Terv!
mootor siis V8 4,4 bensukas ja peale õli vahetust ikka nagu kõrvalistuja poolel klõbin üleval osas sees, siis said plunserid maha kistud tühjaks lastud ja olid need ka okey! aga klõbin on ikka edasi ja just sooja mootoriga asi süveneb veelgi.
kas kellelgi on kogemusi või oskab infi jagada, et siis kust veel otsida viga? keegi tuttav ütles, et võimalik pidi olema ka selle moto puhul õlipumba teema, et mingid poldid liiguvad lahti, et siis pole survet jne...
või on asi ketipingutis - see ka ju paremal pool? kui oleks õlipumba teema siis vist oleks ka teisel pool selline " tiks" sees!
E38 klõbin mootoris
Re: E38 klõbin mootoris
Mul kah sama probleem, keegi võiks midagi rääkida sellest kui on olnud samaprobleem
Re: E38 klõbin mootoris
Kui pole õlipumba polte kunagi vaadanud siis tasub üle vaadata, tavaliselt kipuvad lahti tulema kui pole keermeliimiga kinni pandud vms., foorumis ka teemasi olnud kus nii mõnigi polt on karteri vannis olnud.
Kui sul pole 3.0 liitrist BMW-ed, siis sa pole mitte mingi mees (nali)
E32 740iA
E32 740iA
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2604
- Liitunud: 25.12.2008 21:54 43
- Peamine sõiduk: E39 530D
- Telefon: 55966794
- Asukoht: Jõgeva
- Kontakt:
Re: E38 klõbin mootoris
Olin kuulnud juba varem nendest V8 õlipumba poltide probleemist,siis kohe peale ostmist tegin õlivahetuse ja kontrollisin poldid üle.Kaane avades avanes selline pilt:
Ja ega need ülejäänud ka eriti kinni enam polnud.

Ja ega need ülejäänud ka eriti kinni enam polnud.
55966794/Margus Raska/ margusraska@gmail.com FB.
Re: E38 klõbin mootoris
Soovitan soojalt kõigil klõbisevatel mootoritel poldid üle vaadata.Ise leidsin 6 polti + 1 mutri.Sai ka kett ilusti pingutatud ja enam pole ühtegi klõbinat 
