Lukku

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
erdz
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 27.06.2005 12:37 01

Lukku

Postitus Postitas erdz »

E34 524 TDA 90a.kütus vajub öö jooksul alla,hommikul vaja pikalt mootorit käiata ennem kui käima läheb,kas on olemas mingi tagasivoolu klapp kui on siis kuidas vahetada.
Viimati muutis erdz, 05.11.2009 14:29 33, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Enda autol sama probleem ja plaanis pühade ajal otsima hakata viga. Voolikute kinnitused on üle käidud ja ka tagasivooluvoolikud uued. Ja jama selles, et viga esineb vahelduva eduga. Olles ise nädalasel reisil, käivitus auto naise käes igal hommikul iga ilmaga. Nüüd aga jälle küte vajub alla.
erdz
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 27.06.2005 12:37 01

Postitus Postitas erdz »

täpselt sama siinpool(kaasaarvatud naiselugu)anna siis otsingute tulemustest teada
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Niih. Täna hommikuse vaatluse tulemusena leidsin, et täiesti lahti on pumbast metalltoruni jooksva tagasivoolu vooliku klamber. Voolikut annab käega vabalt liigutada torul. Foorumist loetu järgi võib bmw´l lõdva tagasivool põhjustada küll kütte alla vajumist kuigi paagis ei ulatu ka tagasivoolu ots koguaeg kütte sisse. Ootaks veel targemate arvamusi. Ülejäänud otsad on juba üle pingutatud, see oli jäänud ainult varju silma alt.
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Nii eile sai siis vahetatud klambrid tagasivooluvoolikul pumba juures ja põhjaalla mineva toru juures. Surve ja tagasivool sai kontrollitud vaakumiga ja toimis. Ainukesena jäi õhku imema pihustitelt tulevast tagasivoolust ja seda siis anduriga pihusti anduri vahelt. Täna hommikul käivitus auto poolest põõrdest. Praegu on maas anduriga pihusti ja käib selle hermetiseerimine. Sai välja lõõdud tihvtid ja plastikkaan maha võetud. Sealt tuli välja mingi vana hermeetiku moodi asi mis oli muutunud pudruks. Sai see jama välja pestud ja uuesti hermetsiga kokku pandud. Praegu asi taheneb ja varsti on selge kas sai tihedaks või mitte. Lahti võtmise käigus sai lapitud veel juhtme isolatsioon mille rikkusin esiti vale võtmega keerates.
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Ja tänahommikune käivitus -15 kraadiga tegi ennastki rõõmsaks. Auto käivitus poolest pöördest. :D :D
blackpoint
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 22.10.2005 12:34 09
Asukoht: Tln

käivitus probleemid

Postitus Postitas blackpoint »

Autoks E34 525TDS 94a. ja sama viga avaldub ainult pooltühja ja tühjema paagiga, kas siis on ka tegemist kütuse alla vajumisega? Täis paagiga käivitub normaalselt. Kust viga otsida?
veix2
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 12.12.2003 16:12 46
Peamine sõiduk: E61 530XD LCI
Asukoht: Kunda-Tln

Postitus Postitas veix2 »

Mul oli sama jama.Võta paagisisene pump paagist välja,tuleb koos plastik raamiga.Seal toru otsas on pisike kummist tihen(rõngas).Vahetasin selle ära ja probleem kadus.Võta vana kaasa ja mine suvalisse tihendite poodi ja nõua samasugust.Mul maksis see 10.-

Jutt käib tds-i kohta.
E38 740d 2000a.
blackpoint
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 22.10.2005 12:34 09
Asukoht: Tln

Postitus Postitas blackpoint »

Kas sa mõtled pildil olevat nr. 08 O-RING-i?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15
veix2
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 12.12.2003 16:12 46
Peamine sõiduk: E61 530XD LCI
Asukoht: Kunda-Tln

Postitus Postitas veix2 »

Seda sama jah.
E38 740d 2000a.
Vasta