Ühte väljundotsa flantsi hoia käega kinni ja keera teist. Kui käib ringi, on tavaline reduktor või tuksis lsd. Kui ei käi, on lsd või kinnikeevitatud tavaline reduktor.
Mingi aimduse lsd elemendi korrasolekust saad nii, kui paned kummalegi poole flantsidele 2 rattapolti sisse ja kasutad neid u 50cm kangide pidepunktina ja keerad siis ühte poolt, teist samal ajal kinni hoides. Kui kergelt läbi keerad, on lsd nõrk. Kui läbi keerata ei jõua, on element kinni. Läbi peab hakkama libisema sellise parajalt tugeva jõuga ( väga täpne kirjeldus

) keerates. Samuti ei tohi ühelgi võllil olla märkimisväärset lõtku-loksu. Muidugi ei näita see meetod undamise ja vibratsiooni probleeme ning õli kogust ja kvaliteeti, aga mingi pilt ikkagi.
Kui on säilinud otsakaane poldi all olev plekkliistak, siis tds lsd puhul on sellel kiri
S2.64. S tähistab lsd-d ja number ülekandearvu, muid ülekandeid tds-il originaalis ei ole olemas.
..