e38 hüdro pagasiluuk
e38 hüdro pagasiluuk
Tervist. Nimelt asi selline ,et sai hakatud enda e38-le seda külge pookima. Pump, silinder paigas, kaitsmed paigas, lüliti luugi küljes olemas. Moodul olemas. Nüüd olekski vaja abi ,et kuhu peab veel ühendama , nagu ma olen aru saanud peab kaks juhet General Modulisse veel minema kindalaeka alla ? Ning kuhu peab ühendama, luugi külge nüüd juurde pandud lüliti ?
Tänud ette , kui keegi oskab vastata !
Tänud ette , kui keegi oskab vastata !
Re: e38 hüdro pagasiluuk
Tilt switchi ka panid luugi külge(luugi asendi andur). Kere moodulisse läheb K-bus ja keskluku mootori juhtumimine. Keskluku mootori ka lisasid luugile.
Re: e38 hüdro pagasiluuk
Ühesõnaga soft closega koos ei saa hüdrot kasutada ? Peab eraldi mootori panema ?
Re: e38 hüdro pagasiluuk
Saab ikka ja töötab ka ilma selleta. Kui mina ehitasin siis tõstsin kogu süsteemi üle, isegi mõtlemata mis olukorras seda seal luugi sees vaja on.Rxx kirjutas:Ühesõnaga soft closega koos ei saa hüdrot kasutada ? Peab eraldi mootori panema ?

Re: e38 hüdro pagasiluuk
S316A pole WDS-i järgi olemaski 
Ühesõnaga mul peaks peale kaldeanduri kõik paigas olema. Ma nüüd uurisin vanu jooniseid , kus tuleb siis juhtmed kui hüdroluuki pole, ning tegi asja selgemaks. Küsimus veel ,et kas peab ka autot kodeerima pärast ?

Ühesõnaga mul peaks peale kaldeanduri kõik paigas olema. Ma nüüd uurisin vanu jooniseid , kus tuleb siis juhtmed kui hüdroluuki pole, ning tegi asja selgemaks. Küsimus veel ,et kas peab ka autot kodeerima pärast ?
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: e38 hüdro pagasiluuk
WDS-s pole lisavarustuse koodidega midagi tähistatud. Õpi seda kõigepealt korralikult kasutama.
Luugi hüdraulika ühendusplaan on seal ilusti olemas.
Luugi sisse minev mootor, mis varda abil luugi sulguri avab on ilmselt turvalisuse mõttes.
Kui soft-close ajam(E38-l standardis) ära kooleb, siis peab miski muu luugi sulguri avama. Hüdraulika rakendub luugi avamiskäsul ju koheselt maksimumrõhuga. Ma ei kujuta ette, mis siis juhtub, kui pump kinnise luugiga tööle hakkab
Enda masinale panin kah hüdr. luugitõstuki. Samuti läks luugi sisse ka sulguri avamismootor, kuid ma pole viitsinud sellele veel elektrit järgi ühendada. Senimaani soft-close ajam avab-sulgeb ilusti luuki.
Kodeerimise vajadus võib tekkida siis, kui sul on enne '99 mudeliaastat toodetud isend. Mina pidin panema oma '97 a. masinale uuema keremooduli, kuna algupärasega puldist luuki tõstma-langetama ei saanud panna.
Luugi hüdraulika ühendusplaan on seal ilusti olemas.
Luugi sisse minev mootor, mis varda abil luugi sulguri avab on ilmselt turvalisuse mõttes.
Kui soft-close ajam(E38-l standardis) ära kooleb, siis peab miski muu luugi sulguri avama. Hüdraulika rakendub luugi avamiskäsul ju koheselt maksimumrõhuga. Ma ei kujuta ette, mis siis juhtub, kui pump kinnise luugiga tööle hakkab

Enda masinale panin kah hüdr. luugitõstuki. Samuti läks luugi sisse ka sulguri avamismootor, kuid ma pole viitsinud sellele veel elektrit järgi ühendada. Senimaani soft-close ajam avab-sulgeb ilusti luuki.
Kodeerimise vajadus võib tekkida siis, kui sul on enne '99 mudeliaastat toodetud isend. Mina pidin panema oma '97 a. masinale uuema keremooduli, kuna algupärasega puldist luuki tõstma-langetama ei saanud panna.
tel. 51 949 859
Re: e38 hüdro pagasiluuk
Õnneks hüdrosüsteemil on ülerõhuklapp peal, nii et kui luuk ei avane mehhaanilise rikke tõttu siis lülitub süsteem välja.
Re: e38 hüdro pagasiluuk
Väga lihtne - alumine käpp mis hoiab seda hüdraulikaga luugi amorti lükatakse kõveraks. Selle eest avaldan kiidusõnu oma auto eelmisele omanikule.PeeterA kirjutas: Ma ei kujuta ette, mis siis juhtub, kui pump kinnise luugiga tööle hakkab

Re: e38 hüdro pagasiluuk
Teen mõni päev valges ilusa pildi ja video sellest kuidas see ülerõhkuklapp õigel ajal ei töötanud! 
