Lugedes seda teemat tekkisid mõned küsimused. Esiteks jääb veidi arusaamatuks, misks enamus tahaksid suuri velgi ? Kas teid üldse ei häiri, et auto hakkab teed otsima ? Endal hetkel 318 ja 16" M3 veljed all. Sõitsin asja Tallinnas rida vehetades üle kolme sõidurea ja arvestades sellega, kuidas auto käitus oli esimene mõte küll oi blää
 Teiseks E65-l siiski korralik mass taga, mis omakorda mõjutab korralikult silladetaile ja roolisüsteemi, kas siis pole nii, et mida suurem velg, seda rohkem mõjutab ? Võin vabalt ka eksida, olen naine
 Teiseks E65-l siiski korralik mass taga, mis omakorda mõjutab korralikult silladetaile ja roolisüsteemi, kas siis pole nii, et mida suurem velg, seda rohkem mõjutab ? Võin vabalt ka eksida, olen naine  Kolmandaks, mulle tundub, et 20" on ikka liiga suur ja ega eriti ilusaks ka välisilmet ei tee.
 Kolmandaks, mulle tundub, et 20" on ikka liiga suur ja ega eriti ilusaks ka välisilmet ei tee.   Kusjuures nt Carmastersis tehakse ostueelne ülevaatus 80 euriga. Arvan, et kindlasti tuleks enne ostu midagi analoogset ära teha, kasvõi juba seetõttu, et ükski auto pole nii korras et sealt vigu ei leia, nende arvelt saaks juba hinda alla tingida.
Selle velgede kindlustamise kohapealt on välja toodud eraldi velgede väärtused. Nt osad kindlustusandjad lähtuvad nii.
Valuvelgede olemasolu
Valuvelgede maksumus
Sõiduki valuvelgede maksumus on valuvelgede turuväärtus kokku ilma rehvideta. Kahe komplekti valuvelgede olemasolul märkige kallima komplekti valuvelgede maksumus.
Minimaalselt soovitame väärtuseks valida vastavalt velje suurusele:
14" 640 €
15" 1280 €
16" 1280 €
17" 2240 €
18" 3500 €
Kuid kindlasti mitte vähem, kui on tegelik maksumus.
Tegelikult kirjutan siia teemasse, kuna endalgi on olnud huvi auto vastu. Siiani on olnud kõik autod pehmelt öeldes peldikud ning täiesti kurnav ja majanduslikult põhjendamatu on neid koguaeg remontida. tahaks juba midagi korralikku. Algul sa vaadatud samuti E65-te. Siis otsustasin, et kui juba siis juba ning silma jäi kaks E66-te ( 2005 aasta, 740d ja 740 bensiin ). Autod siiski väga kallid, seega peab ikka põhjalikult kaaluma kas osta või mitte. Kõige suuremaks probleemiks on kasko. Tean paaju maksavad keskeltläbi hooldused, kuluosad, bensiini osta poleks probleem, liikluskindlustus kuskil 500 euri aastas, see pole ka probleem. Siis hakkasin kaskot vaatama ja selgus, et keskmine kuskil 3000 aasta. Ei tea kas panin kuskil mööda või see on tõepoolest nii kallis ( 1/4 auto väärtusest aastas ). Siinkohal olekski küsimus targematele, kas kasko on tõesti nii kallis ? Osta oleks plaanis paari kuu pärast, sinnamaani oleks aega mõelda. Mulle meeldib 7-seeria väga, ei kujutaks ennast iialgi ette Renault Megan-iga sõitmas

 
				
 Eks see hind sõltub ka sellest nagu mulle öeldi, et BMW maasturid/luxautod on üsna lemmikud varastele ja nõuti ka lisaimmot tookord. Aga see, et mersu nii kallis oli aru ei saa, krt nendel smartkey, peaks olema võimatu varastada kui ise pole võtmeid ära kaotanud.
 Eks see hind sõltub ka sellest nagu mulle öeldi, et BMW maasturid/luxautod on üsna lemmikud varastele ja nõuti ka lisaimmot tookord. Aga see, et mersu nii kallis oli aru ei saa, krt nendel smartkey, peaks olema võimatu varastada kui ise pole võtmeid ära kaotanud.



 Minu viga.Aga jätame siis E36 välja ja räägime E46'st.Ehk siis jutt sama nagu mõned postitused tagasi.Kusjuures huvitav, et erinevaid jutte räägitakse vanemate autode kindlustamisest.Iseasi, kas see muidugi mõttekas on ? Ma saan aru, kui on tegemist rariteetse pilliga (sedaankerega IS, M3 või mõni Alpina - räägime siis E36 kerel olevatest autodest hetkel).Siiski võiks nendele saada kaskot, aga ilmselgelt on see korralik kirves ? Ma vaatasin, et ma siin pool oleks saanud isegi oma rullikale kasko, aga see oli sutsu alla tuhande auro aasta.Jah, 316 pole teab mis rariteetne pill, et sellist klotsi välja selle eest käia.
  Minu viga.Aga jätame siis E36 välja ja räägime E46'st.Ehk siis jutt sama nagu mõned postitused tagasi.Kusjuures huvitav, et erinevaid jutte räägitakse vanemate autode kindlustamisest.Iseasi, kas see muidugi mõttekas on ? Ma saan aru, kui on tegemist rariteetse pilliga (sedaankerega IS, M3 või mõni Alpina - räägime siis E36 kerel olevatest autodest hetkel).Siiski võiks nendele saada kaskot, aga ilmselgelt on see korralik kirves ? Ma vaatasin, et ma siin pool oleks saanud isegi oma rullikale kasko, aga see oli sutsu alla tuhande auro aasta.Jah, 316 pole teab mis rariteetne pill, et sellist klotsi välja selle eest käia.




