Tervist.
Mure siis selline, et täna hommikul sõitma minnes rattaid välja keerates käis kõva kolks. Sõites koliseb midagi ja kui rattad ühele poole keerata siis käib juhi pool kõva kolks ja siis teisele poole keerates jälle samamoodi. Mis remonti vajab? Viimane kord koju sõites käis ilmselt muusika nii kõvasti, et ei kuulnud midagi ja seistes vaevalt midagi katki läheb. Välja arvatud puhur- viimati sõites puhus külma ja sooja igas asendis, täna hommikul aga ei tee ühtegi häält enam. Tuled kõik põlevad ja nupud töötavad, aga ei puhu mitte midagi.
e38 kolks
- Hiis
- Huviline
- Postitusi: 1329
- Liitunud: 22.08.2004 15:00 12
- Peamine sõiduk: Bmw F02 730 ld
- Asukoht: Tallinn
Re: e38 kolks
Vaata ega sul esivedrult yks keere 'aara murdunud see keere j''aab sina lahtiselt kolisema .V6i ka amordi kausilt vedru ylle tula ja kummi l6hkuda.
Mis puhurise puutub siis need surevadki p'aeva pealt .Endal oli samma moodi aga vaata kaitsmed ikka enne ylle .
Mis puhurise puutub siis need surevadki p'aeva pealt .Endal oli samma moodi aga vaata kaitsmed ikka enne ylle .

]Datsun 120>E30 318i>E30 320i>E30 325i>E34 525I>E34 fl525i>.E-38 725tds>E-65 730D faclift.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Re: e38 kolks
Hiis kirjutas:Vaata ega sul esivedrult yks keere 'aara murdunud see keere j''aab sina lahtiselt kolisema .V6i ka amordi kausilt vedru ylle tula ja kummi l6hkuda.
Mis puhurise puutub siis need surevadki p'aeva pealt .Endal oli samma moodi aga vaata kaitsmed ikka enne ylle .
Vedru pooleks jah. Teab keegi ehk hindadest midagi? Ja kui keeruline seda vahetada on? Aga mis täpsemalt puhuril ära sureb siis? Kaitsmed on küll kõik terved.
Re: e38 kolks
Kui vedru vahetama hakkad, siis kontrolli kindlasti ka amordi tugilaager üle. Esivedru pooleksminemise põhjuseks ongi enamasti kinnikiilunud tugilaager.
Re: e38 kolks
martin471 kirjutas:Kui vedru vahetama hakkad, siis kontrolli kindlasti ka amordi tugilaager üle. Esivedru pooleksminemise põhjuseks ongi enamasti kinnikiilunud tugilaager.
Kuidas see kontrollimine täpsemalt välja näeb?
Re: e38 kolks
Tegelikult oleks mõistlik juba igaks juhuks vahetada kui vedru juba pooleks on. Kontrollida saad siis kui vedru on vahelt ära võetud, seda flantsi, millele vedru ülemine ots toetub, saab käega ühele ja teisele poole pöörata, siis tunned ära, kas laager on kuiv või ragiseb vms.reimoe65 kirjutas:martin471 kirjutas:Kui vedru vahetama hakkad, siis kontrolli kindlasti ka amordi tugilaager üle. Esivedru pooleksminemise põhjuseks ongi enamasti kinnikiilunud tugilaager.
Kuidas see kontrollimine täpsemalt välja näeb?