Tere,
Kuidas E65 2002 laadimispinget reguleerib, kas pingeregulaatoriga? või on mingi muu süsteem? Bmwfans.info lehelt vaadates nagu on generaator kui "üks tükk".
Probleem - Laadimispinge on kahtlaselt kõrge, 14,8-15,3V
Ette tänades!
E65 pingeregulaator
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E65 pingeregulaator
Ei tasu muretseda, sest E65'l ongi laadimispinge varieeruv ning sõltuv aku temperatuurist.
Tsiteerin WDS'st E65 laadimispinge kohta:
Maximum values of the battery voltage depending on the battery temperature:
16 V at -17° C
13.5 V at 40° C
Tsiteerin WDS'st E65 laadimispinge kohta:
Maximum values of the battery voltage depending on the battery temperature:
16 V at -17° C
13.5 V at 40° C
tel. 51 949 859
Re: E65 pingeregulaator
Uskumatu...
Aga kuidas see läheb kokku teooriaga, et geelakut ei tohi suurema kui 14,8V pingega laadida? E65-l teatavasti kasutatakse geelakut.
Kas võib siis teha järelduse, et E65 pole põhjamaadesse mõeldud?
16V aju või muud elektroonikat ära ei küpseta? Või ei pea ka sellepärast muretsema, sest ees on selleks tarbeks ju kaitse?
Endiselt ette tänades!
Aga kuidas see läheb kokku teooriaga, et geelakut ei tohi suurema kui 14,8V pingega laadida? E65-l teatavasti kasutatakse geelakut.
Kas võib siis teha järelduse, et E65 pole põhjamaadesse mõeldud?

16V aju või muud elektroonikat ära ei küpseta? Või ei pea ka sellepärast muretsema, sest ees on selleks tarbeks ju kaitse?
Endiselt ette tänades!
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E65 pingeregulaator
Aku tüüp on power moodulisse kodeeritud. Aku vahetusel teise tüübi vastu tuleks kodeeringut muuta.
Valikutes oli seal 80ah, 95ah, 110ah ja 90ah AGM
Samatüübilise aku paigaldamisel tuleb seda autole arvuti abil tutvustada/registreerida.
Ilmselt võetakse AGM aku puhul eripära laadimisel arvesse.
Valikutes oli seal 80ah, 95ah, 110ah ja 90ah AGM
Samatüübilise aku paigaldamisel tuleb seda autole arvuti abil tutvustada/registreerida.
Ilmselt võetakse AGM aku puhul eripära laadimisel arvesse.
tel. 51 949 859
Re: E65 pingeregulaator
Ehk siis kokkuvõte on see, et kui mul on happeaku peale pandud, kompuuter "teab" tegelikult, et see on AGM (happe akuna pole ma teda talle tutvustanud, kuid akututvustuse teinud) ja laadimispinge on -10C juures 15,3V siis see on ok? Sellesmõtes et mingit elektroonikat see ära ei "küpseta"?
-
- Huviline
- Postitusi: 371
- Liitunud: 14.01.2007 21:24 48
- Peamine sõiduk: BMW 7 E65 735,E91 325D
- Kontakt:
Re: E65 pingeregulaator
Täitsa suva mis aku peal hape,-AGM,-või geel,peaasi ,et registreeritud näiteks INPAga.
Re: E65 pingeregulaator
Peabki kinnitama PeeterA juttu:
Tõepoolest, nüüd kui suvi on, on laadimispinge 14V juures. Seega asjatu mure ...
Tõepoolest, nüüd kui suvi on, on laadimispinge 14V juures. Seega asjatu mure ...