Tervis!
Täna Kosel käies märkasin et 90km/h sõites, püsikaga, on vahepeal kuulda terves salongis sellist mürinat (möire vms). Mürin ei ole väga tugev aga on olemas. Samal ajal langevad ka RPM-d törts. Kui väga mitu korda sellist "nalja" juhtub siis vahetab käigukast käigu madalamale. Tunne justkui midagi "poob" mootorit. Tegin veel "lisa teste" 70 ja 80 km/h-ga. 80 puhul tundus asi isegi "hullem" olema.
Sõitsin natukene aega "sport" režiimis ja tallasin natukene rohkem (mind süüdistatakse pidevalt taksojuhiks), et äkki on kuskil miskit väga tahmane. Sport režiimis ei märganud probleemi, sest pöörded on koguaeg kõrgemad. Samas ei olnud ka kiirendusel midagi viga.
Ennist märkasin salongi valgustust korra hämaramaks minemas kui auto kohapeal töötas - ilmselt on seotud fenomeniga.
Teada olevalt on hetkel EGR klapiga midagi viga (ei avane või ei sulge vms). Kas võib see kuidagi olla probleemi alus?
Tekst on natukene laiali vist, aga mul mure suur, sest jõulud lähenevad ja sõita on palju ning ei ole ei raha ega aega et midagi tõsisemalt remontima hakata.
Rahulike pühi!
E39 530d automaat pöörded kõiguvad ja müriseb
E39 530d automaat pöörded kõiguvad ja müriseb
iti-miis
Opel Astra F GSI -> Vectra A, BMW 520 E34 -> Opel Vectra C Cosmo Elite -> BMW 530d E39 M -> Opel Corsa D Cosmo (ökorakett)
Ostaks esiistmed E46
Opel Astra F GSI -> Vectra A, BMW 520 E34 -> Opel Vectra C Cosmo Elite -> BMW 530d E39 M -> Opel Corsa D Cosmo (ökorakett)
Ostaks esiistmed E46
Re: E39 530d automaat pöörded kõiguvad ja müriseb
Mitte toimiv EGR tekitab küll häireid mootori töös.
Kui see jääb mingil hetkel avatus, kus pole tarvis, siis pole laaderõhku jne.
Kui kasti jaoks on mootori koormus suur, siis vahetatakse käik alla.
Ehk kui mootor ei tööta ilusti ja jõudu napib mingi hetk, siis lükatakse käik alla.
Seega peab ennem alati mootor korras olema, kui kasti torkima hakatakse.
Kui see jääb mingil hetkel avatus, kus pole tarvis, siis pole laaderõhku jne.
Kui kasti jaoks on mootori koormus suur, siis vahetatakse käik alla.
Ehk kui mootor ei tööta ilusti ja jõudu napib mingi hetk, siis lükatakse käik alla.
Seega peab ennem alati mootor korras olema, kui kasti torkima hakatakse.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: E39 530d automaat pöörded kõiguvad ja müriseb
Patricku juures homme aeg. Loodetavasti saab selle klapi jamale lõpuks lahenduse, sest täna oli kõik korras nagu.
iti-miis
Opel Astra F GSI -> Vectra A, BMW 520 E34 -> Opel Vectra C Cosmo Elite -> BMW 530d E39 M -> Opel Corsa D Cosmo (ökorakett)
Ostaks esiistmed E46
Opel Astra F GSI -> Vectra A, BMW 520 E34 -> Opel Vectra C Cosmo Elite -> BMW 530d E39 M -> Opel Corsa D Cosmo (ökorakett)
Ostaks esiistmed E46
Re: E39 530d automaat pöörded kõiguvad ja müriseb
Anna siis teada mis sai ja mis viga oli 

http://www.mibenco.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Vedelkummi tooted
FB-s Mibenco eesti
Vedelkummi tooted
FB-s Mibenco eesti
Re: E39 530d automaat pöörded kõiguvad ja müriseb
Probleem on siiski EGR-s, külmas ilmas ja vaakumvoolikute tervises. Ehk siis külma ilma tõttu üritas masin mootorit soojendada kasutades seda klappi aga see ei avanenud piisavalt.Mestizo kirjutas:Anna siis teada mis sai ja mis viga oli
Kui aega jagub siis peaks need soolikad ära vahetama.
Ma muidugi olen ise paras pedant auto korrasoleku juures ja tihti peale "kuulan ja jälgin" üle.
iti-miis
Opel Astra F GSI -> Vectra A, BMW 520 E34 -> Opel Vectra C Cosmo Elite -> BMW 530d E39 M -> Opel Corsa D Cosmo (ökorakett)
Ostaks esiistmed E46
Opel Astra F GSI -> Vectra A, BMW 520 E34 -> Opel Vectra C Cosmo Elite -> BMW 530d E39 M -> Opel Corsa D Cosmo (ökorakett)
Ostaks esiistmed E46