
Kui see, et õige pisut lääpas on normaalne, siis lepin sellega, aga kui rattad peavad ikka sirged olema, siis millest peaks alustama? Kas on mingi kindel osa, mis võib vahetamist nõuda?

Jätsin mainimata, et E53Muhv kirjutas:Räägid e53 või e70 X5-est? e53 puhul on täiesti normaalne, et suurema-laiema ratta puhul rehvi siseküljed kiiremini kuluvad. Ei suutnud selle vastu midagi teha ei UM ega ka Murakas. Viimane vihjas, et ju on juhitavuse huvides vaja ja meelega sihuke "rats" geomeetrias tehtud. E70-l tundub ka, et 20" rehvid kipuvad seest pisut kiiremini kaduma. Pole viitsinud seekord tegeleda ja meistrimeestel uurida lasta.
 Ja ma nüüd ei tea kas neid laiade rehvide alla liigitada saaks aga mul...hmm ei mäletagi krt mis all on
 Ja ma nüüd ei tea kas neid laiade rehvide alla liigitada saaks aga mul...hmm ei mäletagi krt mis all on   jäävad nad sinna 225, 235 või 245/55 R18 (mõndadel ju seal mingi 315 jne.) Aga kui see Sinu jutu järgi olevat normaalne ja ma ise ka siiani pole päris sirgete ratastega ühtegi E53 näinud, peaks asi selge olema
  jäävad nad sinna 225, 235 või 245/55 R18 (mõndadel ju seal mingi 315 jne.) Aga kui see Sinu jutu järgi olevat normaalne ja ma ise ka siiani pole päris sirgete ratastega ühtegi E53 näinud, peaks asi selge olema  Järelikult peab nii olema
 Järelikult peab nii olema 
