väiksem number paremini silma). Mida sellise isendi diisli ostmisel jälgima peaks rohkem? Sellesmõttes et kere roostetamine ja mingid tulede töötamised ei ole nii hullu kui pigem mootor ja selle vaatamine. Mingi tüüpvigadest loks või imelik mürin mis nagu kohe silma hakkaks (pole diisliga niiväga kursis kui bensukaga mistõttu ei oska diislite töökorda niimoodi hinnata). Ei taha raha maha ka visata vaid et mingi 150-200000 ikka läbi veaks veelTänan vastus(te) eest
Re: E46 320d küsimused
150000 oleks vist vähe ulmeline ja. 100 000 oleks juba niipalju kasutatud auto puhul hea saak ilma, et peaks väga palju sisse plekkima. Aga pigem oli ikka küsimus et mida kontrollida ja üle vaadata (mida saab üle vaadata) mitte selles, millele vastus hetkel tuli. Muidugi kulub ja vahetada asju vaja, seda uutel autodelgi vaja, aga mõte lihtsalt selles et kohe tükkideks ei lagune asi
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: E46 320d küsimused
Mida kontrollida M47 mootori puhul:
Kas mootor käivitub nö poolest pöördest nii soojalt kui külmalt, korras pumpade ja eelsüüte küünaldega mootor käivitub.
Kas laadimistuli kustub kohe peale käivitust. Õli surve tuli võib sekund-kaks isegi põleda enne kui kaob. Laadimist oleks mõistlik kontrollida multimeetriga, peaks olema ühtlaselt 14v ringis mistahes pööretel. (Geneka parandamine sellel mootoril on **** töö, küsige kuidas ma tean.)
Proovisõidu ajal pilk juhipoolsesse peeglise ja pedaal põrandasse, kui suitsu pole, on hästi. Turbo hakkab üles kerima ennast 1500 pöörde juures ja peab ühtlaselt puhuma kuni piirajani. Kui poob mingis vahemikus kinni, siis see vihjab probleemidele vaakumisüsteemis, mis aga ei ole eriti kulukas ega kallis lahendada kui omal käed otsas on.
Tühikäik peaks olema ühtlane 800 pöörde kandis. Kui otsib 800-1000 vahel, siis on elektriline eelsoojendi tuksis VÕI välistemperatuuriandur puudu juhipoolsest logariotsast. (Viimane kehtib ainult konditsioneeriga masinate puhul, ehk siis vist iga 320d puhul.)
Esisillas nõrgaks kohaks õõtsad ja õõtsapuksid. Tagaotsas kindlasti piduritorusid uurida, ussitavad läbi. Käsipidur Samuti nõrk koht, mädaneb läbi piduriketta tolmuplekk ja käsipiduril pole enam kuhugi kinnituda.
Muu kõik on suhteliselt universaalne - amorte logistada ja roostet otsida vast mõistab igaüks.
(Need punktid tõin välja oma 320d ainetel, millel kõik nimet vead ilmnesid enam-vähem kohe peale "korraliku" auto ostmist.)
Kas mootor käivitub nö poolest pöördest nii soojalt kui külmalt, korras pumpade ja eelsüüte küünaldega mootor käivitub.
Kas laadimistuli kustub kohe peale käivitust. Õli surve tuli võib sekund-kaks isegi põleda enne kui kaob. Laadimist oleks mõistlik kontrollida multimeetriga, peaks olema ühtlaselt 14v ringis mistahes pööretel. (Geneka parandamine sellel mootoril on **** töö, küsige kuidas ma tean.)
Proovisõidu ajal pilk juhipoolsesse peeglise ja pedaal põrandasse, kui suitsu pole, on hästi. Turbo hakkab üles kerima ennast 1500 pöörde juures ja peab ühtlaselt puhuma kuni piirajani. Kui poob mingis vahemikus kinni, siis see vihjab probleemidele vaakumisüsteemis, mis aga ei ole eriti kulukas ega kallis lahendada kui omal käed otsas on.
Tühikäik peaks olema ühtlane 800 pöörde kandis. Kui otsib 800-1000 vahel, siis on elektriline eelsoojendi tuksis VÕI välistemperatuuriandur puudu juhipoolsest logariotsast. (Viimane kehtib ainult konditsioneeriga masinate puhul, ehk siis vist iga 320d puhul.)
Esisillas nõrgaks kohaks õõtsad ja õõtsapuksid. Tagaotsas kindlasti piduritorusid uurida, ussitavad läbi. Käsipidur Samuti nõrk koht, mädaneb läbi piduriketta tolmuplekk ja käsipiduril pole enam kuhugi kinnituda.
Muu kõik on suhteliselt universaalne - amorte logistada ja roostet otsida vast mõistab igaüks.
(Need punktid tõin välja oma 320d ainetel, millel kõik nimet vead ilmnesid enam-vähem kohe peale "korraliku" auto ostmist.)
Re: E46 320d küsimused
Eelda, et sinupuhul on tegu manuaaliga.
Automaat kadtidega isenditel on tühikäigu pöörded ~650rpm. Sellepärast väriseb ta tühikäigul. Aga sellega harjub ära.
Äkki keegi targem seoetab, miks on tomatil pöördeid langetatud?
Automaat kadtidega isenditel on tühikäigu pöörded ~650rpm. Sellepärast väriseb ta tühikäigul. Aga sellega harjub ära.
Äkki keegi targem seoetab, miks on tomatil pöördeid langetatud?
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack f11 520d xDrive Bmw G60 M-pack
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: E46 320d küsimused
Et kasti õli üle ei kuumeneks koha peal tiksudes? Pole ka automaadi spetsialist, lihtsalt pakun.